GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 13:13:25
Mooiste zou zijn als Massa net als in singapour de tank instalatie mee neemt ;D en daarna uitvalt. En Hamilton 3de word en zijn eerste titel binnenhaalt.

Dat is nu wat ik in het ander topic bedoel met bashen.

Egaal wie vecht om het WK, ik hoop dat het uitgevochten gaat worden op de baan en niet dat Hamilton (of Massa) kampioen wordt, doordat het team een fout maakt.

Ook als Kimi kampioen had kunnen worden, had ik het hem gewoon gegunt en niet gehoopt dat het team blundert waardoor iemand anders met de titel er vandoor gaat.

Jasper

Trouwens, iemand? Hamilton heeft zijn joker nog niet gebruikt en dit is de laatste kans om dat te doen (want voor de laatste GP van het seizoen mag dat niet). Zou het niet slim zijn van McLaren om Hamilton dus nu een nieuwe motor te geven?

Wizard

Waarom mag dat de laatste race niet? Als je gelijk hebt en het inderdaad in het regelement staat beschreven is het inderdaad verstandig dat ze de joker nu inzetten.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 14:17:14
Waarom mag dat de laatste race niet? Als je gelijk hebt en het inderdaad in het regelement staat beschreven is het inderdaad verstandig dat ze de joker nu inzetten.
Het mag inderdaad niet in de volgende race. Maar McLaren heeft geen motorproblemen, ze kunnen kiezen: 2 motoren voor 3/4de gebruiken of 1 helemaal en 1 half. veel verschil zit er niet in, ik denk dat het het niet waard is.
Enfin, het is niet veel waard, maar je kan ook zeggen waarom niet? Tsja, het maakt niet veel uit denk ik, dusja, waarom niet...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik weet ook niet of Hamilton nu een nieuwe motor had voor China of niet. Als hij nu een nieuwe heeft, dan maakt het weinig verschil maar dan zijn er toch de kilometers van zaterdag af als hij zijn joker gebruikt. Als hij nu nog met de motor van Japan rijdt, dan is het voor deze GP zeker beter om zijn joker te gebruiken maar dan heeft hij geen nieuwe motor in Braziliƫ. Toch zou hij alles bij elkaar zijn motoren minder belasten door nu te veranderen.

Wizard

Ik neem aan dat hij met een nieuwe motor rijdt, dit weekend.

En Massa? Weet iemand dat toevallig? Heeft hij nu een neiuw motor of volgende week in Braziliƫ?

Raicouli

De 2 Mac's hebben een nieuwe motor voor deze GP. De beide rooie moeten het doen met die van in Fuji. Voor de laatste GP hebben de Ferrari's dus het voordeel tov de Mac's.
F1REM G3g

Jasper

Ik weet het niet van Hamilton, het is de 17de race van het seizoen (oneven getal) en hij heeft dit seizoen nog nooit gewisseld. Zijn laatste uitvalbeurt was Canada dus in Frankrijk reed hij met een nieuwe motor, en dat zou willen zeggen dat hij nu zijn tweede race rijdt met deze motor.

Van Massa weet ik het niet, die heeft een paar races geleden gewisseld maar ik weet niet juist wanneer.

leproffesseur

Massa rijdt met een oude moter en mag pas in Brazillie wissellen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 13:52:11
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 13:13:25
Mooiste zou zijn als Massa net als in singapour de tank instalatie mee neemt ;D en daarna uitvalt. En Hamilton 3de word en zijn eerste titel binnenhaalt.

Dat is nu wat ik in het ander topic bedoel met bashen.

Egaal wie vecht om het WK, ik hoop dat het uitgevochten gaat worden op de baan en niet dat Hamilton (of Massa) kampioen wordt, doordat het team een fout maakt.

Ook als Kimi kampioen had kunnen worden, had ik het hem gewoon gegunt en niet gehoopt dat het team blundert waardoor iemand anders met de titel er vandoor gaat.
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?
Je bent even concequent als de FIA ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Raicouli

Citaat van: Jasper op 18 oktober 2008 - 15:14:59
Ik weet het niet van Hamilton, het is de 17de race van het seizoen (oneven getal) en hij heeft dit seizoen nog nooit gewisseld. Zijn laatste uitvalbeurt was Canada dus in Frankrijk reed hij met een nieuwe motor, en dat zou willen zeggen dat hij nu zijn tweede race rijdt met deze motor.

Van Massa weet ik het niet, die heeft een paar races geleden gewisseld maar ik weet niet juist wanneer.

Ik vind het natuurlijk jammer dat ik de link moet doorsturen van het motorenoverzicht van een concurrentie site. Misschien een idee om dit over te nemen op pits in de toekomst. ;)

http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?t=nieuws&id=2581
F1REM G3g

NDCGN

Wordt een leuke start morgen; Raikkonen heeft nog een appeltje te schillen met Hamilton.. Hamilton zal heel goed weg moeten komen, want Raikkonen gaat hem anders zeker niet makkelijk door de eerste bocht laten komen... hoop wel dat ze het een beetje fair houden, al ben ik daar niet echt bang voor... de Ferrari's zullen in de race gelijkwaardig zijn of misschien wel een tandje sneller... ben benieuwd of het weer een foutenfestival wordt...

Wizard

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?

Waar zeg ik dat ik het goed keur als mensen Hamilton bashen?? Wanneer stop je met mij woorden in de mond te leggen? Iemand bashen keuk ik nooit goed en of dat nu Alonso is, Hamilton of Kimi, dat boeit me geen donder.

CitaatJe bent even concequent als de FIA ;D

"Ik vind" komt niet voor in je vocabulair?  

Wizard

Citaat van: NDCGN op 18 oktober 2008 - 15:44:22
Wordt een leuke start morgen; Raikkonen heeft nog een appeltje te schillen met Hamilton.. Hamilton zal heel goed weg moeten komen, want Raikkonen gaat hem anders zeker niet makkelijk door de eerste bocht laten komen... hoop wel dat ze het een beetje fair houden, al ben ik daar niet echt bang voor... de Ferrari's zullen in de race gelijkwaardig zijn of misschien wel een tandje sneller... ben benieuwd of het weer een foutenfestival wordt...

De start wordt wel erg spannend. Ik ben bang dat als Hamilton goed wegkomt, we een saaie race tegemoet gaan wat gevechten aan de kop betreft. Mijn hoop is dus op Kimi gezet, dat hij sneller wegkomt dan Hamilton. Ik wil een race zien vol met gevechten!!

robbert

Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:47:13
Citaat van: NDCGN op 18 oktober 2008 - 15:44:22
Wordt een leuke start morgen; Raikkonen heeft nog een appeltje te schillen met Hamilton.. Hamilton zal heel goed weg moeten komen, want Raikkonen gaat hem anders zeker niet makkelijk door de eerste bocht laten komen... hoop wel dat ze het een beetje fair houden, al ben ik daar niet echt bang voor... de Ferrari's zullen in de race gelijkwaardig zijn of misschien wel een tandje sneller... ben benieuwd of het weer een foutenfestival wordt...

De start wordt wel erg spannend. Ik ben bang dat als Hamilton goed wegkomt, we een saaie race tegemoet gaan wat gevechten aan de kop betreft. Mijn hoop is dus op Kimi gezet, dat hij sneller wegkomt dan Hamilton. Ik wil een race zien vol met gevechten!!

en met massa als winnaar