Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: M@rc op 31 mei 2011 - 15:16:00
Als je acties keer op keer mislukken valt er toch weinig over je prestatie te zeggen lijkt me. Een spits die 200 keer op de goal trapt en niet scoort is ook een slechte spits.
Op Massa was zijn actie redelijk mislukt, maar dat  had ook anders kunnen aflopen met een beter oplettende Massa en Maldanado.

Net zals Kootje, snap ik de hele heisa ook niet echt. Ja, hij nam enorme risico's, maar dat hoort bij racen. Schumacher nam net zoveel risico en daar pakte het wel goed uit. Snap dan niet waarom Schumacher dan sublieme actie laat zien en Hamilton en DiResta niet. Dat het goed ging lag juist niet bij Schumacher, maar Bij Rosberg en Hamilton. Schumacher verdient niet meer hulde als Hamilton en DiResta, maar ook niet minder.
Schumacher ging anders ook goed in de mist bij de start en zat me een partij tegen Hamilton aan te rijden. Dat dat onbestraft blijft snap ik niet helemaal.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

En zo zijn er wel meer aanvaringen onbestraft gebleven. ::)
Maar goed ,wat is gebeurt is gebeurt. ;)
Nu op naar Spanje !!! 8)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 31 mei 2011 - 15:35:05
Citaat van: M@rc op 31 mei 2011 - 15:16:00
Als je acties keer op keer mislukken valt er toch weinig over je prestatie te zeggen lijkt me. Een spits die 200 keer op de goal trapt en niet scoort is ook een slechte spits.
Op Massa was zijn actie redelijk mislukt, maar dat  had ook anders kunnen aflopen met een beter oplettende Massa en Maldanado.

Net zals Kootje, snap ik de hele heisa ook niet echt. Ja, hij nam enorme risico's, maar dat hoort bij racen. Schumacher nam net zoveel risico en daar pakte het wel goed uit. Snap dan niet waarom Schumacher dan sublieme actie laat zien en Hamilton en DiResta niet. Dat het goed ging lag juist niet bij Schumacher, maar Bij Rosberg en Hamilton. Schumacher verdient niet meer hulde als Hamilton en DiResta, maar ook niet minder.
Schumacher ging anders ook goed in de mist bij de start en zat me een partij tegen Hamilton aan te rijden. Dat dat onbestraft blijft snap ik niet helemaal.

Bij de start kijkt men milder naar botsingen e.d.
Idem voor veranderen van lijn...Zoals Vettel in Spanje (?).

Folkert

Citaat van: Franky R. op 31 mei 2011 - 18:35:40
Citaat van: Burorri op 31 mei 2011 - 15:35:05
Citaat van: M@rc op 31 mei 2011 - 15:16:00
Als je acties keer op keer mislukken valt er toch weinig over je prestatie te zeggen lijkt me. Een spits die 200 keer op de goal trapt en niet scoort is ook een slechte spits.
Op Massa was zijn actie redelijk mislukt, maar dat  had ook anders kunnen aflopen met een beter oplettende Massa en Maldanado.

Net zals Kootje, snap ik de hele heisa ook niet echt. Ja, hij nam enorme risico's, maar dat hoort bij racen. Schumacher nam net zoveel risico en daar pakte het wel goed uit. Snap dan niet waarom Schumacher dan sublieme actie laat zien en Hamilton en DiResta niet. Dat het goed ging lag juist niet bij Schumacher, maar Bij Rosberg en Hamilton. Schumacher verdient niet meer hulde als Hamilton en DiResta, maar ook niet minder.
Schumacher ging anders ook goed in de mist bij de start en zat me een partij tegen Hamilton aan te rijden. Dat dat onbestraft blijft snap ik niet helemaal.

Bij de start kijkt men milder naar botsingen e.d.
Idem voor veranderen van lijn...Zoals Vettel in Spanje (?).
Ja dat wel, maar Lewis kreeg in Japan ook DT toen hij zich "klein Beetje verremde" Hij raakte niemand.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 31 mei 2011 - 20:47:02
Citaat van: Franky R. op 31 mei 2011 - 18:35:40
Citaat van: Burorri op 31 mei 2011 - 15:35:05
Citaat van: M@rc op 31 mei 2011 - 15:16:00
Als je acties keer op keer mislukken valt er toch weinig over je prestatie te zeggen lijkt me. Een spits die 200 keer op de goal trapt en niet scoort is ook een slechte spits.
Op Massa was zijn actie redelijk mislukt, maar dat  had ook anders kunnen aflopen met een beter oplettende Massa en Maldanado.

