Nieuwe wagens 2010

Gestart door Ferrari 2010, 25 januari 2010 - 13:16:42

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: Scuderia91 op 03 februari 2010 - 22:04:18
-
Is ook niet meteen puur geluk he... Kan je ook een beetje inschatten op voorhand, of ben ik nu helemaal mis? :P
Dat was dus het punt ;)

janke

Citaat van: Tim op 04 februari 2010 - 00:12:44
Citaat van: Scuderia91 op 03 februari 2010 - 22:04:18
-
Is ook niet meteen puur geluk he... Kan je ook een beetje inschatten op voorhand, of ben ik nu helemaal mis? :P
Dat was dus het punt ;)
Leg het even uit als je wilt.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 04 februari 2010 - 00:12:44
Citaat van: Scuderia91 op 03 februari 2010 - 22:04:18
-
Is ook niet meteen puur geluk he... Kan je ook een beetje inschatten op voorhand, of ben ik nu helemaal mis? :P
Dat was dus het punt ;)
Je kan je wagen daar misschien een beetje naar bouwen, maar verder, dat ga je toch niet gebruiken als basis bij de keuze van je rijders?  Ok, misschien voor de 2de rijder, maar die hadden ze al. Als je Alonso kan krijgen, dan neem je die, wat ook zijn rijstijl is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: janke op 04 februari 2010 - 00:52:12
Citaat van: Tim op 04 februari 2010 - 00:12:44
Citaat van: Scuderia91 op 03 februari 2010 - 22:04:18
-
Is ook niet meteen puur geluk he... Kan je ook een beetje inschatten op voorhand, of ben ik nu helemaal mis? :P
Dat was dus het punt ;)
Leg het even uit als je wilt.

Volgens mij kwam hij gewoon ironisch uit de hoek wanneer hij zij dat Ferrari nog al eens geluk had.

RadioActiveMan

Citaat van: Makke op 04 februari 2010 - 13:30:29
Citaat van: janke op 04 februari 2010 - 00:52:12
Citaat van: Tim op 04 februari 2010 - 00:12:44
Citaat van: Scuderia91 op 03 februari 2010 - 22:04:18
-
Is ook niet meteen puur geluk he... Kan je ook een beetje inschatten op voorhand, of ben ik nu helemaal mis? :P
Dat was dus het punt ;)
Leg het even uit als je wilt.

Volgens mij kwam hij gewoon ironisch uit de hoek wanneer hij zij dat Ferrari nog al eens geluk had.

Tim en ironie? Gaat dat dan samen?  ::)


Tim C


Ferrari 2010

En bij deze, de Force India:





Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert




De nieuwe RB6. Ziet er toch strak uit. Benieuwd of hij ook snel is.
Ik heb zo'n gevoel dat het Mclaren en RBR zal worden voor de titel en Mercedes en Ferrari voor P3 en 4(5-8 voor coureurs. ) zal worden. Het budget en the know how van Mercedes en de ervaring van Schumacher zullen denk ik pas volgend jaar echte invloed hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010



Ik vind hem niet zo bijzonder. Maar het wordt toch sowieso afwachten tot enkele tests in het droge. Het uiterlijk zegt doorgaans niet veel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

WTF is dat op de zijkant van de Mclaren? gaan ze zo de tegenstand te lijf gaan op de baan?


Ferrari 2010

Haha, nice, laten we de tegenstand gaan onthoofden ofzo :)
Misschien iets om de luchtinvoer aan de sidepods te manipuleren? Dat is alleszins het enige dat ik er zo direct bij kan bedenken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

De mensen die de F1pits twitter account volgden wisten het al langer, maar het is iets dat de luchtstroom analyseert. Zo kunnen ze een vergelijking maken tussen het CFD model en de gegevens uit de echte wereld. Op die manier kunnen ze hun CFD model bijstellen.

campos

Citaat van: Tim op 10 februari 2010 - 13:07:04
De mensen die de F1pits twitter account volgden wisten het al langer, maar het is iets dat de luchtstroom analyseert. Zo kunnen ze een vergelijking maken tussen het CFD model en de gegevens uit de echte wereld. Op die manier kunnen ze hun CFD model bijstellen.
moet zoiets ook nog goedgekeurd worden door de FIA, of mag je alles testen wat je wilt. Dit lijkt me in t geval van een crash best gevaarlijk (in potentie).

Ferrari 2010

Citaat van: campos op 10 februari 2010 - 13:13:35
Citaat van: Tim op 10 februari 2010 - 13:07:04
De mensen die de F1pits twitter account volgden wisten het al langer, maar het is iets dat de luchtstroom analyseert. Zo kunnen ze een vergelijking maken tussen het CFD model en de gegevens uit de echte wereld. Op die manier kunnen ze hun CFD model bijstellen.
moet zoiets ook nog goedgekeurd worden door de FIA, of mag je alles testen wat je wilt. Dit lijkt me in t geval van een crash best gevaarlijk (in potentie).
Als ik me niet vergis is tijdens tests quasi alles toegelaten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Wel... Binnen de perken dacht ik.