2009 FORMULA 1™ SingTel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 17 september 2009 - 23:39:57

« vorige - volgende »

Folkert

Hamilton nu de snelste. Word weer een onvoorspelbaar weekend denk ik. Ikhoop op Kimi of Hamilton.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli


Ferrari 2010

Die 4de en 5de foto zijn prachtig :) Geen leuke kwali voor mij, Ferrari er zo vroeg uit, dat deed even pijn. Ik kwam terug naar de tyv tegen het einde van Q3, maar toen crashte Rubens en was de spanning dus ook plots weg. Als de rijders wat lef hebben, en samen met KERS mag dat, kan het morgen een interessante race worden. Maar het blijft een stratencircuit en voor velen is finishen wederom belangrijker dan een plaatsje.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Helaas de kwali niet kunnen zien, maar aan de uitslag te zien is er een hoop gebeurd.
Was Rubens z'n crash hard? Auto vervangen of kunnen ze het repareren?

RedBull zit er goed bij, Brawn daarintegen........leuk voor het WK i.i.g. 8)

Mijn voorspelling:

1) Lewis
2) Vettel
3) Webber

Folkert

Citaat van: Enzo op 26 september 2009 - 19:26:47
Helaas de kwali niet kunnen zien, maar aan de uitslag te zien is er een hoop gebeurd.
Was Rubens z'n crash hard? Auto vervangen of kunnen ze het repareren?

RedBull zit er goed bij, Brawn daarintegen........leuk voor het WK i.i.g. 8)

Mijn voorspelling:

1) Lewis
2) Vettel
3) Webber
zeker leuk voor het WK. Als ik eerlijk mag zijn verdient button het WK niet heel erg. Laatste tijd komt hij te slecht over. Kan hij de druk niet aan? Is hij echt geholpen door Brawn en is Rubens echt bewust achter Button geëindigd? Ik heb al eerder mijn bedenkingen over Button geuit, die heb ik later wat bij gesteld, maar als ik dit zo zie......vraag ik me af of Button echt wel de Kampioen is die velen zagen. En kom ik zelf wel weer bij: Honda heeft hem afgemat.

verder: interresante kwali. Hamilton weer op pole, vettel er goed bij. Word leuke race morgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

edwin291

Iemand een idee welke teams/coureurs met kers rijden? ::)
Proud to be an Alonso fan!!!

Enzo

Woooohww... :o Hamilton heeft echt een supertijd neergezet in verhouding met zijn startgewicht!!
Tenzij er iets geks gebeurd is de race voor hem....

De gewichten van de auto's in kilo's zijn:

1. Hamilton    660.5
2. Vettel           651.0
3. Rosberg     657.5
4. Webber       654.5
5. Barrichello 655.5
6. Alonso         658.0
7. Glock           660.5
8. Heidfeld      650.0
9. Kubica         664.0
10. Kovalainen 664.5
11. Nakajima   680.7
12. Button         683.0
13. Raikkonen 680.5
14. Buemi         678.0
15. Trulli            690.9
16. Sutil             693.0
17. Alguersuari 683.5
18. Fisichella     678.5
19. Grosjean     683.0
20. Liuzzi           656.0

Enzo

Citaat van: edwin291 op 26 september 2009 - 22:18:33
Iemand een idee welke teams/coureurs met kers rijden? ::)

Volgens mij alleen de Ferrari's en de Mclarens, denk dat Renault het er voor deze race niet op heeft zitten.

gloudiesaurus

Alleen Ferrari en McLaren ja... Het KERS-systeem van Renault was sowieso nog maar eenmalig dit seizoen voor Monza. Denk dat dit circuit maar weinig voordeel beidt voor KERS... de start misschien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

rampzalige kwalificatie voor ferrari, volgens mij beginnen ze het nu te voelen dat er geen updates meer zijn. Ze zullen nog moeten opletten voor Mclaren. Hopelijk is er morgen een safety car procedure, want dat is de enigste kans om zo punten te kunnen scoren

Ferrari 2010

Liuzzi ontzettend licht voor p20, is hij van plan hetgene te doen wat Alonso verleden jaar deed, namelijk profiteren van een crash? Een crash op dit circuit zou zo bijzonder niet zijn, we zullen zien of het hem iets oplevert.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

WeezyAveli

Als ik kijk naar de gewichten is het 90% kans dat Hamilton de race wint  ;D

Maar dan zal je natuurlijk zien dat er een safetycar opkomt op het moment dat Vettel/Rosberg precies hun geplande pitstop ingaan.

Tim C

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeph

Zullen we maar zeggen dat Sutil gecrasht is om Alonso te bevoordelen?