Piquet Jr.

Gestart door Forza F1, 01 juni 2009 - 23:19:47

« vorige - volgende »

Hoe lang zien jullie Piquet Jr. nog in de F1?

Piquet Jr. wordt na Istanbul vervangen door Grosjean (testrijder Renault)
5 (27.8%)
Piquet Jr. blijft nog 3 Grand Prix
1 (5.6%)
Piquet Jr. blijft nog 6 Grand Prix
0 (0%)
Piquet Jr. blijft tot einde seizoen 2009
12 (66.7%)
Piquet Jr. krijgt een contractverlenging bij Renault
0 (0%)
Piquet Jr. blijft minstens nog een jaar in F1, maar bij een minder team (vb Force India)
0 (0%)
andere voorspelling (post aub)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Folkert

#105
Sorry, deze had prive moeten zijn.

Maar goed, ik wijs jou op type foutjes :)
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Ik kan er niks aan doen dat jij mijn denkniveau niet haalt.

Het is niet leuk voor mij om met iemand zoals jij te discussiƫren omdat je nooit wat begrijpt en alles verkeerd leest. Daarom ga ik niet eindeloos door discussiƫren met jou.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

hermanwiegerman

Piquet houdt het nogal lang uit bij renault !

Wizard

Ik vraag me echt af, waarom Flavio zoveel geduld heeft met Piquet.

Folkert

Piquet zal wel enige waarde hebben voor Briatore. Misschien is het reclame of iets door alleen de naam Piquet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ha, we zijn weer ontopic.......heeft even geduurd. ???

Folkert

#111
Jep, eindelijk. Heeft even geduurd, maar werden even afgeleid door het onderwerp "teams bevoordelen nooit iemand ten opzichte van een teamgenoot."

Mijn excuus.


F_A_Diaz: Je hebt een prive bericht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Citaat van: Burorri op 10 juni 2009 - 17:42:28
Piquet zal wel enige waarde hebben voor Briatore. Misschien is het reclame of iets door alleen de naam Piquet.

Ik denk beide, maar dan nog kan Flavio daar toch niet 100% tevreden mee zijn? Ten laatste aan't eind van dit seizoen ligt Piquet Jr. buiten, denk ik... Renault kan nooit WK worden met zo'n 2de rijder (in de veronderstelling dat Renault een top-wagen zou hebben zoals 2005-2006).

Folkert

Citaat van: Forza Ferrari op 11 juni 2009 - 19:10:42
Citaat van: Burorri op 10 juni 2009 - 17:42:28
Piquet zal wel enige waarde hebben voor Briatore. Misschien is het reclame of iets door alleen de naam Piquet.

Ik denk beide, maar dan nog kan Flavio daar toch niet 100% tevreden mee zijn? Ten laatste aan't eind van dit seizoen ligt Piquet Jr. buiten, denk ik... Renault kan nooit WK worden met zo'n 2de rijder (in de veronderstelling dat Renault een top-wagen zou hebben zoals 2005-2006).
Is zeker niet genoeg nee. Rubens deed het nog beter. Vraag me soms echt af hoe groot het verschil tussen Alonso en  Piquet is en hoe groot het verschil in auto's is. Alonso is goed, maar van Piquet had ik toch wel iets beter verwacht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumivill

Alonso rijd op de limiet van wat de wagen aankan en raakt soms net in de punten,op ervaring,Piquet rijd over de limiet om zich te bewijzen,meer is er niet aan.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Forza F1

Allez, ik neem alvast afscheid van Piquet ! Lijkt me nu wel vrij duidelijk na Flavio's reactie  :P

Wizard

Citaat van: Burorri op 12 juni 2009 - 13:43:42
Is zeker niet genoeg nee. Rubens deed het nog beter. Vraag me soms echt af hoe groot het verschil tussen Alonso en  Piquet is en hoe groot het verschil in auto's is. Alonso is goed, maar van Piquet had ik toch wel iets beter verwacht.

Ik zou Piquet wel eens in een andere willekeurige wagen willen zien.

gloudiesaurus

Je kunt goed zien hoe Piquet is als Grosjean straks in die auto zit ;) Als hij dichterbij Alonso blijft was Piquet daadwerkelijk slechter...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

_Makke_

Citaat van: gloudiesaurus op 26 juli 2009 - 21:21:57
Je kunt goed zien hoe Piquet is als Grosjean straks in die auto zit ;) Als hij dichterbij Alonso blijft was Piquet daadwerkelijk slechter...

Ik heb zo'n vermoeden dat we dat nog gaan zien. Het feit dat de teambaas geen interesse heeft in jouw race, doet toch mijn wenkbrauwen fronsen.

gloudiesaurus

Mij ook, en aangezien de geruchten er al waren dat Nelson Piquet had gebotst met Briatore. Ik denk dat Briatore Piquet een laatste kans heeft gegeven in een auto die gelijkwaardig is aan die van Alonso. En Piquet heeft deze kans duidelijk niet benut.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is