hoger beroep Mclaren in behandeling genomen.

Gestart door Folkert, 22 september 2008 - 13:07:39

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: TurboBoost op 25 september 2008 - 11:01:41
Citaat van: Burorri op 25 september 2008 - 02:02:17
Citaat van: 0634 op 24 september 2008 - 21:14:52
Poehhee, hoe lang gaan we hier nou nog op door..
Nog heeeeel lang, muahahahaahaha.(this laugh is a registert trade mark of Burorri and may not be copied in any way without express premision from him.


@TurboBoost: Waarom hebben ze dan na Spa een verduidelijking gebracht in de regels? Precies, omdat het nogal onduidelijk was hoe het precies allemaal volgens de regels was.

En waarom Hamilton het in Monza ineens wel kon? Omdat hij in Spa een boete kreeg en de FIA nu duidelijke afspraken en regels over heeft gemaakt?

Een verduidelijking wil zeggen dat het normaal geweten is bij de rijders, maar dat ze het voor de zekerheid nog eens zeggen.
Nee, dat heet herhalen. Verduidelijken is wat anders.

Wizard

Het punt dat T.B wilt maken (denk ik) is dat de regels bekend waren. Het is niet zo dat er iets aangepast is geworden na aanleiding van Spa.

Voor de rest had McLaren beter moeten weten. Alonso werd bestraft toen hij Klien inhaalde d.m.v een chicane af te snijden, terwijl hij zijn positie wel volledig terug gaf en zijn aanval afbrak. Alleen remde Alonso Klien aan het einde weer uit en dat mag niet, je moet wachten.

Anders gezegd, waarom riep ik als leek wel gelijk dat het niet goed was wat Hamilton deed en zou men bij McLaren niet weten wat er fout aan was??

scho0634

Nou, dat antwoord is al een aantal keer gegeven, of jij het er nou mee eens bent of niet.

Zullen we hierover stoppen en ons richten op de komende races, voordat we weer in herhaling vallen met zijn allen ;).

Folkert

Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 13:52:53
Nou, dat antwoord is al een aantal keer gegeven, of jij het er nou mee eens bent of niet.

Zullen we hierover stoppen en ons richten op de komende races, voordat we weer in herhaling vallen met zijn allen ;).
Bedoel je niet voor we in verduidelijking vallen? ;)  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 13:52:53
Nou, dat antwoord is al een aantal keer gegeven, of jij het er nou mee eens bent of niet.

Zullen we hierover stoppen en ons richten op de komende races, voordat we weer in herhaling vallen met zijn allen ;).

Tja, als er een nieuwe thread wordt geopend is het niet onlogisch dat het onderwerp besproken wordt......

scho0634

Citaat van: Wizard op 25 september 2008 - 14:26:42
Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 13:52:53
Nou, dat antwoord is al een aantal keer gegeven, of jij het er nou mee eens bent of niet.

Zullen we hierover stoppen en ons richten op de komende races, voordat we weer in herhaling vallen met zijn allen ;).

Tja, als er een nieuwe thread wordt geopend is het niet onlogisch dat het onderwerp besproken wordt......
Nou, ik stap even uit dit verhaal ;).

TurboBoost

Citaat van: Wizard op 25 september 2008 - 13:46:30
Het punt dat T.B wilt maken (denk ik) is dat de regels bekend waren. Het is niet zo dat er iets aangepast is geworden na aanleiding van Spa.

Voor de rest had McLaren beter moeten weten. Alonso werd bestraft toen hij Klien inhaalde d.m.v een chicane af te snijden, terwijl hij zijn positie wel volledig terug gaf en zijn aanval afbrak. Alleen remde Alonso Klien aan het einde weer uit en dat mag niet, je moet wachten.

Anders gezegd, waarom riep ik als leek wel gelijk dat het niet goed was wat Hamilton deed en zou men bij McLaren niet weten wat er fout aan was??

idd, zo bedoelde ik het.

Wizard

Goed gedacht dan. *geef mezelf een schouderklop* ;)

Folkert

Citaat van: TurboBoost op 25 september 2008 - 17:46:20
Citaat van: Wizard op 25 september 2008 - 13:46:30
Het punt dat T.B wilt maken (denk ik) is dat de regels bekend waren. Het is niet zo dat er iets aangepast is geworden na aanleiding van Spa.

Voor de rest had McLaren beter moeten weten. Alonso werd bestraft toen hij Klien inhaalde d.m.v een chicane af te snijden, terwijl hij zijn positie wel volledig terug gaf en zijn aanval afbrak. Alleen remde Alonso Klien aan het einde weer uit en dat mag niet, je moet wachten.

Anders gezegd, waarom riep ik als leek wel gelijk dat het niet goed was wat Hamilton deed en zou men bij McLaren niet weten wat er fout aan was??

idd, zo bedoelde ik het.
Omdat jij ook als leek niet weet hoe het in het regelement staat en wat Mclaren er in gevonden heeft wat hun actie zou rechtvaarden.
Maar Kennelijk was het dus onduidelijk bij genoeg mensen om er een verduidelking tegen aan te gooien.
Trotse vader van Rosalie(L)