Wie is Wie? (17)

Gestart door Doefie, 10 maart 2008 - 20:31:50

« vorige - volgende »

Doefie

1. Wie is Raikkie?
Ik ben Mieke, 20 jaar en zit tijdens de week gezellig op kot in Leuven. In het weekend kan je me vaak in Duitsland vinden.

2. Wat doe je van werk / hobby's?
Ik studeer Taal- en Letterkunde (Duits en Frans) en zit ondertussen al in mijn derde bachelorjaar! Volgend jaar zou ik graag een meer economische master doen, maar ik ben er nog niet uit wat ik precies wil gaan doen!

Mijn hobby's zijn buiten autosport volgen ook nog karten (al doe ik dat veel minder dan ik zou willen), joggen, films kijken, op stap gaan in Leuven, shoppen, Duits spreken, singstar spelen, op MSN zitten, véél tijdschriften en chicklit lezen en vooral lachen !

3. Hoelang kijk je al Formule 1?
In 1998 heb ik denk ik voor het eerst een paar races echt uitgekeken. Ervoor beperkte mijn F1-kennis zich tot de artikels die ik in boekjes zag en de flitsen die ze in het tv-nieuws lieten zien (ik was ook nog jong...). Vanaf 1998 ben ik F1 héél fanatiek gaan volgen en heb ik bijna geen enkele race meer gemist. Van '98 tot 2000 was ik hevige Schumacher-fan, maar in 2001 heeft Kimi Räikkönen mij enorm overtuigd met zijn talent en ben ik voor hem gaan supporteren.

4. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Toen we thuis nog toegang hadden tot internet via een gewone telefoonlijn, vulde ik mijn dagelijkse internetuurtje met het zoeken naar F1-sites. Op een dag ben ik zo bij F1Pits terecht gekomen en heb ik onmiddellijk meegedaan met een wedstrijd om een schaalmodel van één of andere F1-auto te winnen. Ik heb toen jammer genoeg niets gewonnen, maar ben hier wel blijven hangen! De laatste jaren is mijn forumgebruik sterk afgenomen, maar ik ga proberen om me dit seizoen weer mee in de discussies te mengen!

5. Is er nog andere autosport die je interesseert of blijft het alleen bij de Formule 1?
Ja ! Ik ben een grote DTM-fan en probeer bij zoveel mogelijk races en andere evenementen aanwezig te zijn. 'Vroeger' volgde ik de F3 Euroseries ook erg aandachtig, toen er nog talenten meereden als Rosberg en Hamilton, maar nu is mijn interesse een beetje geminderd. Verder hou ik de resultaten van de GP2, de Belcar en de FIA GT ook in't oog.

razzle_dazzle

Ze is haar voorliefde voor Christijan Albers vergeten te vermelden  :-X...en dat verhaaltje van voor Raikkonen z'n talent supporteren mag je ook met een korreltje zou nemen, want ze kiest eigenlijk  gewoon de knapste F1 rijders eruit! Vandaar het Hamiltoontje nu zeker  :P? Waarom niet gewoon Heidfeld als germanofiel?

Ok, nu moet ik gaan lopen... ;D

Raikkie

Jaloezie is toch iets raars hé  ;)

Tim C

Jij bent dus die fan van Christijan Albers?

scho0634

Ik heb dat wel vaker gezien "op kot". Maar is dat hetzelfde als wat wij Nederlanders met "op kamers" bedoelen?

Raikkie

Citaat van: Tim op 10 maart 2008 - 21:12:39
Jij bent dus die fan van Christijan Albers?
Neenee, de enige echte officiële Christijan Albers-fan is nog altijd razzle! Met petje en hemd! Hij probeert mij gewoon te brainwashen, maar het lukt niet!

Citaat van: 0634 op 10 maart 2008 - 21:13:09
Ik heb dat wel vaker gezien "op kot". Maar is dat hetzelfde als wat wij Nederlanders met "op kamers" bedoelen?
Ja  :)

scho0634

Thanx. Weer wat geleerd ;)

razzle_dazzle

R., put a sock in it...Albers was hét toptalent uit de DTM, aangeprezen en aanbeden door jou!

scho0634

Ik dacht dat dat Paffet en Ekstrom waren. Die werden wél kampioen ;)

Raikkie

Yep  ;) En Bruno Spengler niet vergeten! Al twee keer vice, dit jaar de titel  8) Dat is hét toptalent uit de DTM die aangeprezen en aanbeden wordt door mij  :) Ik zit niet voor niets in het bestuur van zijn fanclub  :P

Albers heeft het in zijn Mercedes-tijd niet slecht gedaan, maar fan ben ik écht nooit geweest hoor! Eens kijken wat hij ervan bakt in een twee jaar oude Audi!

razzle_dazzle

Tenzij 'Sponglé' voor Audi gaat rijden, zal er ook dit jaar voor hem geen oppergaai weggelegd zijn  ;)...

Raikkie

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 maart 2008 - 17:16:14
Tenzij 'Sponglé' voor Audi gaat rijden, zal er ook dit jaar voor hem geen oppergaai weggelegd zijn  ;)...
Gaan ze het dan weer zo onsportief aanpakken als vorig jaar?  ;)

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkie op 12 maart 2008 - 17:18:45
Citaat van: Razzle_dazzle op 12 maart 2008 - 17:16:14
Tenzij 'Sponglé' voor Audi gaat rijden, zal er ook dit jaar voor hem geen oppergaai weggelegd zijn  ;)...
Gaan ze het dan weer zo onsportief aanpakken als vorig jaar?  ;)

Om dat uit de mond van een Mercedes-fan te horen... ;D

Alan Blues

Citaat van: Razzle_dazzle op 10 maart 2008 - 21:06:22
...en dat verhaaltje van voor Raikkonen z'n talent supporteren mag je ook met een korreltje zou nemen, want ze kiest eigenlijk  gewoon de knapste F1 rijders eruit! Vandaar het Hamiltoontje nu zeker  :P?


Die vergelijking gaat niet op, want ze zegt zelf dat ze nog fan geweest is van Michael Schumacher... ;)

razzle_dazzle

Citaat van: Alan Blues op 12 maart 2008 - 21:15:00
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 maart 2008 - 21:06:22
...en dat verhaaltje van voor Raikkonen z'n talent supporteren mag je ook met een korreltje zou nemen, want ze kiest eigenlijk  gewoon de knapste F1 rijders eruit! Vandaar het Hamiltoontje nu zeker  :P?


Die vergelijking gaat niet op, want ze zegt zelf dat ze nog fan geweest is van Michael Schumacher... ;)

Tja, waren het die domme kinderjaren of Schumi's modebewustheid? Raikkie?