2009 FORMULA 1™ SingTel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 17 september 2009 - 23:39:57

« vorige - volgende »

Enzo

Round 14, 27 September, 2009. Singapore.

Lap distance: 5.067km/3.15 miles
Race: 61 Laps - 309.087 Kms/192.066 miles
Lap Record:  K Räikkönen 1:45.599
Na de race van 2008 is er besloten het circuit (bocht 1,2,3 en 10)  aan te passen om inhalen en veiligheid te bevorderen.

Pit Stop Schedule:
1 stop   39-43
2 stops 24-28, 44-47
3 stops 14-19, 35-39, 52-58

Hier een linkje naar de weersverwachtingen http://www.zoover.nl/singapore/singapore/singapore/weer


Dat het Formule 1 spelletje op het scherpst van de snede wordt gespeeld is de afgelopen dagen weer pijnlijk duidelijk geworden met de Singapore-gate.
Zo was Renault nog de gevierde winnaar van 2008, nu zijn ze de schlemiel van 2009...!

De flamboyante Italiaan en Pat Symonds gingen van "Hero to Zero" met hun indirecte schuldbekentenis van competitie vervalsing.
Flavio zal zich vanaf nu volledig kunnen storten op de Queen park rangers.



Maar er is al een ander topic om deze "gate" in te bespreken...

Zou Fissichella het beter doen deze race?? Zal hij i.i.g. de punten halen...??
Toont Force India vorm behoudt?? Of zullen ze op dit technische circuit weer in de achterhoede te vinden zijn...??
Zal Rubens de druk verder opvoeren bij Jenson?? Of verzaakt hij zelf te presteren....??
Zal Hamilton weer meedoen voor de overwinning...??
Heeft Red Bull vorm verlies...??
Wat gaat Renault doen...??
Toyota....??


Hoe het ook zei, de vorige race op Singapore is me wel bij gebleven. Alleen al om het feit dat het een nachtrace is en alle mooie beelden van dit door Phillips kunstmatig verlichte circuit.
Controverse of niet, ik heb er zin in!! 8)







Enzo

Nicole Scherzinger zien we ook niet meer terug op het f1 circuit, Hamilton heeft er een einde aan gemaakt.
Ze zou eigenlijk een nummer zingen als opening op een feest in Singapore, dit heeft ze afgezegd.
Best jammer, ze was leuk om naar te kijken... ::)

Tim C

Euhm, een beetje discretie en ingetogenheid heeft nog nooit iemand kwaad gedaan...


gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 20 september 2009 - 03:25:28
Nicole Scherzinger zien we ook niet meer terug op het f1 circuit, Hamilton heeft er een einde aan gemaakt.
Ze zou eigenlijk een nummer zingen als opening op een feest in Singapore, dit heeft ze afgezegd.
Best jammer, ze was leuk om naar te kijken... ::)

Hamilton heeft alweer ontkent hoor, ze zijn niet uit elkaar ;)

Het feest waar jij het over hebt is F1 Rocks... een idee van Ecclestone om de Formule 1 aantrekkelijker te maken voor de fans :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2009 - 13:46:43
Citaat van: Enzo op 20 september 2009 - 03:25:28
Nicole Scherzinger zien we ook niet meer terug op het f1 circuit, Hamilton heeft er een einde aan gemaakt.
Ze zou eigenlijk een nummer zingen als opening op een feest in Singapore, dit heeft ze afgezegd.
Best jammer, ze was leuk om naar te kijken... ::)

Hamilton heeft alweer ontkent hoor, ze zijn niet uit elkaar ;)

Het feest waar jij het over hebt is F1 Rocks... een idee van Ecclestone om de Formule 1 aantrekkelijker te maken voor de fans :)

Kijk,dat is nog eens goed nieuws!! :P
Ga ik dan toch maar naar de GP kijken..... ;)

RadioActiveMan

Ja gelukkig, anders moest ik ze onderhouden.  8)

Enzo

Di Grassie rijdt mogelijk in Singapore, Grosjean voelt zich niet lekker...

robbert

dat is ook tegenslag voor renault. Hopelijk gaat het vlug beter met grosjean

RadioActiveMan

Niet de enige tegenslag voor Renault zo blijkt.

Wizard

Citaat van: Enzo op 25 september 2009 - 04:17:30
Di Grassie rijdt mogelijk in Singapore, Grosjean voelt zich niet lekker...

Heb je ook een bron?

robbert

Citaat van: Wizard op 25 september 2009 - 10:54:20
Citaat van: Enzo op 25 september 2009 - 04:17:30
Di Grassie rijdt mogelijk in Singapore, Grosjean voelt zich niet lekker...

Heb je ook een bron?

maar het is wel waar hoor, heb ik ook al gelezen. probeer anders eens www.formula1.com

Enzo

Hij is inmiddels beter en heeft in de eerste vrije training zijn Renault gecrashed op dezelfde plek als Piquet vorig jaar........hoe ironisch!

Wizard

Ironisch? Eerder Hilarisch.  ;D

@Robbert: Ik twijfel niet aan de forummer, wel (vaker) aan de bron. Laatste tijd sowieso veel non-nieuws/sensatie nieuws. Vandaar. ;)

Folkert

Hahaha, dat meen je niet :P

Maar Rubens lijkt nu redelijk op weg om een stap te zetten naar zijn titel, pakt toch weer Button. Ook al is het maar een VT, zo goed hij laatste tijd rijd heb ik hem niet eerder zien rijden imo.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

de trainingen zijn gedaan en het ziet er niet zo goed uit voor ferrari, maar het zijn trainingen natuurlijk. Laten we hopen dat het in de kwalificaties en race beter gaat. En Vettel lijkt geen problemen meer te hebben met zijn motor. 31 ronden in de 2de training en de snelste