GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 29 september 2009 - 20:09:49

« vorige - volgende »

scho0634

Krijgt Rosberg een straf voor hard rijden onder geel? Dat zou Brawn de titel geven..

Jasper

Ik denk dat ik nog nooit iemand zoveel geluk heb zien hebben op een seizoen als Button dit jaar. Vandaag weer, als Sutil en Kovalainen niet raken, ziet zijn race er veel slechter uit als je 't mij vraagt. Maar het levert hem natuurlijk nog steeds maar 1 punt op (of 2?).

scho0634

Vandaag had hij zeker geluk. Maar hij reed verder ook niet slecht hoor. Goede rondetijden, goede tactiek.

Het grote geluk dat hij heeft is eigenlijk dat hij eerst heel veel won en sindsdien iedere keer weer een ander wint.

meatball

Citaat van: Jasper op 04 oktober 2009 - 09:33:56
Ik denk dat ik nog nooit iemand zoveel geluk heb zien hebben op een seizoen als Button dit jaar. Vandaag weer, als Sutil en Kovalainen niet raken, ziet zijn race er veel slechter uit als je 't mij vraagt. Maar het levert hem natuurlijk nog steeds maar 1 punt op (of 2?).
Ik wel Villeneuve,toen viel het hele seizoen iedereen die voor hem reed uit,maar hij kwam nadien dan ook nooit meer in de buurt van een titel en dat gaat Button ook gebeuren.En 1 puntje per race is al wat hij nodig heeft in de huidige situatie en wk word hij zeker.Zonder de veel betere Brawn in het begin  had dit wel een heel open wk geworden
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Barrichello zal moeten beginnen uitkijken voor Vettel, hij staat nog maar 2 puntjes achter. Ik hoop dat Button nog eens een race kan winnen, anders zal hij niet onthouden worden als een echt wereldkampioen. De eerste zeven wedstrijden wint hij er zes en nu doet hij mee  voor de kruimels. Ik vraag mij af aan wat het zou liggen.

Jasper

Citaat van: KVDracer op 04 oktober 2009 - 09:44:28
Barrichello zal moeten beginnen uitkijken voor Vettel, hij staat nog maar 2 puntjes achter. Ik hoop dat Button nog eens een race kan winnen, anders zal hij niet onthouden worden als een echt wereldkampioen. De eerste zeven wedstrijden wint hij er zes en nu doet hij mee  voor de kruimels. Ik vraag mij af aan wat het zou liggen.

Aan het feit dat hij nu niet meer de enige is met een dubbele diffuser onder zijn gat.

scho0634

Dat was hij toen ook niet hoor. ;)


scho0634

Wel dan?

Hij versloeg Barrichello en Vettel toen wel omdat hij een dubbele diffuser had?

Tim C

Sam Michael van Williams zit bij de stewards, benieuwd waarvoor.

scho0634

Vanwege Rosberg die te snel reed tijdens de Sc situatie.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 04 oktober 2009 - 10:01:00
Sam Michael van Williams zit bij de stewards, benieuwd waarvoor.
Ik heb geen williams zien opvallen deze race, inderdaad vreemd dat die bij de stewards zit. Misschien iets met het gewicht ofzo?

Citaat van: 0634 op 04 oktober 2009 - 10:02:50
Vanwege Rosberg die te snel reed tijdens de Sc situatie.
Hoe kan je te snel rijden tijdens een SC? Je volgt die wagen gewoon. Of was het dan toen ze nog opgepikt moesten worden door de SC en hij de crashplaats passeerde?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Schumi 2009 op 04 oktober 2009 - 10:03:37
Citaat van: Tim op 04 oktober 2009 - 10:01:00
Sam Michael van Williams zit bij de stewards, benieuwd waarvoor.
Ik heb geen williams zien opvallen deze race, inderdaad vreemd dat die bij de stewards zit. Misschien iets met het gewicht ofzo?

Citaat van: 0634 op 04 oktober 2009 - 10:02:50
Vanwege Rosberg die te snel reed tijdens de Sc situatie.
Hoe kan je te snel rijden tijdens een SC? Je volgt die wagen gewoon. Of was het dan toen ze nog opgepikt moesten worden door de SC en hij de crashplaats passeerde?
Inderdaad. Zo meldde de BBC al. Hij schijnt een 1:37 te hebben gereden terwijl bv Button 1:45 reed.

Tsja, ik vind het geen reden om te straffen meer dan een geldoete maar als de FIA kan straffen zullen ze dat niet laten...

Tim C

Rosberg zit er ondertussen ook bij.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 04 oktober 2009 - 10:06:00
Citaat van: Schumi 2009 op 04 oktober 2009 - 10:03:37
Citaat van: 0634 op 04 oktober 2009 - 10:02:50
Vanwege Rosberg die te snel reed tijdens de Sc situatie.
Hoe kan je te snel rijden tijdens een SC? Je volgt die wagen gewoon. Of was het dan toen ze nog opgepikt moesten worden door de SC en hij de crashplaats passeerde?
Inderdaad. Zo meldde de BBC al. Hij schijnt een 1:37 te hebben gereden terwijl bv Button 1:45 reed.

Tsja, ik vind het geen reden om te straffen meer dan een geldoete maar als de FIA kan straffen zullen ze dat niet laten...
Als je weet dat de SC buiten komt en je rijdt maar 3 of 4 seconden trager, dan is dat wel weinig uiteraard. Maar of het een straf waard is? Dat hangt er net vanaf hoe goed hij de situatie kon beschouwen. In principe is 3 seconden verliezen over het stuk van die crash niet zo veel, het is een full speed stuk, maar het was ook geen lang stuk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.