Man van de race: Singapore

Gestart door Forza F1, 27 september 2009 - 16:31:56

« vorige - volgende »

Wie maakte vandaag het meeste indruk?

Lewis Hamilton
13 (61.9%)
Timo Glock
3 (14.3%)
Fernando Alonso
2 (9.5%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Jenson Button
2 (9.5%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
iemand anders (wie?)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

flupke3


Folkert

Citaat van: 0634 op 28 september 2009 - 07:17:27
Citaat van: Burorri op 27 september 2009 - 21:36:46
Button? Daar ben ik niet zo zeker van. Weet eigenlijk niet wat hij verloren of gewonnen heeft met de sc. Reed niet heel erg sterk vond ik,

Voor mij is het Hamilton. Saaie race en niet veel mensen die er uit sprongen.
Button heeft flink verloren door de SC. Hij zou een aantal ronden langer doorrijden dan Kova. Nu kon dat niet en moest hij weer een hele stint achter Kova rijden.

Eenmaal bevrijdt reed hij uitstekende rondjes en kon hij na zijn pitsstop voor Rubens komen. Button reed een sterke race.
Zooo saai vond ik de race dus :P
hahahah, dan neem ik mijn woorden terug. Maar dan nog kies ik voor Hamilton, was gister verre weg de sterkste.
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues


McLaren_über_alles

Lewis.

Leek mij te winnen in een wagen dat niet de snelste van het veld was (ook al is inhalen zo goed als onmogelijk en maakten zijn directe achtervolgens fouten...).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

zeph

Citaat van: Makke op 28 september 2009 - 07:40:23
Citaat van: zeph op 27 september 2009 - 23:33:10
Citaat van: Makke op 27 september 2009 - 16:52:14
Alonso verloor een plaats dus die komt niet in aanmerking.

Alonso vertrok van P5 en eindigde als 3e.


Alonso vertrok als 5de maar kreeg 3 plaatsen cadeau. Toch werd hij echter 3de. Glock - die achter hem stond - is met die 2de plaats gaan lopen. Dat is voor mij 1 plaats verliezen.

Hoe kreeg hij 3 plaatsen cadeau??

_Makke_

Citaat van: zeph op 29 september 2009 - 01:38:48
Citaat van: Makke op 28 september 2009 - 07:40:23
Citaat van: zeph op 27 september 2009 - 23:33:10
Citaat van: Makke op 27 september 2009 - 16:52:14
Alonso verloor een plaats dus die komt niet in aanmerking.

Alonso vertrok van P5 en eindigde als 3e.


Alonso vertrok als 5de maar kreeg 3 plaatsen cadeau. Toch werd hij echter 3de. Glock - die achter hem stond - is met die 2de plaats gaan lopen. Dat is voor mij 1 plaats verliezen.

Hoe kreeg hij 3 plaatsen cadeau??

Rosberg & Vettel drive through, Webber uitgevallen...

meatball

Voor mij was Glock man van de race,Toyota is toch minder goed dan McLaren en de verschillen waren niet groot.En wat was Ferrari en vooral Fisichella weer bar slecht.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 29 september 2009 - 15:18:11
Voor mij was Glock man van de race,Toyota is toch minder goed dan McLaren en de verschillen waren niet groot.En wat was Ferrari en vooral Fisichella weer bar slecht.
Verschil had denk ik toch wel 10 seconde minimaal meer geweest als de SC er niet kwam.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: meatball op 29 september 2009 - 15:18:11
Voor mij was Glock man van de race,Toyota is toch minder goed dan McLaren en de verschillen waren niet groot.En wat was Ferrari en vooral Fisichella weer bar slecht.

Verschillen waren wel groot, maar een TC liet de verschillen slinken. ;) Zonder dat Vettel en Rosberg voor hem wegvielen (en kwam de TC niet precies optijd?) was hij vierde geworden. Evengoed, gekeken naar zijn teamgenoot deed hij het zeker niet slecht.