Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Gerard op 15 augustus 2011 - 20:46:45
Ik vraag me af hoe lang Schumacher nog zoveel plezier in het racen heeft dat hij door blijft gaan ???
Als het puur om racen gaat lijkt het racen in het middenveld/subtop zoals hij nu doet mij veel meer plezier geven dan vooraan zonder bedreiging een halve minuut vooruit. Als hij alleen kickt op prijzen en bekers moet hij stoppen, als hij lekker wil racen kan hij best bij Mercedes blijven.

rafael25

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2011 - 08:14:52
Citaat van: Gerard op 15 augustus 2011 - 20:46:45
Ik vraag me af hoe lang Schumacher nog zoveel plezier in het racen heeft dat hij door blijft gaan ???
Als het puur om racen gaat lijkt het racen in het middenveld/subtop zoals hij nu doet mij veel meer plezier geven dan vooraan zonder bedreiging een halve minuut vooruit. Als hij alleen kickt op prijzen en bekers moet hij stoppen, als hij lekker wil racen kan hij best bij Mercedes blijven.

ik verwacht dat schumacher volgend jaar geen F1 meer rijd, maar dat hij naast zijn broer zal staan op de grid van de DTM.
Michael zal dit jaar de nieuwe DTM Coupe voor 2012 gaan testen.
ik ben benieuwd.

Enzo

Gebroeders Schumacher en Vettel hebben vandaag geraced op de Kartbaan in Kerpen.

Twitter Lee McKenzie
CitaatLeeMcKenzieF1: At Kerpen with Schumacher and Vettel and 2000 fans! Just a quiet day out! They kart against each other in less than an hour
LeeMcKenzieF1: Perfect! Fun kart race on and the rain falls. Schumi overtakes Vettel. Ralf Schu in race too!
LeeMcKenzieF1: Michael Schumacher leads the field home in the 8 kart race!

http://www.handelsblatt.com/video/video-news/sport/schumacher-brueder-und-vettel-feiern-in-kerpen-geburtstag/4536846.html

Kootje

Karten kan hij duidelijk nog wel.  :P :D ;D

0634

#844
http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_had_anders_kunnen_reageren/

Wel vind ik dat Schumacher soms onrechtvaardig hard is aangepakt. Ik bedoel: hij heeft gelijk als hij zegt dat Senna en Prost zich van dezelfde tactieken bedienden. Maar toch heeft hun reputatie daar ogenschijnlijk veel minder onder te leiden van gehad dan die van Schumacher.

Gerard

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2011 - 11:51:18
http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_had_anders_kunnen_reageren/

Wel vind ik dat Schumacher soms onrechtvaardig hard is aangepakt. Ik bedoel: hij heeft gelijk als hij zegt dat Senna en Prost zich van dezelfde tactieken bedienden. Maar toch heeft hun reputatie daar ogenschijnlijk veel minder onder te leiden van gehad dan die van Schumacher.
Dat denk ik inderdaad ook wel ja...
Maar had "men" vroeger dan meer respect voor de coureurs dan tegenwoordig? ??? En hoe komt dat dan? Heeft dat te maken met het feit dat de F1 nu zoveel veiliger is?

Kootje

Het verschil zit in het feit dat Senna en Prost er openlijk voor uitkwamen ,terwijl Schumacher de grote heilige uithing om vervolgens met 'n arrogante grijns weg te lopen.

Daarnaast hielp het hem bij mij ook niet dat hij z'n geintjes flikte bij m'n favorieten.  ;)

0634

#847
Prost kwam nooit ergens openlijk vooruit. T was echt nooit zijn schuld.

Plus, wat Senna deed in 90 heeft Schumacher nooit geflikt. De ongelukjes van MS waren nooit gevaarlijk, die van Senna toen wel.

Gerard

Citaat van: Enzo op 24 augustus 2011 - 19:55:47
Gebroeders Schumacher en Vettel hebben vandaag geraced op de Kartbaan in Kerpen.

Twitter Lee McKenzie
CitaatLeeMcKenzieF1: At Kerpen with Schumacher and Vettel and 2000 fans! Just a quiet day out! They kart against each other in less than an hour
LeeMcKenzieF1: Perfect! Fun kart race on and the rain falls. Schumi overtakes Vettel. Ralf Schu in race too!
LeeMcKenzieF1: Michael Schumacher leads the field home in the 8 kart race!

http://www.handelsblatt.com/video/video-news/sport/schumacher-brueder-und-vettel-feiern-in-kerpen-geburtstag/4536846.html

Cool! Zondag in de voorbeschouwing ff kijken!! :)

Kootje

CitaatPlus, wat Senna deed in 90 heeft Schumacher nooit geflikt. De ongelukjes van MS waren nooit gevaarlijk, die van Senna toen wel.

Dat is zeker waar.

Ik denk trouwens ook dat het weleens zou komen doordat hij "gentleman racer" Hill op 'n vieze manier van de titel afhield en er mee weg kwam ook.
Dan ga je toch anders naar zo'n man kijken en leg je elk miniem misstapje onder 'n vergrootglas.

Enzo

Ach volgens mij hebben alle toppers wel hun streken.
Sommige dingen die MS heeft gedaan gingen inderdaad te ver, maar er zijn er veel waarmee hij de handen kan schudden.
Denk dat het strijden voor het kampioenschap dit in de coureur naar boven brengt.
De gelegenheid maakt de dader, in de meeste gevallen.

Kootje

Voor 'n deel wel waar.
Toch had/heb je genoeg coureurs die zich nooit van dat soort streken bedien(d)en.
Maar ja ..... die zijn dan ook geen 7-voudig WK.

0634

Ik denk dat een deel van de publieke opinie wellicht anders was richting Senna en Prost omdat zij hun onsportievere streken voornamelijk tegen elkaar uitvoerden. Over en weer. Dan heb je misschien meer zoiets van: 'boontje komt om zijn loontje'.

Enzo

Alonso's actie op Hamilton in de Pits hoor je ook niemand meer over, was ook een flinke als je het mij vraagt.

Kootje

#854
Citaat van: Enzo op 25 augustus 2011 - 18:58:02
Alonso's actie op Hamilton in de Pits hoor je ook niemand meer over, was ook een flinke als je het mij vraagt.
Daar hoor je op dit forum niemand over.
Maar toevallig kwam deze vanmiddag ook op het F1today forum ter sprake.  :P

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2011 - 18:56:54
Ik denk dat een deel van de publieke opinie wellicht anders was richting Senna en Prost omdat zij hun onsportievere streken voornamelijk tegen elkaar uitvoerden. Over en weer. Dan heb je misschien meer zoiets van: 'boontje komt om zijn loontje'.
Zal er ook mee te maken hebben.
Komt natuurlijk ook nog eens bij dat die strijd niet direct om de titel ging.
Schumi '94 en '97 beslistte de titelstrijd.
Scheelt ook wel denk ik.