Avondrace in Spa...

Gestart door Alan Blues, 01 april 2009 - 12:46:12

« vorige - volgende »

Alan Blues

Zijn ze helemaal zot geworden!!! ;)

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Sept

1991 - 2004 = 7

_Makke_

Citaat van: Alan Blues op 01 april 2009 - 12:46:12
Zijn ze helemaal zot geworden!!! ;)

Inderdaad, denken dat we nog in een 1 april grap trappen 8)

Bart VD

Ze hebben zelfs een techniek ontwikkeld waarmee het omringende bos sneller groeit bij wit en fluo geel licht dan bij bvb grijskleurig licht.  Bij rood licht vallen de bladeren dan weer spontaan uit.
This space for rent

Folkert

Hahaha 1 april zijn leuke dagen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie


RadioActiveMan

 ;D ;D ;D
Ik zou de reacties wel eens willen lezen.

Folkert

Citaat van: Beco op 01 april 2009 - 17:32:46
;D ;D ;D
Ik zou de reacties wel eens willen lezen.

"Ongehoord, zo iets zou verboden moeten worden."
"Buttongate rip off?"

"Hamiltongate?"
"Geweldig, Hamilton is mijn favorite, hij verdiend het om de beste auto te krijgen."
"Hamilton sucks, hij is laf om nu naar Brawn GP te gaan. Hij kan het niet met zijn eigen auto."

"De F1 is verpest als dit toegelaten word."

;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Toegelaten is het sowieso hoor, werd Fangio niet een keer wereldkampioen toen hij in één seizoen voor twee verschillende teams had gereden (Maserati en Mercedes of zo)?

Folkert

Citaat van: Jasper op 01 april 2009 - 18:20:32
Toegelaten is het sowieso hoor, werd Fangio niet een keer wereldkampioen toen hij in één seizoen voor twee verschillende teams had gereden (Maserati en Mercedes of zo)?
Ja dat klopt, en volgens mij is hij niet alleen. Maar het was meer een grapje ;) Beco vroeg om reacties ik gaf mogelijke varianten.  :D
Trotse vader van Rosalie(L)

EBX

Ik was er ook even bijna mee weg ... alhoewel het een idioot idee leek.

Maar het langste circuit van de kalender gaan verlichten ? ... denk het niet zeker niet gezien de reeds rampzalige cijfers .. en bovendien heeft ING al aangegeven te willen stoppen met de F1 .... ergens jammer dat het een vis is .. het zou wel mooi zijn :)

RadioActiveMan

En je staat nu al tot 19u in de file richting thuis, wat zou dat niet geven als ...  :o