Weg met Allard Kalf! Wat een drama!

Gestart door waard500, 12 oktober 2008 - 09:22:35

« vorige - volgende »

waard500

Als reactie op de tv-uitzending van RTL GP op 12-102008. Allard geeft na de race weer eens pro Mclaren commentaar.


Beste Allard,

Ik als Trulli en Toyota-fan ben jouw commentaar meer dan zat. Ik heb geen voorkeur voor Ferrari of Mclaren..maar jij overduidelijk wel!

Als analyticus dien je de race objectief te kunnen bekijken. Hamilton en Heikki doen alles goed. Massa doet alles fout? Hij kan niet racen? Hou toch op!

Die kerel rijdt in een F1 Ferrari..de natte droom van iedere autosport liefhebber. Hij wint races en doet mee voor het kampioenschap. Hoe kan het zo zijn dat hij niet kan racen? Hij is één van de weinige coureurs die de sport leuk maakt. Hamilton overigens ook. Heikki al helemaal niet.

Ik weet nu al wat je de volgende keer gaat zeggen..ik word er nu al moe van. Lang leve Olav Mol!

Zijn jullie het met mij eens?
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Ja en nee. Kalf is wel vaak heeel erg negatief en wat te direct en pro Mclaren. Maar goed, dat is dan weer ter compensatie van FIArarri ;) :P
(geintje).
Maar hij heeft wel gelijk dat het geen racer is. Hij is snel, maar alleen als hij op kop rijd. Vandaag reed hij best wel sterk op een gegeven moment, maar vooral Webber had  problemen met de banden.

Maar je hebt wel gelijk dat vooral Kalf wat te hard is tegenover Massa. En Tom moet helemaal niets zeggen, want hij kan helemaal niks. Maar Massa had beter moeten weten. n
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Allard Kalff had helemaal gelijk dit keer.

waard500

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 09:31:54
Ja en nee. Kalf is wel vaak heeel erg negatief en wat te direct en pro Mclaren. Maar goed, dat is dan weer ter compensatie van FIArarri ;) :P
(geintje).
Maar hij heeft wel gelijk dat het geen racer is. Hij is snel, maar alleen als hij op kop rijd. Vandaag reed hij best wel sterk op een gegeven moment, maar vooral Webber had  problemen met de banden.

Maar je hebt wel gelijk dat vooral Kalf wat te hard is tegenover Massa. En Tom moet helemaal niets zeggen, want hij kan helemaal niks. Maar Massa had beter moeten weten. n

De FIA doet zijn werk ook niet erg goed. Ik vind ook absoluut dat Hamilton te zwaar wordt gestraft dit seizoen, maar die Allard Kalf...pffff! Hij laat te duidelijk merken dat hij voor Mclaren is. Alles wat Mclaren doet is fantastisch. Alles wat Massa doet is dramatisch. Dat kan natuurlijk ook nooit. En ik had een beetje het idee dat Tom ja knikte op wat Allard zei.

Ook zegt hij dat Heikki alle pech van de wereld heeft. Dit valt toch wel een beetje mee? Hij heeft een top wagen. Hij heeft kansen genoeg gehad om te winnen. Alleen Hongarije (geluk) ging het aardig. Maar goed, dat is mijn mening :D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Citaat van: waard500 op 12 oktober 2008 - 09:39:06
Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 09:31:54
Ja en nee. Kalf is wel vaak heeel erg negatief en wat te direct en pro Mclaren. Maar goed, dat is dan weer ter compensatie van FIArarri ;) :P
(geintje).
Maar hij heeft wel gelijk dat het geen racer is. Hij is snel, maar alleen als hij op kop rijd. Vandaag reed hij best wel sterk op een gegeven moment, maar vooral Webber had  problemen met de banden.

Maar je hebt wel gelijk dat vooral Kalf wat te hard is tegenover Massa. En Tom moet helemaal niets zeggen, want hij kan helemaal niks. Maar Massa had beter moeten weten. n

De FIA doet zijn werk ook niet erg goed. Ik vind ook absoluut dat Hamilton te zwaar wordt gestraft dit seizoen, maar die Allard Kalf...pffff! Hij laat te duidelijk merken dat hij voor Mclaren is. Alles wat Mclaren doet is fantastisch. Alles wat Massa doet is dramatisch. Dat kan natuurlijk ook nooit. En ik had een beetje het idee dat Tom ja knikte op wat Allard zei.

