Rosberg is verdrietig....!!

Gestart door Enzo, 07 oktober 2009 - 10:31:26

« vorige - volgende »

Enzo

Kon dit filmpje niet echt onderbrengen in een ander topic, dus begin ik maar een nieuwe.
Als iedereen erom gelachen heeft mag die snel gesloten worden... ;D

"Het lijkt erop dat ik mijn helm in de lobby van het hotel heb laten staan, of is iemand een grapje met mij aan het uithalen?", twitterde Rosberg, nadat hij in zijn hotelkamer in Sao Paulo was aangekomen. Niet veel later: "Ik kan hem niet meer vinden! Kom op jongens, iedereen weet hoeveel deze helm voor mij betekent. Ik kan volgende week toch niet zonder helm gaan rijden?" Een uur later berichtte hij: "Ik heb iedereen van het team, de jongens van Philips en de mensen van het hotel gevraagd, maar niemand weet waar mijn helm is." Weer twee uur later: "Hij lijkt echt verdwenen..."

Er zit nu een Brazilaan thuis te gniffelen.... ;D




Ferrari 2010

En ik die dacht dat die elke GP wel een nieuwe helm hadden :-\ Toch zeker na een crash ofzo dacht ik dat ze hem wel vervingen, niet dan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Tuurlijk wel. Als hij wil heeft hij de dag erna al een andere. Rosberg is gewoon zo'n crybaby zoals er wel meer zijn tegenwoordig.

Hallo! Ik heb aandacht nodig!!!

Je kent ze wel.

Enzo

Zou me niks verbazen als het een PR stunt blijkt te zijn, werd immers tijd dat Williams weer eens op een positieve manier in het nieuws komt.

Niels_

Het zou een reclamestunt zijn van Philips Braziliƫ. Alsof Rosberg op 3 weken tijd geen nieuwe helm zou kunnen krijgen. :P