Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Zaphod_Beeblebrox

We kunnen misschien zoiets doen als in de laatste Rocky. (784ste dacht ik)
De computer laten beslissen wie de beste is. 8)

Franky R.

Citaat van: Zaphod op 29 juli 2010 - 10:53:44
We kunnen misschien zoiets doen als in de laatste Rocky. (784ste dacht ik)
De computer laten beslissen wie de beste is. 8)

Hahahaha,

Stuur de Mythbusters maar een mailtje, zou ik zeggen... ;)
Mss. kennen zij wel de mensen die een dergelijk computerprogramma in elkaar kunnen flansen.

meatball

Zondag was het toch al weer wat beter nu maar hopen dat hij zo verder gaat ,maar ik vrees ervoor moet ik zeggen.De balans is nog steeds zeer negatief tegenover de verwachtingen van bij het seizoenbegin.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Mja ach... De Mercedessen wachtten heel lang op hun bandenwissel. Dat deden ze slim.

Daardoor (en door het gedoe in de 1e ronde)  kwamen ze goed naar voren. Maar of ze echt veel mensen hebben ingehaald geloof ik niet.

Folkert

Citaat van: 0634 op 02 september 2010 - 22:24:25
Mja ach... De Mercedessen wachtten heel lang op hun bandenwissel. Dat deden ze slim.

Daardoor (en door het gedoe in de 1e ronde)  kwamen ze goed naar voren. Maar of ze echt veel mensen hebben ingehaald geloof ik niet.
Ze reden leuk, maar door veel gedoe met andere coureurs konden ze plaatsjes winnen. Mercedes is er nog lang niet. Ben benieuwd of ze volgend jaar verbetering brengen en of ze aan de top komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25


0634

Overigens meldde Eddie Jordan bij de BBC tijdens Monza dat er verdomd veel coureurs daar in het motorhome van Mercedes rondlopen.

Hij suggereerde daarmee dat hij twijfelt of MS wel door blijft gaan...

Enzo

Yep, hoorde het hem zeggen.
Volgens mij had dit met de overstap van Heidfeld naar Sauber te maken, en niks met Schumacher.
Ik dacht zoiets gelezen te hebben, dat Mercedes nog een ok moest geven voor de overstap.

Gerard

Op het "red button forum" bij de BBC (na de reguliere TV uitzending) vroeg Jordan het aan Ross Brawn, en Brawn ontkende alles en had niemand gezien ;D
Het zal inderdaad met Heidfeld te maken gehad hebben....

Enzo

Citaat van: Gerard op 17 september 2010 - 08:24:02
Op het "red button forum" bij de BBC (na de reguliere TV uitzending) vroeg Jordan het aan Ross Brawn, en Brawn ontkende alles en had niemand gezien ;D
Het zal inderdaad met Heidfeld te maken gehad hebben....

Jij haalt dat van Nieuwsgroepen toch, dat "red button forum", is het de moeite waard,het is een uitgebreide nabeschouwing toch?
Misschien moet ik dit ook maar eens binnen gaan halen, PM me even een linkje als je wilt. :)

Gerard

Citaat van: Enzo op 17 september 2010 - 10:52:38
Citaat van: Gerard op 17 september 2010 - 08:24:02
Op het "red button forum" bij de BBC (na de reguliere TV uitzending) vroeg Jordan het aan Ross Brawn, en Brawn ontkende alles en had niemand gezien ;D
Het zal inderdaad met Heidfeld te maken gehad hebben....

Jij haalt dat van Nieuwsgroepen toch, dat "red button forum", is het de moeite waard,het is een uitgebreide nabeschouwing toch?
Misschien moet ik dit ook maar eens binnen gaan halen, PM me even een linkje als je wilt. :)

Is gedaan :)

Het red button forum is inderdaad zeker de moeite waard
het is een ruim uur durende nabeschouwing met interviews, analyses, grappige weetjes etc.

De heren van de BBC zitten tijdens dit " evenement"  na elke race bij een ander team in het motorhome...

Gerard

#146
http://www.f1pits.net/nieuws/eddie_jordan_schumacher_stopt/

Goed stuk Franky :)

Ik denk dat Eddie Jordan nog weleens gelijk kan krijgen!
Het zou aan de ene kant goed zijn,iemand die alleen voor de lol rondrijdt hoort niet in de F1 en houd nieuw talent tegen,
Aan de andere kant is het toch jammer dat de "grote kampioen"  op deze manier afscheid zou nemen van de sport!!!

Het zou mooi zijn geweest als we mooie gevechten zouden zien met Schumacher

Dat hij nu op deze manier vecht met Barrichello om het laatste puntje,zoals in Hongarije,is Schumacher onwaardig!!

Hoe je ook wendt of keert, een 7 voudig WK hoort niet op deze manier rond te rijden en het bijltje erbij neer te leggen (ALs dat inderdaad gebeurt)



Maar ja, als het dan gebeurt.....Misschien kan Kimi alsnog instappen naast Nico :)

meatball

Zo moeten stoppen,wat een afgang,hij is erin geslaagd om in dit seizoen zijn reputatie totaal om zeep te helpen.Maar we moeten eerlijk zijn,als het iemand anders was die in deze Mercedes reed zouden we zijn prestatie's ook ruim onvoldoende vinden,zo een groot verschil met je ploegmaat is zelden een teken van talent bij een nieuwkomer.Ofwel moet het volgend jaar veel beter,maar waarom zou het nu lukken of hij moet oprotten met zijn staart tussen zijn benen en zijn reputatie aan dingelen,wat een afgang is dit toch. :-[
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

ik heb het altijd al voorspeld, dat er een kans bestond dat hij nu zijn carriere zou afsluiten die helemaal anders was dan zijn vorig afscheid.

Folkert

Citaat van: rafael25 op 05 september 2010 - 17:54:38
jawel :-X
Altijd grappig van die leden die 1 ding zeggen om hun idool te beschermen en nooit meer terug komen.


Ik ben echt benieuwd. Als Schumacher echt alleen voor de lol rond rijd, zie ik hem liever gaan. En ik denk ook dat als hij rond blijft rijden zoals hij nu voor de lol rond rijd, hij zelf ook redelijk snel er genoeg van krijgt.
Trotse vader van Rosalie(L)