Honda blijft werken aan F-1-wagen

Gestart door Martin, 20 december 2008 - 18:52:59

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Petrobras heeft al eerder een F3000 team gehad en heeft diverse Braziliaanse coureur in de F1 geholpen (denk aan Pizzonia bijv.) Op zich is het altijd beter als het team erbij blijft, maar 30 miljoen Dollar voor een F1-team is niet veel! Dat moet toch zeker boven de 100 gaan uitkomen anders is na een aantal races alsnog afgelopen....

Inderdaad een beetje een Super Aguri verhaal... het zal niet makkelijk worden. Hopenlijk willen nog wat voormalige Honda sponsoren bijspringen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jasper

Voormalige Honda-sponsoren, ik denk niet dat die bestaan...

gloudiesaurus

Er waren er wel wat... wat kleinere...

Nu is ook naar buiten gekomen dat Honda misschien nog wel wat geld wil toestoppen omdat sluiten van het team duurder zou zijn. En Ecclestone zou bereid zijn om geld onder gunstige voorwaarden te "lenen" aan het team...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

F_A_Diaz

Geld lenen van Ecclestone, daar zou ik voor bedanken...
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Jacky Ickx

Ik ben ervan overtuigd dat er een rijke investeerder zal komen voor Honda. De basis staat immers. En Formule 1 heeft een enorme uitstraling. In deze tijd is instappen makkelijker dan pakweg 10 jaar geleden toen het financieel volledig onhaalbaar was om in te stappen als buitenstaander. Ik verwacht een rijke oliesheik. Of desnoods een bedrijf wat niet al teveel te leiden heeft onder de econonomische crisis. Het Honda-team heeft namelijk best potentie.

gloudiesaurus

Dat er potentie is... dat geloof ik ook wel. Maar is er niet teveel potentie nu de F1 goedkoper wordt?

En wie heeft er niet te leiden in deze crisis?

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En ik zou juist wel lenen bij Ecclestone... dat zal vast goedkoper zijn dan bij de bank. En Ecclestone is er ook alles aangelegen het team in de F1 te houden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton MASTER

Ross Brawn neemt Honda over en geeft zijn team de fantastische naam Brawn GP...  :-\
Button en Rubinho blijven de 2 rijders.

Ze gaan met motoren van Mercedes aan de slag.

Vind het goed dat ze een overnemer gevonden hebben... maar die naam...  ::)



F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 06 maart 2009 - 10:54:37
Wat is er mis met de naam?  :-\
Ik vind het ook zo maar een domme naam. Gewoon het GP stukje erachter maakt het voor mij al vrij idioot. Brawn motorsport of Brawn racing ofzo zou voor mijn part nog gaan, maar dit klinkt maar dom.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Niets mis met die naam, Brawn GP. We hadden eerder Stewart GP dus waarom niet gewoon GP achter je naam plaatsen.
Ik hoop dat Brawn GP een iets langer lot beschoren is.

scho0634

Ach ja, what's in a name.

Ooit vernoemde ene Enzo zijn auto's ook naar zichzelf... ;)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 06 maart 2009 - 14:29:48
Ach ja, what's in a name.

Ooit vernoemde ene Enzo zijn auto's ook naar zichzelf... ;)
Net zoals Gottlieb Daimler, Jean-Pierre en Jean-Frédéric Peugeot, Ferruccio Lamborghini, André Citroën en al die anderen :) What's in a name inderdaad, maar die GP erachter vrind ik gewoon raar. Alleja, vertaald geeft dat dus: Brawn Grote Prijs. Het team is geen grote prijs hé :) Racing of Motorsport zou ik logischer vinden. Maar een naam is er ook maar omdat het kind een naam moet hebben inderdaad. Zolang we maar geen te moeilijke woorden moeten gaan typen kan het me weinig schelen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Ik denk niet dat de naam hun grootste probleem zal zijn,2 zeer middelmatige piloten,wagen laat klaar en een totaal andere motor dat is veel erger denk ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Ik ben in ieder geval blij dat ze gered zijn... nu zal er nog wel een "pijnlijke" reorganisatie volgen. Hopelijk kunnen ze nog wat sponsoren aan zich binden zodat ze met het oog op 2009 alles goed op de rit kunnen zetten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is