Ook zegt hij dat Heikki alle pech van de wereld heeft. Dit valt toch wel een beetje mee? Hij heeft een top wagen. Hij heeft kansen genoeg gehad om te winnen. Alleen Hongarije (geluk) ging het aardig. Maar goed, dat is mijn mening :D
Over Heikki heeft hij volgens mij wel gelijk hoor. Die heeft dit jaar best wat pech gekent. Ok toegeven dat hij wat minder rijd dan ik had gehoopt/verwacht, maar dat kan je hem niet kwalijk nemen.
En ja, wat of hoe Kalf over Mclaren denkt of zegt, weet ik nooit, omdat ik het meestal niet helemaal volg.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ik luister normaal ook niet zo, dus ik weet niet of hij pro-mclaren is. Maar vadaag had hij puur gelijk. Trouwens, in een wereld waar iedereen voor Ferrari hoort te zijn is het wel eens fijn als iemand voor een ander team is... :)

waard500

Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 09:56:09
Ik luister normaal ook niet zo, dus ik weet niet of hij pro-mclaren is. Maar vadaag had hij puur gelijk. Trouwens, in een wereld waar iedereen voor Ferrari hoort te zijn is het wel eens fijn als iemand voor een ander team is... :)

Je hoeft maar 1 keer naar hem te kijken/luisteren en je weet dat hij pro Mclaren fan is. En ik ben het zeker niet met hem eens. Daarnaast komt het feit dat hij "objectief" dient te zijn als analyticus.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Citaat van: waard500 op 12 oktober 2008 - 10:16:41
Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 09:56:09
Ik luister normaal ook niet zo, dus ik weet niet of hij pro-mclaren is. Maar vadaag had hij puur gelijk. Trouwens, in een wereld waar iedereen voor Ferrari hoort te zijn is het wel eens fijn als iemand voor een ander team is... :)

Je hoeft maar 1 keer naar hem te kijken/luisteren en je weet dat hij pro Mclaren fan is. En ik ben het zeker niet met hem eens. Daarnaast komt het feit dat hij "objectief" dient te zijn als analyticus.
Dat noemen ze vooroordelen ;) :P
hahah
Maar ja ik weet niet, zijn zoveel presentators geweest volgens mij die een lichte of duidelijke voorkeur hadden.
Trotse vader van Rosalie(L)

fawlty

Citaat van: waard500 op 12 oktober 2008 - 10:16:41
Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 09:56:09
Ik luister normaal ook niet zo, dus ik weet niet of hij pro-mclaren is. Maar vadaag had hij puur gelijk. Trouwens, in een wereld waar iedereen voor Ferrari hoort te zijn is het wel eens fijn als iemand voor een ander team is... :)

Je hoeft maar 1 keer naar hem te kijken/luisteren en je weet dat hij pro Mclaren fan is. En ik ben het zeker niet met hem eens. Daarnaast komt het feit dat hij "objectief" dient te zijn als analyticus.
je hoeft ook maar 1 keer naar de sukkels van sporza te luisteren en je weet dat het ferrari fans zijn! by the way als ik mag kiezen tussen in een F1 ferrari rijden of niet , mogen ze hun ferrari houden, dus geen natte droom van iedere autosportliefhebber, eikes
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 12 oktober 2008 - 12:45:29
je hoeft ook maar 1 keer naar de sukkels van sporza te luisteren en je weet dat het ferrari fans zijn! by the way als ik mag kiezen tussen in een F1 ferrari rijden of niet , mogen ze hun ferrari houden, dus geen natte droom van iedere autosportliefhebber, eikes
O ja? Ik heb bij Sporza nog nooit partijdigheid gemerkt. Leg me maar eens uit waar. Ze zijn misschien niet de beste presentatoren, maar sterke partijdigheid is er allessinds ook niet!
By the way, als men morgen een Ferrari F1 voor je neus zet en zeggen dat je er mee mag rijden, dan doe je dat gewoon. En anders zal je er later dik spijt van krijgen die kans te hebben laten liggen. Zo'n impulsieve reacties krijg je vaak spijt van. Als ik mag kiezen tussen rijden met een Mac F1, en niets, dan weet ik het toch wel. Al heeft de grootste kwal ter wereld hem betaald...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: waard500 op 12 oktober 2008 - 10:16:41
Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 09:56:09
Ik luister normaal ook niet zo, dus ik weet niet of hij pro-mclaren is. Maar vadaag had hij puur gelijk. Trouwens, in een wereld waar iedereen voor Ferrari hoort te zijn is het wel eens fijn als iemand voor een ander team is... :)

