Piquet Jr.

Gestart door Forza F1, 01 juni 2009 - 23:19:47

« vorige - volgende »

Hoe lang zien jullie Piquet Jr. nog in de F1?

Piquet Jr. wordt na Istanbul vervangen door Grosjean (testrijder Renault)
5 (27.8%)
Piquet Jr. blijft nog 3 Grand Prix
1 (5.6%)
Piquet Jr. blijft nog 6 Grand Prix
0 (0%)
Piquet Jr. blijft tot einde seizoen 2009
12 (66.7%)
Piquet Jr. krijgt een contractverlenging bij Renault
0 (0%)
Piquet Jr. blijft minstens nog een jaar in F1, maar bij een minder team (vb Force India)
0 (0%)
andere voorspelling (post aub)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 06 augustus 2009 - 12:29:41
Mwoah goed, Hamilton was wel een McLaren boy natuurlijk.
Dat wel, maar Hamilton leerde wel van Alonso. Iets wat Piquet niet doet. Die loopt alles en iedereen de schuld te geven als het niet lukt. Maar goed, beide situaties kunnen wij niet exact weten natuurlijk. Misschien krijgt Piquet bij Renault helemaal niks of misschienkrijgt hij wel alles.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Citaat van: Burorri op 06 augustus 2009 - 13:53:34
Misschien krijgt Piquet bij Renault helemaal niks of misschienkrijgt hij wel alles.

Dat is waar, maar feit is dat Trulli & Fisichella ook naast Alonso gereden hebben, en dat zij hun teamgenoot véél beter konden volgen. Fernando had toen ook al #1-status binnen het team, dus ik zie niet in waarom Renault de wagen van Piquet zodanig veel trager zou willen maken dat ze niet eens meer in de punten kunnen finishen. Ze willen immers toch ook het constructeurskampioenschap winnen, en daarvoor heb je beide wagens nodig!

Wizard


flupke3

Blijft aan de ene kant wel jammer dat hij niet kon overtuigen
want in mijn gedachten droomde ik van een titelgevecht binnen
enkele jaren tussen Senna,piquet jr,rosberg en wie weet de zonen
van Nigel Mansel en Nicholas Prost.

Forza F1

Officieel: Grosjean volgt Piquet op bij Renault

Citaat
Romain Grosjean maakt komend weekend in Valencia zijn Formule 1-debuut bij het team van Renault. De 23-jarige Fransman neemt het stuur over van Nelson Piquet, die na de Grand Prix van Hongarije aan de kant is gezet door Renault.

"We zijn erg blij dat we Romain deze kans kunnen geven", zei teambaas Flavio Briatore. "Hij is een bijzonder groot talent en we verwachten dat hij dat ook zal laten zien in het tweede deel van het seizoen. We willen Nelson verder bedanken voor wat hij voor ons heeft gedaan en we wensen hem het beste toe voor de toekomst."

Grosjean komt over uit de GP2, waarin hij momenteel nog tweede staat in het kampioenschap, achter Nico Hülkenberg. De Fransman, die al sinds 2006 deel uitmaakt van het Driver Development Program van Renault, begon dit jaar als derde coureur van het Formule 1-team. "Ik ben zeer trots dat Renault mij deze kans heeft gegeven", reageerde Grosjean, de Europees Formule 3-kampioen van 2007. "Ik kijk ernaar uit om met de R29 te gaan rijden en het team te helpen om zo goed mogelijke resultaten te scoren. Het is ook een eer om de teamgenoot te worden van Fernando. Het feit dat ik mijn debuut maak naast een tweevoudig wereldkampioen zorgt voor extra motivatie."

Lucas di Grassi is vanaf Valencia de nieuwe derde coureur van Renault.

Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/08/18/officieel-grosjean-volgt-piquet-op-bij-renault/

:)

Ferrari 2010

Misschien weet je het niet, maar deze site heeft ook een nieuwsgedeelte ;) En daar staat dit bericht:
http://www.f1pits.net/nieuws/grosjean_vervangt_piquet/
Al bijna 2 uur op ;)

Leuk voor Grosjean alleszins, ik hoop voor hem dat hij beter behandelt wordt dan Piquet beweerde behandelt te worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

En was één van de eersten om het te posten ;)

Forza F1

Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 12:07:51
Misschien weet je het niet, maar deze site heeft ook een nieuwsgedeelte ;) En daar staat dit bericht:
http://www.f1pits.net/nieuws/grosjean_vervangt_piquet/
Al bijna 2 uur op ;)

Leuk voor Grosjean alleszins, ik hoop voor hem dat hij beter behandelt wordt dan Piquet beweerde behandelt te worden.

Ik weet het  :)
Maar ik raadpleeg steeds meerdere F1 websites, en over 't algemeen staat er op GPUpdate.net (helaas) meer nieuws dan bij F1pits.net.
En ironisch genoeg is de laatste plek waar je F1 nieuwtjes kan bekomen http://www.formula1.com/  :P