Net zals Kootje, snap ik de hele heisa ook niet echt. Ja, hij nam enorme risico's, maar dat hoort bij racen. Schumacher nam net zoveel risico en daar pakte het wel goed uit. Snap dan niet waarom Schumacher dan sublieme actie laat zien en Hamilton en DiResta niet. Dat het goed ging lag juist niet bij Schumacher, maar Bij Rosberg en Hamilton. Schumacher verdient niet meer hulde als Hamilton en DiResta, maar ook niet minder.
Schumacher ging anders ook goed in de mist bij de start en zat me een partij tegen Hamilton aan te rijden. Dat dat onbestraft blijft snap ik niet helemaal.

Bij de start kijkt men milder naar botsingen e.d.
Idem voor veranderen van lijn...Zoals Vettel in Spanje (?).
Ja dat wel, maar Lewis kreeg in Japan ook DT toen hij zich "klein Beetje verremde" Hij raakte niemand.


Ja, daar moet ik je weer gelijk in geven...Het komt idd. zeer willekeurig over! Zo schiet mij ook Singapore 2010 door het hoofd. Ook een avoidable collision en wel door Webber...Ik dacht niet dat Webber een DT kreeg?

0634

Sowieso moeten er geen straffen uitgedeeld worden voor dit soort fouten, van wie dan ook. Flauwekul. Rijders maken fouten, so be it. Alleen de rijders die nooit iets proberen maken geen fouten, maar wie zit daar op te wachten...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 31 mei 2011 - 21:01:57
Sowieso moeten er geen straffen uitgedeeld worden voor dit soort fouten, van wie dan ook. Flauwekul. Rijders maken fouten, so be it. Alleen de rijders die nooit iets proberen maken geen fouten, maar wie zit daar op te wachten...

Ik niet iig !!!
Maar ja ,ik ben natuurlijk niet voor niets gecharmeerd van coureurs als Senna ,Villeneuve ,Montoya en Hamilton.

Enzo

CitaatTiger Woods
Kobe Bryant
LeBron James
Roger Federer
Phil Mickelson
David Beckham
Christiano Ronaldo
Alex Rodriguez
Michael Schumacher
Lionel Messi
Fernando Alonso
Rafael Nadal
Valentino Rossi & Tom Brady

Wel grappig dat Schumacher nog steeds de best betaalde F1coureur is.  8)

Gerard

Dan zijn de prestaties niet echt in verhouding tot het loon, lijkt me? ;)

Enzo

Citaat van: Gerard op 03 juni 2011 - 14:47:56
Dan zijn de prestaties niet echt in verhouding tot het loon, lijkt me? ;)

Het gaat niet alleen om salaris maar ook op sponsorgelden en merchandise etc.
Hij heeft nog steeds de grootste naam in de F1 en heeft een mega grote achterban.

Niels_

Klopt, Schumacher krijgt 'maar' om en bij de 9 miljoen van zijn team, de overige miljoenen komen puur van sponsors. Alonso daarentegen krijgt 30 miljoen van Ferrari...

Michael schumacher

Net de ouwe bezig gezien, dit was nog eens de echte schumacher, man van de race zonder twijfel mee zo ne kutmercedes.
En aan mercedes, bouw gvdm eens een goeie wagen aub, schumi moest hier gewoon op het podium staan maar neen, door die kutwagen terug slechst een 4de plaats na zo ne race te hebben gereden.

meatball

Citaat van: Michael schumacher op 12 juni 2011 - 23:14:44
Net de ouwe bezig gezien, dit was nog eens de echte schumacher, man van de race zonder twijfel mee zo ne kutmercedes.
En aan mercedes, bouw gvdm eens een goeie wagen aub, schumi moest hier gewoon op het podium staan maar neen, door die kutwagen terug slechst een 4de plaats na zo ne race te hebben gereden.
Dit is nu net wat ik tegen DRS heb, iemand die met een mindere wagen voor een snellere rijd is totaal kansloos.Iemand met een snellere wagen inhalen lukt niet ,dus is DRS vooral goed voor de wagens die al beter zijn dan de rest.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Wel een ontzettend gave race gezien van Schumacher, de strategie zat tot de rode vlag tegen, hij is ook even flink kwaad geworden in de paddock. Tweede deel van de race was meesterlijk, strategie was top en Schumacher was snel in wisselvallige omstandigheden. Heerlijk om te zien hoe hij snelste lap na snelste lap reed, tot het droog werd. Jammer dat hij net het podium mist, maar een zeer verdiende 4de plaats voor hem.  8)

Gerard

Jaaaaa daar gaan we weer... Schumacher doet het een keer goed en dit topic gaat weer verder...