Main Menu

USF1

Gestart door Forza F1, 04 februari 2009 - 19:46:49

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 04 februari 2009 - 22:14:28
Citaat van: janke op 04 februari 2009 - 22:09:15
Zou dan een betere samenwerking in dit soort zaken geen oplossing zijn. De een meldt het en de andere dan ook, kun je hiermee voorkomen volgens mij. Is maar een idee.

Het is maar net waar je voor kiest. We zijn aan het proberen op sommige gebieden beter te gaan samenwerken, zoals bijv. foto's (iets waar F1Pits.net afgelopen jaar niet erg sterk in was). Maar ik wil F1Pits.net en F1News.nl gescheiden houden, F1Pits.net blijft en is F1Pits.net voor Vlaanderen en F1News.nl voor Nederland :)
Ik zit ook hier en ben een Amsterdammer. ;D
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Tja, het zou natuurlijk heel goed een broodje aap kunnen zijn. Maar er zijn ook serieuze sites die het melden. Meerdere zelfs. Maar het is inderdaad wel een raar verhaal. Al die potentiele teams.

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 04 februari 2009 - 22:15:22
En ik blijf nog altijd van mening dat F1 in Amerika niet gaat werken! Net zoals voetbal daar ook niet werkt en American Football in Europa niet :)
Dan vind ik Long Beach een uitzondering. Kwamen veel Amerikanen op af.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: 0634 op 04 februari 2009 - 22:21:14
Tja, het zou natuurlijk heel goed een broodje aap kunnen zijn. Maar er zijn ook serieuze sites die het melden. Meerdere zelfs. Maar het is inderdaad wel een raar verhaal. Al die potentiele teams.
Je weet net zo goed als ik dat serieuze site's ook fouten maken. Ga je dat maar klakkeloos overnemen, krijg je dit soort dingen, jammer.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

#19
Citaat van: janke op 04 februari 2009 - 22:26:36
Citaat van: 0634 op 04 februari 2009 - 22:21:14
Tja, het zou natuurlijk heel goed een broodje aap kunnen zijn. Maar er zijn ook serieuze sites die het melden. Meerdere zelfs. Maar het is inderdaad wel een raar verhaal. Al die potentiele teams.
Je weet net zo goed als ik dat serieuze site's ook fouten maken. Ga je dat maar klakkeloos overnemen, krijg je dit soort dingen, jammer.
Wie heeft het over klakkeloos overnemen?

En over Long Beach: Dat was destijds ook een geweldige GP!

F_A_Diaz

Citaat van: gloudiesaurus op 04 februari 2009 - 22:15:22
En ik blijf nog altijd van mening dat F1 in Amerika niet gaat werken! Net zoals voetbal daar ook niet werkt en American Football in Europa niet :)

Geen goede vergelijking, American Footbal is een heel andere sport dan voetbal. Formule 1 verschilt in principe niet van Amerikaanse autosportklasses, die ook enorm populair zijn.
Je moet alleen naamsbekendheid krijgen, je hoeft de sport niet 'uit te leggen' aan het amerikaanse volk, racen is racen. Amerikanen snappen voetbal niet en hebben ook geen zin om het te leren omdat ze zelf al genoeg sporten hebben.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

janke

Citaat van: 0634 op 05 februari 2009 - 06:35:26
Citaat van: janke op 04 februari 2009 - 22:26:36
Citaat van: 0634 op 04 februari 2009 - 22:21:14
Tja, het zou natuurlijk heel goed een broodje aap kunnen zijn. Maar er zijn ook serieuze sites die het melden. Meerdere zelfs. Maar het is inderdaad wel een raar verhaal. Al die potentiele teams.
Je weet net zo goed als ik dat serieuze site's ook fouten maken. Ga je dat maar klakkeloos overnemen, krijg je dit soort dingen, jammer.
Wie heeft het over klakkeloos overnemen?

Ik, Ga naar F1nieuws. F1Today komt met het gerucht, dan racefreaks, en dan komt GPUpdate enz enz. Dat bedoel ik met klakkeloos overnemen. Wat ik jammer vind. Bij zoiets zou ik toch de bron graag willen weten, en die is er bij dit soort verhalen bijna niet. Verder niks kwaads over de nieuwtjes die hier geplaatst worden, zeer zeker niet.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 05 februari 2009 - 10:35:51
Citaat van: gloudiesaurus op 04 februari 2009 - 22:15:22
En ik blijf nog altijd van mening dat F1 in Amerika niet gaat werken! Net zoals voetbal daar ook niet werkt en American Football in Europa niet :)

Geen goede vergelijking, American Footbal is een heel andere sport dan voetbal. Formule 1 verschilt in principe niet van Amerikaanse autosportklasses, die ook enorm populair zijn.
Je moet alleen naamsbekendheid krijgen, je hoeft de sport niet 'uit te leggen' aan het amerikaanse volk, racen is racen. Amerikanen snappen voetbal niet en hebben ook geen zin om het te leren omdat ze zelf al genoeg sporten hebben.
Ja en nee, Je hebt gelijk dat Racen is Racen. Maar toch is er wel duidelijk een verschil bij de klassen. Vooral de specificaties van de auto's verschillen. Daarnaast is het hele sfeertje anders bij nascar en indycar en zo. Maar het is inderdaad zoals jij zegt: naamsbekendheid krijgen, maar denk dat F1 toch wel hele grote naam heeft in Amerika. Het is indeze dat Het wel een goede vergelijking is, dat Amerikanen het liever bij hun eigen sporten en zo heeft dan iets overtenemen uit het buitenland.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: janke op 05 februari 2009 - 11:29:44
Ik, Ga naar F1nieuws. F1Today komt met het gerucht, dan racefreaks, en dan komt GPUpdate enz enz. Dat bedoel ik met klakkeloos overnemen. Wat ik jammer vind. Bij zoiets zou ik toch de bron graag willen weten, en die is er bij dit soort verhalen bijna niet. Verder niks kwaads over de nieuwtjes die hier geplaatst worden, zeer zeker niet.
Dan zit je dus fout, want er wordt niks van andere sites overgenomen.

janke

Mag ik dan aan je vragen hoe jij aan dit bericht bent gekomen??
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Ja hoor, er zijn andere bronnen beschikbaar.

