Man van de race: Singapore

Gestart door Forza F1, 27 september 2009 - 16:31:56

« vorige - volgende »

Wie maakte vandaag het meeste indruk?

Lewis Hamilton
13 (61.9%)
Timo Glock
3 (14.3%)
Fernando Alonso
2 (9.5%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Jenson Button
2 (9.5%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
iemand anders (wie?)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Forza F1


_Makke_

Mijn stem is naar Hamilton gegaan. Omdat hij won. Alonso verloor een plaats dus die komt niet in aanmerking. Glock heeft weliswaar een plaats gewonnen, maar om nu te zeggen dat zijn prestatie beter was als die van Hamilton...

Enzo

Hamilton, strakke race gereden.

Ferrari 2010

Jenson. Heeft heel wat plaatsen goedgemaakt (helaas door strategie). Maar ook Rubens mag wel vermeld worden, als je een gridpenalty hebt en in Q3 zit, ben je eigenlijk gewoon gekloot. En een lichte wagen en verder naar achter starten, dat is not funny. Uiteraard hebben Lewis, Glock en Alonso ook goed gereden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Lewis heeft van start tot finish geen fout gemaakt. Zijn team ook niet bij de pitstops.
Ik vlak Glock en Alonso ook niet uit.

Jasper

Jenson, gisteren een crappy kwalificatie gereden maar vandaag zichzelf kunnen oppeppen voor een foutloze race.

RadioActiveMan

Button, beste man in die smalle straten.

Forza F1

Ik vind het jammer dat Glock niet gewonnen heeft, maar Hamilton heeft het wel degelijk verdiend hoor. Toch... 2de plaats moet ook deugd gedaan hebben voor Toyota  :)

KVDracer

Ik heb op Glock gestemd omdat hij toch een knappe prestatie heeft neergezet met de Toyota in tegenstelling tot Trulli

Folkert

Button? Daar ben ik niet zo zeker van. Weet eigenlijk niet wat hij verloren of gewonnen heeft met de sc. Reed niet heel erg sterk vond ik,

Voor mij is het Hamilton. Saaie race en niet veel mensen die er uit sprongen.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Citaat van: Makke op 27 september 2009 - 16:52:14
Alonso verloor een plaats dus die komt niet in aanmerking.

Alonso vertrok van P5 en eindigde als 3e.

scho0634

Citaat van: Burorri op 27 september 2009 - 21:36:46
Button? Daar ben ik niet zo zeker van. Weet eigenlijk niet wat hij verloren of gewonnen heeft met de sc. Reed niet heel erg sterk vond ik,

Voor mij is het Hamilton. Saaie race en niet veel mensen die er uit sprongen.
Button heeft flink verloren door de SC. Hij zou een aantal ronden langer doorrijden dan Kova. Nu kon dat niet en moest hij weer een hele stint achter Kova rijden.

Eenmaal bevrijdt reed hij uitstekende rondjes en kon hij na zijn pitsstop voor Rubens komen. Button reed een sterke race.

_Makke_

Citaat van: zeph op 27 september 2009 - 23:33:10
Citaat van: Makke op 27 september 2009 - 16:52:14
Alonso verloor een plaats dus die komt niet in aanmerking.

Alonso vertrok van P5 en eindigde als 3e.


Alonso vertrok als 5de maar kreeg 3 plaatsen cadeau. Toch werd hij echter 3de. Glock - die achter hem stond - is met die 2de plaats gaan lopen. Dat is voor mij 1 plaats verliezen.

Supermariobros