GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

waard500

Citaat van: Jasper op 18 oktober 2008 - 00:10:13
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 00:02:48Massa kan niet wat Kimi toen wel kon.

Ow, ik dacht dat het seizoen nog volop bezig was de titelstrijd evenzeer?

Idd..en volgens mij heeft Kimi vorig jaar veel geluk gehad. Als Hamilton geen blunders had gemaakt was Kimi geen wereldkampioen geworden. En volgens mij heeft Massa in Brazilië Kimi laten winnen...zonder Massa was Kimi dus geen wereldkampioen geworden :D Bovendien kaapte Massa daarmee de nodige punten weg bij Hamilton ;)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

_Makke_

#121
Citaat van: edwin291 op 17 oktober 2008 - 18:42:41
Hamilton wil alleen maar voor de 1ste plek gaan. hij kan beter nadenken wat beter is. dan was ie vorig jaar kampioen geworden. maar ja zulke mensen snappen dat niet.

Lewis heeft vorig jaar de titel verloren door een blunder van het team. Ze hadden Lewis véél eerder moeten binnenroepen, zijn banden waren tot op de draad versleten, het team wou blijkbaar te veel die dag, titel én overwinning in China.

Citaat van: edwin291 op 17 oktober 2008 - 18:42:41
Lees net ook dat briatore zegt dat hamilton opnieuw zal falen

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/10/17/briatore-hamilton-zal-opnieuw-falen/

Tja, Briatore... Het enige wat ik van die man wil lezen/horen, is dat we niet meer op zijn pretentieuze kop moeten kijken. Wat een kwal seg, de F1 zal een pak mooier ogen zonder hem.


Soit, on topic nu: Hamilton doet een goeie zaak vandaag, mits een goede start (en hopelijk evenwaardige benzineladingen tussen hem en de 2 rode bolides) moet de zege, én een optie voor de titel de uitkomst van deze race worden.

scho0634

Interessante startopstelling. Ik ben benieuwd of het niet allemaal weer te spannend wordt voor Lewis en Flipje. De laatste heeft tenminste nog wat aan zijn teamgenoot, de eerste lijkt het allemaal weer zelf te moeten doen...

robbert

het ziet er enorm goed uit voor hamilton en zeer slecht voor massa.
Heb je gezien dat massa met de haaienvin rond reed en raikkonen niet?

Ray Den

Volgens mij staat Massa een ronde zwaarder dan Hamilton. Kimi staat licht. Kimi moet Hamilton voorbij steken bij de start of de eerste ronden en dan kan Ferrari het spel mooi uitspelen. Kimi houdt Hamilton op. Massa zet een top ronde neer op het moment dat Hamilton pit. De Ferrari zal ook verbeteren doorheen de race.

Mijn punt ivm Kovalainnen wordt ook vandaag weer bevestigd.

Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

edwin291

Citaat van: robbert op 18 oktober 2008 - 10:40:14
het ziet er enorm goed uit voor hamilton en zeer slecht voor massa.
Heb je gezien dat massa met de haaienvin rond reed en raikkonen niet?

Ja, je hebt gelijk maar massa rijdt met haaienvin en raikonnen niet.
Proud to be an Alonso fan!!!

kaisz

Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 11:04:14
Volgens mij staat Massa een ronde zwaarder dan Hamilton. Kimi staat licht. Kimi moet Hamilton voorbij steken bij de start of de eerste ronden en dan kan Ferrari het spel mooi uitspelen. Kimi houdt Hamilton op. Massa zet een top ronde neer op het moment dat Hamilton pit. De Ferrari zal ook verbeteren doorheen de race.

Mijn punt ivm Kovalainnen wordt ook vandaag weer bevestigd.


Dat wordt idd de tactiek van Ferrari. Mocht Kimi bij start Hamilton niet inhalen zal hij hem volgen met de pitstop, extra druk en proberen op een foutje.
Ik denk dat Lewis zijn hoofd dit keer koel houdt. Elke punt dat Lewis MEER pakt is eigenlijk al de kampioenschap. Nu is het 5 verschil. WAnneer Hij in 1e of 2e wordt breidt hij zijn punten aandeel uit met 2 of meer punten.

fawlty

de tactiek zal eerder zijn, kimi rijdt lewis er gewoon uit in de eerste bocht. als kimi dan nog kan doorrijden laat hij massa natuurlijk passeren. kimi rijdt in op lewis zodanig dat massa niet gestraft kan worden en zo kampioen wordt... jammer, maar ik heb me er al bij neergelegd...
in een ander scenario wint lewis en wordt het toch nog spannend tot in brazilie... van mij mag het morgen al beslist worden, wil eindelijk eens feestje bouwen als lewis kampioen wordt...
Ja sluw is die Hamilton

waard500



Mijn punt ivm Kovalainnen wordt ook vandaag weer bevestigd.


[/quote]

Ons punt idd ;) hehe.. Hamilton staat er weer alleen voor.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

sloggerke

Morgenvroeg... na de eerste twee bochten... zijn we veel véél wijzer.
En kunnen de discussies weer losbarsten. ;D

Ray Den

Citaat van: waard500 op 18 oktober 2008 - 12:14:47


Ons punt idd ;) hehe.. Hamilton staat er weer alleen voor.
Jop inderdaad  ;D

Ik heb al vele malen gedacht hoe Hamilton uit de gp gaat liggen, maar mijn favoriet blijft toch nog die grindbak aan de pits.  8)
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

edwin291

Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 12:42:40
Citaat van: waard500 op 18 oktober 2008 - 12:14:47


Ons punt idd ;) hehe.. Hamilton staat er weer alleen voor.
Jop inderdaad  ;D

Ik heb al vele malen gedacht hoe Hamilton uit de gp gaat liggen, maar mijn favoriet blijft toch nog die grindbak aan de pits.  8)

Hehe dat blijft ook mijn favoriet   8) . Als kimi massa voor laat gaan bij de start dan kan alonso misschien daar ook weer voorbij.
Proud to be an Alonso fan!!!

kaisz

Citaat van: edwin291 op 18 oktober 2008 - 12:49:32
Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 12:42:40
Citaat van: waard500 op 18 oktober 2008 - 12:14:47


Ons punt idd ;) hehe.. Hamilton staat er weer alleen voor.
Jop inderdaad  ;D

Ik heb al vele malen gedacht hoe Hamilton uit de gp gaat liggen, maar mijn favoriet blijft toch nog die grindbak aan de pits.  8)

Hehe dat blijft ook mijn favoriet   8) . Als kimi massa voor laat gaan bij de start dan kan alonso misschien daar ook weer voorbij.
nee die gaat massa helpen weet je nog.

Folkert

Mooiste zou zijn als Massa net als in singapour de tank instalatie mee neemt ;D en daarna uitvalt. En Hamilton 3de word en zijn eerste titel binnenhaalt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Hamilton is de snelste dit weekend, hij moet het gewoon uitrijden en dan zijn de 10 punten voor hem. Dan kan hij met 7 punten voorsprong naar Brazilië en heeft hij genoeg aan een vijfde plaats daar.