Nieuwe wagens 2010

Gestart door Ferrari 2010, 25 januari 2010 - 13:16:42

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Het is zo ver, eindelijk komen de nieuwe wagens eraan! Mercedes GP heeft vandaag een klein startschot gegeven, met het presenteren van hun livery voor 2010. Let wel, enkel een livery, het is nog niet de nieuwe wagen zelf:







Ik vind de Mercedes livery alvast ontzettend geslaagd!

De komende week presenteren volgende teams hun livery én wagen voor volgend seizoen:
28 januari:    Ferrari    
29 januari:    McLaren    
31 januari:    Sauber    
31 januari:    Renault
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 25 januari 2010 - 13:16:42
Het is zo ver, eindelijk komen de nieuwe wagens eraan! Mercedes GP heeft vandaag een klein startschot gegeven, met het presenteren van hun livery voor 2010. Let wel, enkel een livery, het is nog niet de nieuwe wagen zelf:







Ik vind de Mercedes livery alvast ontzettend geslaagd!

De komende week presenteren volgende teams hun livery én wagen voor volgend seizoen:
28 januari:    Ferrari    
29 januari:    McLaren    
31 januari:    Sauber    
31 januari:    Renault
Ik zou spontaan Schumacher fan worden bij het zien van deze auto :P
Maar erg gave livery. Ben benieuwd naar de Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de McLaren. Ik vraag me vooral af: zullen ze hem grijs houden? Als ik hen was, zou ik alleszins overwegen om van kleur te veranderen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 25 januari 2010 - 15:44:13
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de McLaren. Ik vraag me vooral af: zullen ze hem grijs houden? Als ik hen was, zou ik alleszins overwegen om van kleur te veranderen...
Moeilijk voor te stellen nu: een niet grijze Mac.
Trotse vader van Rosalie(L)

.Henry

De nieuwe livey van Mercedes doet me erg denken aan de West Mclaren. Hij ziet er ook een beetje gedateerd uit.

_Makke_

Citaat van: Burorri op 25 januari 2010 - 16:00:40
Citaat van: Ferrari 2010 op 25 januari 2010 - 15:44:13
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de McLaren. Ik vraag me vooral af: zullen ze hem grijs houden? Als ik hen was, zou ik alleszins overwegen om van kleur te veranderen...
Moeilijk voor te stellen nu: een niet grijze Mac.

Een niet grijze McLaren? Je moet heus niet ver in de tijd gaan wil je een wit/rode McLaren zien hoor.  ;)

Als ik me niet vergis heeft McLaren al gezegd dat er door het vertrek van Mercedes niet echt veel aan de kleurstelling zal veranderen.

Ferrari 2010

Citaat van: Phantom op 25 januari 2010 - 16:14:40
De nieuwe livey van Mercedes doet me erg denken aan de West Mclaren. Hij ziet er ook een beetje gedateerd uit.
Dat laatste komt waarschijnlijk vanwege de matte lak. Mat is weer in, en ik vind het eerlijk gezegd wel wat hebben :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Makke op 25 januari 2010 - 16:53:23
Citaat van: Burorri op 25 januari 2010 - 16:00:40
Citaat van: Ferrari 2010 op 25 januari 2010 - 15:44:13
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de McLaren. Ik vraag me vooral af: zullen ze hem grijs houden? Als ik hen was, zou ik alleszins overwegen om van kleur te veranderen...
Moeilijk voor te stellen nu: een niet grijze Mac.

Een niet grijze McLaren? Je moet heus niet ver in de tijd gaan wil je een wit/rode McLaren zien hoor.  ;)

Als ik me niet vergis heeft McLaren al gezegd dat er door het vertrek van Mercedes niet echt veel aan de kleurstelling zal veranderen.
96 laatste keer als ik me niet vergis. Vind ik toch al aardige tijd geleden ;) Doelde meer op het gevoel, dan op de herinnering. Voor mij is Mclaren afgelopen jaren DIE grijze auto. Vroeger was het die rood witte auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ik vind er vrij weinig aan, aan deze livery. Fantasieloos en al net zo'n draak als zijn voorganger. Nee, tegenvallertje.

