GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:06:13

« vorige - volgende »

FerrariMan

Welke super diffuser?

Folkert

Citaat van: Enzo op 09 maart 2010 - 20:58:01
Mijn voorspelling:

1) Alonso
2) Massa
3) Lewis
4) Vettel
5) Schumacher
6) Rosberg
7) Webber
8   Button
9) Pedro als "best of the rest"

Maar is eigenlijk nog koffiedik kijken, ben erg nieuwsgierig naar de quali want daar zullen alle rookgordijnen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Ben ook wel nieuwsgierig naar de Super difuser van Mercedes, is hij werkelijk zo super, is het wel legaal, zullen ze hier de progressie mee boeken die ze wilde??
Tjonge jonge wat duurde deze winter weer lang, heb er echt zin in!!  8)
nog 2,5 dag voor de eerste meting.

@Ferrariman: Volgens mij bedoelde hij super achtervleugel.

Maar Mclaren zou ook een andere diffusor hebben ontwikkeld dan de rest? Meen ik wel iets over gehoort/gelezen te hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Ik maak me wel zorgen over die nieuwe teams die nog geen testritten gehad hebben
en onervaren correurs ...als dat maar goed afloopt :o

Enzo

Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2010 - 22:13:42
Welke super diffuser?

Michael en Nico hebben beide gezegd dat de auto nog wat snelheid te kort kwam, maar ze zeiden ook dat ze vertrouwen hebben omdat ze in Bahrein een hele grote upgrade krijgen.
Het zou om meer gaan dan een normale upgrade, gerucht gaat dat het om een nieuw soort diffuser gaat. Deze zou de karakteristieke van de auto dusdanig veranderen dat het fijne afstelwerk zelfs achterwegen is gelaten tijdens de pre-season testen. Volgens Nico had dit helemaal geen zin omdat de auto voor Bahrein nog drastisch ging veranderen.
Al met al ben ik nieuwsgierig waar ze mee gaan komen na deze grote woorden.

Folkert

Citaat van: Enzo op 09 maart 2010 - 23:39:05
Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2010 - 22:13:42
Welke super diffuser?

Michael en Nico hebben beide gezegd dat de auto nog wat snelheid te kort kwam, maar ze zeiden ook dat ze vertrouwen hebben omdat ze in Bahrein een hele grote upgrade krijgen.
Het zou om meer gaan dan een normale upgrade, gerucht gaat dat het om een nieuw soort diffuser gaat. Deze zou de karakteristieke van de auto dusdanig veranderen dat het fijne afstelwerk zelfs achterwegen is gelaten tijdens de pre-season testen. Volgens Nico had dit helemaal geen zin omdat de auto voor Bahrein nog drastisch ging veranderen.
Al met al ben ik nieuwsgierig waar ze mee gaan komen na deze grote woorden.
oh je had het over de Mercedes. Automatisch link gelegd met Mclaren. Maar over die diffusor nog niks gehoord. Wel over hun update. Maar goed met Brawn achter het plan zou dat wel eens een grote update/nieuwe diffusor kunnen worden. 
Nog 2 dagen en dan is het zover.
Kan niet meer wachten...ik ga winterslaapje doen van 2 dagen.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Enzo op 09 maart 2010 - 23:39:05

Al met al ben ik nieuwsgierig waar ze mee gaan komen na deze grote woorden.
Welke grote woorden? Jij bent degene die het een 'super-diffuser' noemt. Niet zij... ;)

Enzo

Citaat van: FerrariMan op 10 maart 2010 - 19:54:17
Citaat van: Enzo op 09 maart 2010 - 23:39:05

Al met al ben ik nieuwsgierig waar ze mee gaan komen na deze grote woorden.
Welke grote woorden? Jij bent degene die het een 'super-diffuser' noemt. Niet zij... ;)

Ah Monsieur wijsneus..... ;)
Mercedes heeft i.i.g. een grote upgrade aangekondigt wat de auto drastisch zou veranderen en die het gat zou moeten dichten met de top.
Grote woorden genoeg toch?

FerrariMan

Citaat van: Enzo op 11 maart 2010 - 10:59:31
Citaat van: FerrariMan op 10 maart 2010 - 19:54:17
Citaat van: Enzo op 09 maart 2010 - 23:39:05

Al met al ben ik nieuwsgierig waar ze mee gaan komen na deze grote woorden.
Welke grote woorden? Jij bent degene die het een 'super-diffuser' noemt. Niet zij... ;)

Ah Monsieur wijsneus..... ;)
Mercedes heeft i.i.g. een grote upgrade aangekondigt wat de auto drastisch zou veranderen en die het gat zou moeten dichten met de top.
Grote woorden genoeg toch?
Klopt, maar ik lees her en der vanalles over een 'super-diffuser' terwijl Mercedes daar zelf niks over zegt.
Ik probeer enkel maar de wereld te redden, sorry hoor.  ;)

Enzo

Was niet boos hoor, erg nobel van je trouwens!
Morgen zullen we zien waar ze mee komen en of het een verschil gaat maken.
Al met al hoop ik voor Schumacher dat ze het onderstuur een beetje uit de Mercedes kunnen krijgen, hij schijnt hier nogal mee geworsteld te hebben.

WeezyAveli

#39
Mclaren RW is goedgekeurd. De diffuser moest wel aangepast worden wss later hier wat screens daarvan.

[edit]
Oud:
http://images.gpupdate.net/large/146781.jpg
Nieuw:
http://images.gpupdate.net/large/147461.jpg

Al had ik wel gehoord dat Mclaren zowiezo een update aan de diffuser zou meebrengen naar Bahrein.
Ik weet niet of het gaat om de screen hierboven...

Folkert

Citaat van: WeezyAveli op 11 maart 2010 - 14:22:49
Mclaren RW is goedgekeurd. De diffuser moest wel aangepast worden wss later hier wat screens daarvan.

[edit]
Oud:
http://images.gpupdate.net/large/146781.jpg
Nieuw:
http://images.gpupdate.net/large/147461.jpg

Al had ik wel gehoord dat Mclaren zowiezo een update aan de diffuser zou meebrengen naar Bahrein.
Ik weet niet of het gaat om de screen hierboven...

Wat was er mis met de diffusor dan? Dacht alleen de achtervleugel onder de aandacht viel.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#41
Op donderdag worden alle wagens bekeken door de FIA, op uitzondering van Monaco.
Wat er precies mis mee is is niet bekend, alleen dat hij illegaal is verklaard en moest worden aangepast.

RadioActiveMan

Raar vind nergens iets terug over illegale diffusers of reeds goedgekeurde wagens.  ???

supersteven

mijn voorspelling

1 fm
2 jb
3 ms
let the sunshine shine in your heart

WeezyAveli

Schijnt dat ik te vroeg ben geweest met het posten van pics over de macca diffuser.
De foto met de 'nieuwe' diffuser is wss één die nog niet afgebouwd is ;)

@Marc
Ik ga natuurlijk niet alleen af officiele berichten ;)