Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Michael schumacher

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 13:26:14
Citaat van: Michael schumacher op 08 mei 2011 - 12:29:27
Wat rosberg betreft; die is jong, een talent en zit in de fleur van zijn leven, heeft geen 3j stilgelegen, is geen 42jaar oud.
We gaan gewoon eens zien of rosberg op 42 jarige leeftijd zoveel beter zou doen,oke?
Dat schumi alleen al wilde terug komen en nog steeds zo zit te knokken kan je alleen nog maar meer respect voor opbrengen en het is geen schande om een beetje onder te doen voor rosberg.

En ferrari is zeer zeker het team voor en van schumacher; 5 titels na elkaar en 6 constructur titels na elkaar. Doe het hem maar na.
Mss vettel dit kan, is dan ook de nieuwe schumi.


Vettel is niet de nieuwe Schumi. Hij is ook een Duitser, maar als rijder heel anders. Van de huidige toprijders is Alonso degene die het meeste van Schumacher heeft.

Voor de rest zeg je feitelijk precies wat de critici zeggen. Hij is oud, 3 jaar weggeweest en is niet meer in de vorm waarmee je iemand als Rosberg kan verslaan. Alleen gebruik jij dat allemaal als reden waarom hij niet meer dan man van vroeger is, terwijl wij het slechts vast stellen.

Verder is Mercedes Schumachers team. Niets meer of minder dan Ferrari. Ferrari was destijds zijn enige uitdaging. Maar verder denk ik niet dat hij meer band met dat team heeft dan met een ander team.


Alonso die blaaskaak van mijn voeten is helemaal geen nieuwe schumacher. Vettel rijd zo strak als schumi vroeger.

Michael schumacher

Kut mercedes, kunnen alweer nie mee. Zelfs rosberg kan nie mee.

Folkert

#617
Citaat van: Michael schumacher op 08 mei 2011 - 13:51:20
Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 13:26:14
Citaat van: Michael schumacher op 08 mei 2011 - 12:29:27
Wat rosberg betreft; die is jong, een talent en zit in de fleur van zijn leven, heeft geen 3j stilgelegen, is geen 42jaar oud.
We gaan gewoon eens zien of rosberg op 42 jarige leeftijd zoveel beter zou doen,oke?
Dat schumi alleen al wilde terug komen en nog steeds zo zit te knokken kan je alleen nog maar meer respect voor opbrengen en het is geen schande om een beetje onder te doen voor rosberg.

En ferrari is zeer zeker het team voor en van schumacher; 5 titels na elkaar en 6 constructur titels na elkaar. Doe het hem maar na.
Mss vettel dit kan, is dan ook de nieuwe schumi.


Vettel is niet de nieuwe Schumi. Hij is ook een Duitser, maar als rijder heel anders. Van de huidige toprijders is Alonso degene die het meeste van Schumacher heeft.

Voor de rest zeg je feitelijk precies wat de critici zeggen. Hij is oud, 3 jaar weggeweest en is niet meer in de vorm waarmee je iemand als Rosberg kan verslaan. Alleen gebruik jij dat allemaal als reden waarom hij niet meer dan man van vroeger is, terwijl wij het slechts vast stellen.

Verder is Mercedes Schumachers team. Niets meer of minder dan Ferrari. Ferrari was destijds zijn enige uitdaging. Maar verder denk ik niet dat hij meer band met dat team heeft dan met een ander team.


Alonso die blaaskaak van mijn voeten is helemaal geen nieuwe schumacher. Vettel rijd zo strak als schumi vroeger.
Net zo strak als Schumacher? Dus hij rijd alleen goed als hij een super auto heeft. Als Schumacher met mindere auto aan de bak moest, kwam het vaak tot controversie. Vergeet niet dat Schumacher meer dan de helft van zijn titels heeft te danken aan een oppermachtige auto. Ik vraag me af of hem dat was gelukt met een super competatief veld a;s 2007-nu en met een team genoot die hem kon en mag aanvallen.
Met alle respect voor SChumacher, hij is zeker 1 van de 5 grootste, maar tegen een Hamilton, Vettel, Alonso of Rosberg had hij het veel moeilijker gehad.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Quali snelheid is nu dik in orde, maar de racepace is slecht... >:(
Jammer jammer....

0634

Zo slecht was die racepace niet. Toen de wagen lichter werd kwam Rosberg weer meer naar voren. Schumacher elimineert zichzelf met zijn domme actie. Petrov was erlangs, dan slaat het nergens op om de ruimte niet te geven.

0634

Citaat van: Michael schumacher op 08 mei 2011 - 13:51:20

Alonso die blaaskaak van mijn voeten is helemaal geen nieuwe schumacher. Vettel rijd zo strak als schumi vroeger.
Vettel is echt een totaal ander type, heeft niets gemeen met Schumacher, behalve zijn beroep en geboorteland. Vettel is, niet qua niveau maar wel qua type, veel meer een Senna-achtige rijder. Alonso heeft veel meer overeenkomsten met Schumacher. Schumacher zei dat overigens zelf al in 2002. Toen Alonso nog niets had gewonnen en testte voor Renault.

Maar goed, jij begint over blaaskaken en persoonlijke voorkeuren en dan daalt het niveau en het plezier in het discussieren vanzelf.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 16:49:04
Zo slecht was die racepace niet. Toen de wagen lichter werd kwam Rosberg weer meer naar voren. Schumacher elimineert zichzelf met zijn domme actie. Petrov was erlangs, dan slaat het nergens op om de ruimte niet te geven.