Je hoeft maar 1 keer naar hem te kijken/luisteren en je weet dat hij pro Mclaren fan is. En ik ben het zeker niet met hem eens. Daarnaast komt het feit dat hij "objectief" dient te zijn als analyticus.
Hij moet helemaal niks. Hij is een coureur die gevraagd om zijn mening te geven over de F1. Nou, dat doet ie.

kaisz

@waard 500
Heikki heeft toch ook veel pech gehad?
hij heeft net een nieuwe motor in zijn auto (de motorjoker) en opeens ontploft dat ding.

NDCGN

Allard Kalff is echt de slechtste analist ooit als je het mij vraagt.. hij kan heel goed commentaar geven bij wedstrijden, maar hij heeft gewoon enorme moeite om zich neutraal op te stellen... hij bekijkt alles maar van één kant, niet eens altijd pro-McLaren... vind het echt een vervelende man als analist... ach ja, het maakt mij niet zoveel uit verder, maar hij heeft wel invloed op de mening van anderen...

NDCGN

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 10:18:38
Citaat van: waard500 op 12 oktober 2008 - 10:16:41
Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 09:56:09
Ik luister normaal ook niet zo, dus ik weet niet of hij pro-mclaren is. Maar vadaag had hij puur gelijk. Trouwens, in een wereld waar iedereen voor Ferrari hoort te zijn is het wel eens fijn als iemand voor een ander team is... :)

Je hoeft maar 1 keer naar hem te kijken/luisteren en je weet dat hij pro Mclaren fan is. En ik ben het zeker niet met hem eens. Daarnaast komt het feit dat hij "objectief" dient te zijn als analyticus.
Dat noemen ze vooroordelen ;) :P
hahah
Maar ja ik weet niet, zijn zoveel presentators geweest volgens mij die een lichte of duidelijke voorkeur hadden.
Volgens mij is dat gewoon een feit hoor.. als ik het me goed herinner heeft ie het zelfs dit jaar een keer gezegd... volgens mij Australië.. iets van Ferrari's naast de baan, McLaren op het podium, een topdag voor mij... zoiets iig...

Folkert

Citaat van: NDCGN op 12 oktober 2008 - 18:28:56
Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 10:18:38
Citaat van: waard500 op 12 oktober 2008 - 10:16:41
Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 09:56:09
Ik luister normaal ook niet zo, dus ik weet niet of hij pro-mclaren is. Maar vadaag had hij puur gelijk. Trouwens, in een wereld waar iedereen voor Ferrari hoort te zijn is het wel eens fijn als iemand voor een ander team is... :)

Je hoeft maar 1 keer naar hem te kijken/luisteren en je weet dat hij pro Mclaren fan is. En ik ben het zeker niet met hem eens. Daarnaast komt het feit dat hij "objectief" dient te zijn als analyticus.
Dat noemen ze vooroordelen ;) :P
hahah
Maar ja ik weet niet, zijn zoveel presentators geweest volgens mij die een lichte of duidelijke voorkeur hadden.
Volgens mij is dat gewoon een feit hoor.. als ik het me goed herinner heeft ie het zelfs dit jaar een keer gezegd... volgens mij Australië.. iets van Ferrari's naast de baan, McLaren op het podium, een topdag voor mij... zoiets iig...
Oh dat zou best kunnen, maar iemand die er nooit over gehoort heeft en na 1 opmerking of hem 1 keer gezien/gehoort te hebben al een mening klaar heeft, heeft vooroordelen ;)
Trotse vader van Rosalie(L)