Enzo

Strak, zakelijk en minimalistisch.....ik kan de nieuwe Merc. wel waarderen!

RadioActiveMan

Dat die nieuwe wagen weinig fantasie ging hebben qua uitzicht was te verwachten. Eender waar Mercedes aan de slag gaat, er wordt altijd teruggegrepen naar de "Silberpfeil". "Been there done that" denk ik dan, het wordt voor iets anders. Aan de andere kant, een Ferrari die niet rood zou zien...  :-\

Sept

Citaat van: Marc_Vl op 26 januari 2010 - 10:44:55
Dat die nieuwe wagen weinig fantasie ging hebben qua uitzicht was te verwachten. Eender waar Mercedes aan de slag gaat, er wordt altijd teruggegrepen naar de "Silberpfeil". "Been there done that" denk ik dan, het wordt voor iets anders. Aan de andere kant, een Ferrari die niet rood zou zien...  :-\


Ik vond de Ferrari waar Alonso mee reed overlaatst met de witte voor-en achtervleugel al een enorme schok! Ferrari dient volledig rood te zijn!
1991 - 2004 = 7

RadioActiveMan

#12
Citaat van: Sept op 26 januari 2010 - 12:29:58
Citaat van: Marc_Vl op 26 januari 2010 - 10:44:55
Dat die nieuwe wagen weinig fantasie ging hebben qua uitzicht was te verwachten. Eender waar Mercedes aan de slag gaat, er wordt altijd teruggegrepen naar de "Silberpfeil". "Been there done that" denk ik dan, het wordt voor iets anders. Aan de andere kant, een Ferrari die niet rood zou zien...  :-\


Ik vond de Ferrari waar Alonso mee reed overlaatst met de witte voor-en achtervleugel al een enorme schok! Ferrari dient volledig rood te zijn!

Ferrari rijdt al 10 jaar, op hier en daar een seizoen na, met een witte voor en achtervleugel, ik weet niet waarom het nu ineens een grote schok is.

Sept

Citaat van: Marc_Vl op 26 januari 2010 - 12:40:17
Citaat van: Sept op 26 januari 2010 - 12:29:58
Citaat van: Marc_Vl op 26 januari 2010 - 10:44:55
Dat die nieuwe wagen weinig fantasie ging hebben qua uitzicht was te verwachten. Eender waar Mercedes aan de slag gaat, er wordt altijd teruggegrepen naar de "Silberpfeil". "Been there done that" denk ik dan, het wordt voor iets anders. Aan de andere kant, een Ferrari die niet rood zou zien...  :-\


Ik vond de Ferrari waar Alonso mee reed overlaatst met de witte voor-en achtervleugel al een enorme schok! Ferrari dient volledig rood te zijn!

Ferrari rijdt al 10 jaar, op hier en daar een seizoen na, met een witte voor en achtervleugel, ik weet waarom het nu ineens een grote schok is.

Waarschijnlijk omdat er meer wit te zien is dan de andere jaren.. En de achtervleugel is "gekocht" door Santander..
Anyhow, op foto leek het me veel meer wit dan de andere jaren.. Maar ik kan de foto op dit moment niet terugvinden om te zien of het nu slechts inbeelding was, of realiteit ;)
1991 - 2004 = 7

Ferrari 2010

Ik denk ook dat het meer wit was dan in de Marlboro tijd. Vooral op de zijkanten van de achtervleugel dan nog eens. En misschien dat rood op wit ook gewoonweg een ander effect geeft dan het zwart op wit destijds? Het is inderdaad met Marlboro altijd wit geweest, maar toch, het leek me heel anders :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.