Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Enzo op 12 juni 2011 - 23:53:54
Wel een ontzettend gave race gezien van Schumacher, de strategie zat tot de rode vlag tegen, hij is ook even flink kwaad geworden in de paddock. Tweede deel van de race was meesterlijk, strategie was top en Schumacher was snel in wisselvallige omstandigheden. Heerlijk om te zien hoe hij snelste lap na snelste lap reed, tot het droog werd. Jammer dat hij net het podium mist, maar een zeer verdiende 4de plaats voor hem.  8)
Ypu. Helemaal mee eensch.

Met Button de grote smaakmaker van vandaag. Niets dan applaus vandaag voor hem.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 juni 2011 - 23:55:56
Jaaaaa daar gaan we weer... Schumacher doet het een keer goed en dit topic gaat weer verder...

;D ;D ;D

Maar zo zie je maar dat de regen toch wel een gelijkrichter is...nat doet die MercedesGP het prima, tot het droog wordt en dan lijkt die kar tractie terkort te komen.

Maar of Brawn dat kan oplossen? De eerdere oplossing zorgde voor een verhitte auto. Nee, 2009 was leuk voor Brawn...maar om weer te winnen moet er meer gebeuren.

Gerard

Schumacher deed het inderdaad zeer verdienstelijk vandaag
Ik had het hem zelfs gegund als hij op het podium zou zijn ge-eindigd (daar sta ik zelf ook versteld van, dat ik hem dat gun) ;D ;D ;D

Wizard

Citaat van: Gerard op 12 juni 2011 - 23:55:56
Jaaaaa daar gaan we weer... Schumacher doet het een keer goed en dit topic gaat weer verder...

Of je kijkt verder dan je neus lang is. Juist dit soort races waar de coureur het verschil kan maken, komt Schumacher bovendrijven en laat hij weer leuke dingen zien. Totdat de baan weer droger wordt......dan vervalt Mercedes weer in het 'oude patroon'.

Enzo


Wizard

Hilarisch!! ;D ;D Heb hem meteen op mijn FB geplaatst!

Edwin90

Briljant!

Tegen Vettel: Dan haal ik je dit weekend in elk geval nog één keer in  ;D

Enzo

Ik vind het ook een leuk filmpje, al is het alleen maar om de haat liefde verhouding tussen DC en MS.... ;D

Senergy

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

#714
Citaat van: Wizard op 13 juni 2011 - 01:51:17
Citaat van: Gerard op 12 juni 2011 - 23:55:56
Jaaaaa daar gaan we weer... Schumacher doet het een keer goed en dit topic gaat weer verder...

Of je kijkt verder dan je neus lang is. Juist dit soort races waar de coureur het verschil kan maken, komt Schumacher bovendrijven en laat hij weer leuke dingen zien. Totdat de baan weer droger wordt......dan vervalt Mercedes weer in het 'oude patroon'.

Dat zou je ook van elke willekeurige andere coureur, die een keer goed scoort in een regenrace, kunnen zeggen! :D


Wizard

Een keer is wat anders dan structureel boven komen drijven. In Monaco, daar waar rijderskwaliteit zwaarder weegt dan in overige races, deed Schumacher het ook meer dan redelijk. Kortom, hij bewijst dat hij nog mee kan.

Gerard

Citaat van: Wizard op 15 juni 2011 - 13:10:26
Een keer is wat anders dan structureel boven komen drijven. In Monaco, daar waar rijderskwaliteit zwaarder weegt dan in overige races, deed Schumacher het ook meer dan redelijk. Kortom, hij bewijst dat hij nog mee kan.

Dan, beste Wizard, heb je meteen antwoord op de vraag in dit topic ;)

:)

Folkert

Citaat van: Wizard op 15 juni 2011 - 13:10:26
Een keer is wat anders dan structureel boven komen drijven. In Monaco, daar waar rijderskwaliteit zwaarder weegt dan in overige races, deed Schumacher het ook meer dan redelijk. Kortom, hij bewijst dat hij nog mee kan.
Mee kan hij zeker, maar daar is alles mee gezegd denk ik. Zijn vorm nu is ok, maar vroeger was hij beter. Maar de huidige generatie laat zien dat Schumacher niet zo goed is als duizenden claimde dat hij was. Natuurlijk was hij een van de beste, maar hij steekt er niet met kop en schouders boven uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 16 juni 2011 - 01:03:13
Citaat van: Wizard op 15 juni 2011 - 13:10:26
Een keer is wat anders dan structureel boven komen drijven. In Monaco, daar waar rijderskwaliteit zwaarder weegt dan in overige races, deed Schumacher het ook meer dan redelijk. Kortom, hij bewijst dat hij nog mee kan.
Mee kan hij zeker, maar daar is alles mee gezegd denk ik. Zijn vorm nu is ok, maar vroeger was hij beter. Maar de huidige generatie laat zien dat Schumacher niet zo goed is als duizenden claimde dat hij was. Natuurlijk was hij een van de beste, maar hij steekt er niet met kop en schouders boven uit.
Het niveau in sporten blijft altijd stijgen over de jaren, daar zijn talloze voorbeelden van te geven. Dat Schumacher op zn oude dag nog zo goed mee kan komen bij de nieuwe generatie zegt al genoeg wat mij betreft, tijdens zijn periode was hij onbetwist de beste van het moment dat Senna wegviel tot het moment dat Alonso op kwam zetten. Dr zullen ongetwijfeld coureurs komen, of misschien al wel zijn die in potentie sneller zijn dan Schumacher. Zal wel iets met evolutie ofzo te maken hebben ;)

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 16 juni 2011 - 02:26:05
Citaat van: Burorri op 16 juni 2011 - 01:03:13
Citaat van: Wizard op 15 juni 2011 - 13:10:26
Een keer is wat anders dan structureel boven komen drijven. In Monaco, daar waar rijderskwaliteit zwaarder weegt dan in overige races, deed Schumacher het ook meer dan redelijk. Kortom, hij bewijst dat hij nog mee kan.
Mee kan hij zeker, maar daar is alles mee gezegd denk ik. Zijn vorm nu is ok, maar vroeger was hij beter. Maar de huidige generatie laat zien dat Schumacher niet zo goed is als duizenden claimde dat hij was. Natuurlijk was hij een van de beste, maar hij steekt er niet met kop en schouders boven uit.
Het niveau in sporten blijft altijd stijgen over de jaren, daar zijn talloze voorbeelden van te geven. Dat Schumacher op zn oude dag nog zo goed mee kan komen bij de nieuwe generatie zegt al genoeg wat mij betreft, tijdens zijn periode was hij onbetwist de beste van het moment dat Senna wegviel tot het moment dat Alonso op kwam zetten. Dr zullen ongetwijfeld coureurs komen, of misschien al wel zijn die in potentie sneller zijn dan Schumacher. Zal wel iets met evolutie ofzo te maken hebben ;)
Daar zeg je me nou iets: de evolutie van de mens. Het is natuurlijk na genoeg geen groot verschil met 50 jaar geleden, maar de mens evolueert wel en zou het niet kunnen dat mensen afgelopen jaren gewoon beter zijn geworden in het kunnen rijden en het omgaan met hogere snelheden?

En ja Schumacher kan goed mee komen op zijn oude dag, maar Schumacher moet toch structureel zijn meerdere erkennen in Rosberg. Niks slechts over Schumacher dan hoor.
Trotse vader van Rosalie(L)