Afgetankt was de auto te zwaar op de banden, toen de auto lichter werd ging het weer beter.
Het viel mij iig tegen, de McLarens, Red Bull  en misschien zelfs Ferrari lijken in de race sterker.

Michael schumacher

Citaat van: Burorri op 08 mei 2011 - 15:33:59
Citaat van: Michael schumacher op 08 mei 2011 - 13:51:20
Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 13:26:14
Citaat van: Michael schumacher op 08 mei 2011 - 12:29:27
Wat rosberg betreft; die is jong, een talent en zit in de fleur van zijn leven, heeft geen 3j stilgelegen, is geen 42jaar oud.
We gaan gewoon eens zien of rosberg op 42 jarige leeftijd zoveel beter zou doen,oke?
Dat schumi alleen al wilde terug komen en nog steeds zo zit te knokken kan je alleen nog maar meer respect voor opbrengen en het is geen schande om een beetje onder te doen voor rosberg.

En ferrari is zeer zeker het team voor en van schumacher; 5 titels na elkaar en 6 constructur titels na elkaar. Doe het hem maar na.
Mss vettel dit kan, is dan ook de nieuwe schumi.


Vettel is niet de nieuwe Schumi. Hij is ook een Duitser, maar als rijder heel anders. Van de huidige toprijders is Alonso degene die het meeste van Schumacher heeft.

Voor de rest zeg je feitelijk precies wat de critici zeggen. Hij is oud, 3 jaar weggeweest en is niet meer in de vorm waarmee je iemand als Rosberg kan verslaan. Alleen gebruik jij dat allemaal als reden waarom hij niet meer dan man van vroeger is, terwijl wij het slechts vast stellen.

Verder is Mercedes Schumachers team. Niets meer of minder dan Ferrari. Ferrari was destijds zijn enige uitdaging. Maar verder denk ik niet dat hij meer band met dat team heeft dan met een ander team.


Alonso die blaaskaak van mijn voeten is helemaal geen nieuwe schumacher. Vettel rijd zo strak als schumi vroeger.
Net zo strak als Schumacher? Dus hij rijd alleen goed als hij een super auto heeft. Als Schumacher met mindere auto aan de bak moest, kwam het vaak tot controversie. Vergeet niet dat Schumacher meer dan de helft van zijn titels heeft te danken aan een oppermachtige auto. Ik vraag me af of hem dat was gelukt met een super competatief veld a;s 2007-nu en met een team genoot die hem kon en mag aanvallen.
Met alle respect voor SChumacher, hij is zeker 1 van de 5 grootste, maar tegen een Hamilton, Vettel, Alonso of Rosberg had hij het veel moeilijker gehad.


De meesten winnen doordat ze de beste wagen hebben.
En had schumacher er vroeger eerder geweest dan was het met senna ook een pakkske minder. (ik kan ook zo beginnen).

0634


0634

Citaat van: Enzo op 08 mei 2011 - 16:55:57
Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 16:49:04
Zo slecht was die racepace niet. Toen de wagen lichter werd kwam Rosberg weer meer naar voren. Schumacher elimineert zichzelf met zijn domme actie. Petrov was erlangs, dan slaat het nergens op om de ruimte niet te geven.

Afgetankt was de auto te zwaar op de banden, toen de auto lichter werd ging het weer beter.
Het viel mij iig tegen, de McLarens, Red Bull  en misschien zelfs Ferrari lijken in de race sterker.
Dat viel mij ook tegen hoor, op volle fuelload. Maar daarna kwam Rosberg toch weer goed terug en ging die MErcedes weer best goed. Tel daarbij op de goede kwalificatie pace en er is voldoende potentie voor jouw team.

Michael schumacher

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 17:27:09
Senna had Prost al.

Das dan ook slechts 1 rijder.
Hier spreekt men van vettel,hamilton, alonso enz....

0634

Senna had buiten Prost ook nog Piquet en Mansell.

Maar ik doelde met Prost op een gelijkwaardig supertalent. Piquet en Mansell waren dat i.m.o. net niet, wat onverlet laat dat ze grote kampioenen waren maar geen top 5 of all time, zeg maar.


Michael schumacher

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2011 - 17:36:50
Senna had buiten Prost ook nog Piquet en Mansell.

Maar ik doelde met Prost op een gelijkwaardig supertalent. Piquet en Mansell waren dat i.m.o. net niet, wat onverlet laat dat ze grote kampioenen waren maar geen top 5 of all time, zeg maar.




Volledig mee eens.
Maar ik reageerde vooral op burrio z'n commentaar en vind het not done, hoort gewoon niet, ik wou maar tonen ik ook zo kan afkomen.

Michael schumacher

Sommige mensen beweren schumacher het niet kan omdat er geen tractiecontrole meer is maar ik kan dat maar moeilijk geloven want schumi had voor de f1 al enorme vaardigheid en talent en alsook in 91-92-93 reed deze volgens mij zonder tractiecontrole en kon het toen wel?

Mja,de enige die het zal weten zal schumi zelf zijn zeker?

0634

Tractiecontrole is pas in 2002 ingevoerd. Dus dat is idd een kulargument.