Heiligschennis en (geestelijke)vadermoord

Gestart door damo, 05 november 2008 - 21:08:07

« vorige - volgende »

damo

Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 21:17:12
Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 21:12:53
Het doet mij deugd dat een objectieve Nederlander Het Laatste Nieuws ook bestempelt als riooljournalistiek, dan weet ik dat het niet over mijn eigen vooringenomenheid gaat. :D

Om eerlijk te zijn ken ik dat blad niet, maar dit soort artikelen over wat iemand al dan niet in een dronken bui heeft geroepen vind ik niet interessant genoeg om in een blad te plaatsen. Dus ook niet op dit netwerk. Laat die vent lekker een feestje bouwen en een paar biertjes drinken. Daar hoeft de rest van de wereld niets van te weten.

Dus inderdaad: riooljournalistiek. En riooljournalistiek is m.i. geen eigen topic waard.

't is komkommertijd hé, deze topic moet kunnen
bevestiging op volgend artikel : http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/081107093450.shtml

scho0634


sloggerke

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 november 2008 - 22:46:43
Citaat van: meatball op 06 november 2008 - 18:44:03
Als ik Bernie zag wegrennen voor een beetje regen
Hoe kon die man nu weten hoeveel regen er op komst was? En als hij er had blijven staan had hij goed nat kunnen worden, tzou nogal een zicht zijn, de uitgerende F1 baas...

Tis ook geen zicht. Zo een natte pruik.

leproffesseur

Dat Bernie deze week veel kritiek over zich kreeg ivm de racistische uitlatingen
aan het adres van Hamilton verbaasd me niks.Op 1 of andere site is duidelijke racistische
taal en bedreigingen geuit over Hamilton.Dat Bernie dit wat opgeblazen vind zegt veel over hem zelf.

Folkert

Maar ja dit is:
1) geen bericht om je druk over te maken. Hij had wat op, zat vol emoties en toen kwam er wat uit. Leuk niets mis mee, zolang het maar niet te erg is geweest.
2) Is heiligschennis niet het in twijfelstellen van de status van een god?
Trotse vader van Rosalie(L)