2009 FORMULA 1™ SingTel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 17 september 2009 - 23:39:57

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Makke op 01 oktober 2009 - 10:24:33
Citaat van: Beco op 01 oktober 2009 - 10:22:18
Ik vind het minder spectaculair dan ik ervan verwacht had.
Uiteindelijk zijn het wagens die over verlicht asfalt rijden en buiten het bovenaanzicht en een reuzerad af en toe zie je niet veel van de omgeving.
Onverlichte gebouwen zijn nu niet direct een adembenemend decor. Ik sta liever om 5 of 6u op om een race te zien, dat heeft meer charme.

Dat is zeer zeker waar. Maar toch zo 1 race, het heeft wel iets. Maar daar mag het zéker bij blijven, maarja wishful thinking....
Ik moet eerlijk zeggen dat 2 min. na de start het mij al niet meer opvalt dat het een avondrace is,het is op tv gezien even licht als een gewone race.De extra charme ontgaat mij een beetje moet ik zeggen,geef mij maar een dagrace in spa met wat regen,veel beter.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: Makke op 01 oktober 2009 - 10:24:33
Citaat van: Beco op 01 oktober 2009 - 10:22:18
Ik vind het minder spectaculair dan ik ervan verwacht had.
Uiteindelijk zijn het wagens die over verlicht asfalt rijden en buiten het bovenaanzicht en een reuzerad af en toe zie je niet veel van de omgeving.
Onverlichte gebouwen zijn nu niet direct een adembenemend decor. Ik sta liever om 5 of 6u op om een race te zien, dat heeft meer charme.

Dat is zeer zeker waar. Maar toch zo 1 race, het heeft wel iets. Maar daar mag het zéker bij blijven, maarja wishful thinking....
Ieder zijn mening, maar wat mij betreft heeft het helemaal niets. Malle fratsen en sprongen in het nauw om de sport in het nieuws te brengen.

Het slaat nergens op, want het circuit is ongeschikt om goed op te racen. Blijft over dat het donker is. Nou, hoera.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 01 oktober 2009 - 23:11:38
Citaat van: Makke op 01 oktober 2009 - 10:24:33
Citaat van: Beco op 01 oktober 2009 - 10:22:18
Ik vind het minder spectaculair dan ik ervan verwacht had.
Uiteindelijk zijn het wagens die over verlicht asfalt rijden en buiten het bovenaanzicht en een reuzerad af en toe zie je niet veel van de omgeving.
Onverlichte gebouwen zijn nu niet direct een adembenemend decor. Ik sta liever om 5 of 6u op om een race te zien, dat heeft meer charme.

Dat is zeer zeker waar. Maar toch zo 1 race, het heeft wel iets. Maar daar mag het zéker bij blijven, maarja wishful thinking....
Ieder zijn mening, maar wat mij betreft heeft het helemaal niets. Malle fratsen en sprongen in het nauw om de sport in het nieuws te brengen.

Het slaat nergens op, want het circuit is ongeschikt om goed op te racen. Blijft over dat het donker is. Nou, hoera.

Vooral om meer kijkcijfers (lees: niet enkel de die-hard's die 's nachts opstaan) te behalen.

meatball

Denk jij nu echt dat de gemiddelde mens deze saaie race uitkijkt omdat het overdag is,nee zeker niet,blijft over wij ,de die-hards of mischien beter onozelaars die toch elke keer weer hopen dat het deze keer meevalt.De niet liefhebber die toevalig bij mij langskomt zijn na 10 min al de krant of een tijdschrift aan het lezen.Ik weet zeker dat als dezelfde persoon zondag naar de race in Japan kijkt en het wil wat regenen hij op het puntje van zijn stoel zit.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: Makke op 01 oktober 2009 - 23:36:19

Vooral om meer kijkcijfers (lees: niet enkel de die-hard's die 's nachts opstaan) te behalen.
En wat doet een saaie flutrace met die kijkcijfers van jou, denk je?

Zondagmiddag om 2 uur zijn er voor de niet-die-hard F1 fan zat andere leuke dingen te doen dan naar een saaie flutrace te kijken hoor.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2009 - 10:31:42
Citaat van: Makke op 01 oktober 2009 - 23:36:19

Vooral om meer kijkcijfers (lees: niet enkel de die-hard's die 's nachts opstaan) te behalen.
En wat doet een saaie flutrace met die kijkcijfers van jou, denk je?

Zondagmiddag om 2 uur zijn er voor de niet-die-hard F1 fan zat andere leuke dingen te doen dan naar een saaie flutrace te kijken hoor.

Heeft niets met het feit te maken dat het een nachtrace is, maar dat  het een stratencircuit is. Die race zal ALTIJD saai zijn. Dusja, dan zullen er meer mensen 's middags kijken dan 's nachts.

RadioActiveMan

Ik ben ook een die-hard, en ik ga 's zondags ook meestal iets anders doen dan op de zetel liggen. Gewoon een hele dag geen radio luisteren dan. :)


_Makke_

Tja, dan ontkennen jullie dat maar. Het lijkt mij alleszins niet meer dan logisch dat er 's middags meer mensen kijken dan 's nachts.

RadioActiveMan

Citaat van: Makke op 02 oktober 2009 - 10:46:09
Tja, dan ontkennen jullie dat maar. Het lijkt mij alleszins niet meer dan logisch dat er 's middags meer mensen kijken dan 's nachts.

Bij slecht weer waarschijnlijk wel, maar ik denk dat dat bij goed weer helemaal niet het geval is.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 02 oktober 2009 - 10:48:56
Citaat van: Makke op 02 oktober 2009 - 10:46:09
Tja, dan ontkennen jullie dat maar. Het lijkt mij alleszins niet meer dan logisch dat er 's middags meer mensen kijken dan 's nachts.

Bij slecht weer waarschijnlijk wel, maar ik denk dat dat bij goed weer helemaal niet het geval is.

Jij gelooft echt dat iedereen die 's middags naar de F1 kijkt bij goed weer, ook snachts daarvoor uit zijn bed zou komen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

ik kijk ook niet altijd overdag omdat ik dan dienst heb. Maar ge moogd gerust zijn dat ik recorder programmeer en vanaf dak thuis ben naar de race zit te kijken.

Ik vind het ook niet erg om snachts op te staan om naar een race te kijken. Zo zijn nu eenmaal de echte f1 fans

RadioActiveMan

#101
Citaat van: Schumi 2009 op 02 oktober 2009 - 11:07:13
Citaat van: Beco op 02 oktober 2009 - 10:48:56
Citaat van: Makke op 02 oktober 2009 - 10:46:09
Tja, dan ontkennen jullie dat maar. Het lijkt mij alleszins niet meer dan logisch dat er 's middags meer mensen kijken dan 's nachts.

Bij slecht weer waarschijnlijk wel, maar ik denk dat dat bij goed weer helemaal niet het geval is.

Jij gelooft echt dat iedereen die 's middags naar de F1 kijkt bij goed weer, ook snachts daarvoor uit zijn bed zou komen?

Iedereen niet nee, maar het zal toch niet veel schelen denk ik. Je hebt natuurlijk een hoop luie mensen die liever hun kont neerplanten dan actief bezig zijn.
Spijtig voor die mensen