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 05 februari 2009 - 11:36:49
Ja en nee, Je hebt gelijk dat Racen is Racen. Maar toch is er wel duidelijk een verschil bij de klassen. Vooral de specificaties van de auto's verschillen.

Dat maakt de normale fan niet uit, alleen fans die echt alles volgen weten zo iets.  En of je nou met een Fiat Punto of met een formule 1 wagen rijdt, het races bijft hetzelfde, je hoeft een Amerikaan niet uit te leggen wat racen is. Dat moet je bij voetbal over het algemeen wel, en als je een sport niet snapt is er al gauw niks aan. En Amerikanen staan er niet om bekend ze graag gaan leren over iets wat niet van hun eigen cultuur is.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 05 februari 2009 - 13:27:15
Citaat van: Burorri op 05 februari 2009 - 11:36:49
Ja en nee, Je hebt gelijk dat Racen is Racen. Maar toch is er wel duidelijk een verschil bij de klassen. Vooral de specificaties van de auto's verschillen.

Dat maakt de normale fan niet uit, alleen fans die echt alles volgen weten zo iets.  En of je nou met een Fiat Punto of met een formule 1 wagen rijdt, het races bijft hetzelfde, je hoeft een Amerikaan niet uit te leggen wat racen is. Dat moet je bij voetbal over het algemeen wel, en als je een sport niet snapt is er al gauw niks aan. En Amerikanen staan er niet om bekend ze graag gaan leren over iets wat niet van hun eigen cultuur is.
Heb je gelijk in. Maar er is ook nog een aspect dat Amerikanen niet leuk vinden aan de F1. De regels zijn net iets anders, de sfeer is net wat strenger. en ja Americanen hebben liever het geluid(specificatie) van de motor van een Nascar en vinden dat er mooier uit zien omdat Nascar wat ruiger is. De auto's zijn robuster. De basis regels zijn inderdaad wel het zelfde, maar zijn toch veel regels anders(die ik niet uit mijn hoofd allemaal weet.)
Daarnaast zijn veel Amerikanen fan van de oval races, dat in de Formule 1 niet eens over nagedacht.

Ik zou races in Amerika aan moedigen en helemaal Indy en....was nog circuit waar ik wel over te spreken was dat vroeger al gebruikt werd. En lagunaseca geloof ik, waar de mooie corckscrew in zit waar Zanardi 1 van de mooiste inhaal acties allertijden inzette, zou ik misschien ook wel als F1 circuit willen zien. Die baan heeft wel wat.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

f1 in amerkia kan succesvol zijn maar dan met de f1 wel
wat toegevingen doen .De pits meer toegankelijker maken en de ovals
gebruiken zou een optie zijn die perfect haalbaar lijkt om  het plubliek
warm te maken.Er zal altijd verschil blijven met de Amerikaanse cultuur races
maar indien we meer inhaalmaneuvers krijgen door de komende regelementswijzegingen
moet f1 toch kunnen aanslaan daar.

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 05 februari 2009 - 13:50:42
Citaat van: F_A_Diaz op 05 februari 2009 - 13:27:15
Citaat van: Burorri op 05 februari 2009 - 11:36:49
Ja en nee, Je hebt gelijk dat Racen is Racen. Maar toch is er wel duidelijk een verschil bij de klassen. Vooral de specificaties van de auto's verschillen.

Dat maakt de normale fan niet uit, alleen fans die echt alles volgen weten zo iets.  En of je nou met een Fiat Punto of met een formule 1 wagen rijdt, het races bijft hetzelfde, je hoeft een Amerikaan niet uit te leggen wat racen is. Dat moet je bij voetbal over het algemeen wel, en als je een sport niet snapt is er al gauw niks aan. En Amerikanen staan er niet om bekend ze graag gaan leren over iets wat niet van hun eigen cultuur is.
Heb je gelijk in. Maar er is ook nog een aspect dat Amerikanen niet leuk vinden aan de F1. De regels zijn net iets anders, de sfeer is net wat strenger. en ja Americanen hebben liever het geluid(specificatie) van de motor van een Nascar en vinden dat er mooier uit zien omdat Nascar wat ruiger is. De auto's zijn robuster. De basis regels zijn inderdaad wel het zelfde, maar zijn toch veel regels anders(die ik niet uit mijn hoofd allemaal weet.)
Daarnaast zijn veel Amerikanen fan van de oval races, dat in de Formule 1 niet eens over nagedacht.


Amerikanen weten wat racen is, dat hoef je ze niet uit te leggen, ze weten over het algemeen niet wat voetbal is. Dat zei ik, nu ga je en heel verhaal typen over sfeer en geluid van motoren, wat moet ik daarmee?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."