hoger beroep Mclaren in behandeling genomen.

Gestart door Folkert, 22 september 2008 - 13:07:39

« vorige - volgende »

Folkert

Het hoge beroep van Mclaren is in behandeling genomen. Dat had ik niet verwacht en ben benieuwd wat er uit gaat komen.




Bron:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/09/22/hoger-beroep-mclaren-in-behandeling-genomen/

Om het een beetje overzichtgelijk te houden, plaats ik het in nieuw topic.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ligt het nu aan mij, of is dat een nietszeggend en inhoudloos artikel?

Folkert

Citaat van: Jasper op 22 september 2008 - 13:11:55
Ligt het nu aan mij, of is dat een nietszeggend en inhoudloos artikel?
Het kan ook aan mij liggen hoor, maar ik dacht dat ze hadden gezegt niets met het hogere beroep te doen en dat de straf zou blijven staan.
Nu nemen ze het toch in behandeling, wat ik op zich wel opmerkelijk vind.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Nu ja, als er beroep wordt aangetekend, neem ik aan dat het in behandeling wordt genomen. Anders moet je de mogelijkheid van een beroep opheffen ;).

Ferrari 2010

Het artikkel is zelfs partijdig vind ik, slecht punt voor gpupdate.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Forza F1

is niet meer dan terecht dat ze het aanvaarden!

regel: kunt slechts beroep aantekenen tijdens de race, wel dan moeten ze de straffen ook maar tijdens de race geven en niet x uur erna.



goooooooooo McLaren !!

leproffesseur

Het zal altijd controversieel zijn wat ze ook beslissen.
Ze moeten wel minstens rekening houden dat mclaren duidelijk de
goedkeuring kreeg voor het maneuvere tijdens de race en dat de regels
misschien niet zo duidelijk waren.

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 22 september 2008 - 22:22:14
Ze moeten wel minstens rekening houden dat mclaren duidelijk de
goedkeuring kreeg voor het maneuvere tijdens de race
Dat vind ik het ergste van al. Het incident kan niet voor mij, in principe is straffen dan niet speciaal, maar als iemand van de FIA dan zegt dat het geen probleem is, dat is lastig. In principe kan je dan niet meer straffen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: 0634 op 22 september 2008 - 18:33:43
Nu ja, als er beroep wordt aangetekend, neem ik aan dat het in behandeling wordt genomen. Anders moet je de mogelijkheid van een beroep opheffen ;).
Wat ik dus begrepen had, was dat er bij deze vorm van straf geen beroep kan worden aan getekend. En daarom vond ik het apart dat het in behandeling werd genomen.
Trotse vader van Rosalie(L)

kaisz

er kan geen beroep worden aangetekend tegen een stop and go penalty, wel tegen een 25 straf dat NA de wedstrijd wordt gegeven.

Folkert

Citaat van: kaisz op 23 september 2008 - 09:26:38
er kan geen beroep worden aangetekend tegen een stop and go penalty, wel tegen een 25 straf dat NA de wedstrijd wordt gegeven.
Jua, maar ik dacht dat het bij deze straf ook niet kon, omdat het een veredelde stop and go was.
Trotse vader van Rosalie(L)

kaisz

wanneer komt de uitslag?
vandaag in de ochtend toch? tis al 11 uur

Supermariobros

Citaat van: kaisz op 23 september 2008 - 10:48:58
wanneer komt de uitslag?
vandaag in de ochtend toch? tis al 11 uur

Geduld is een schone deugd  ;)

kaisz

ik ben formule 1 fan omdat ik geen geduld heb.
:P

nog 20 minuten of ik ga een aangetekende brief schrijven naar het gerechtshof of de kofie pauze al is afgelopen!

Juan

Citaat van: Forza Ferrari op 22 september 2008 - 22:01:27
regel: kunt slechts beroep aantekenen tijdens de race, wel dan moeten ze de straffen ook maar tijdens de race geven en niet x uur erna.
Maar daarom dat er in de regels ook staat dat er in de laatste 5 ronden van een race een straf na de race zal volgen. Een drive-through wordt dan automatisch omgezet naar een tijdsstraf van 25 seconden...
Juan