Wie is Wie? (17)

Gestart door Doefie, 10 maart 2008 - 20:31:50

« vorige - volgende »

Raikkie

Ok ok, het was zijn kledingstijl  :-[ ;)

dj Peter

Omdat de lokale radio waar ik draaide en waar mijn profiel naar genoemd werd niet meer bestaat :-[, heb ik mijn profielnaam veranderd naar mijn eigen voornaam. En omdat er al een forumlid bestaat met dezelfde voornaam als ik, heb ik er maar " dj Peter" van gemaakt. 't Is maar da get weet.  :)

meatball

Citaat van: dj Peter op 15 maart 2008 - 21:40:08
Omdat de lokale radio waar ik draaide en waar mijn profiel naar genoemd werd niet meer bestaat :-[, heb ik mijn profielnaam veranderd naar mijn eigen voornaam. En omdat er al een forumlid bestaat met dezelfde voornaam als ik, heb ik er maar " dj Peter" van gemaakt. 't Is maar da get weet.  :)
Radio Saffier verdwenen?
Dat was nogthans een monument in de streek,ik moet er wel bij vertellen dat ik er nooit naar luisterde ,ik ben een stubru man in hart en nieren.
Maar evengoed blijft het spijtig :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 05:02:40
Citaat van: dj Peter op 15 maart 2008 - 21:40:08
Omdat de lokale radio waar ik draaide en waar mijn profiel naar genoemd werd niet meer bestaat :-[, heb ik mijn profielnaam veranderd naar mijn eigen voornaam. En omdat er al een forumlid bestaat met dezelfde voornaam als ik, heb ik er maar " dj Peter" van gemaakt. 't Is maar da get weet.  :)
Radio Saffier verdwenen?
Dat was nogthans een monument in de streek,ik moet er wel bij vertellen dat ik er nooit naar luisterde
Mij verbaast het ook, het was dacht ik toch een radio die iedereen wel kende, maar ook ik heb er nooit naar geluisterd :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 maart 2008 - 05:24:12
Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 05:02:40
Citaat van: dj Peter op 15 maart 2008 - 21:40:08
Omdat de lokale radio waar ik draaide en waar mijn profiel naar genoemd werd niet meer bestaat :-[, heb ik mijn profielnaam veranderd naar mijn eigen voornaam. En omdat er al een forumlid bestaat met dezelfde voornaam als ik, heb ik er maar " dj Peter" van gemaakt. 't Is maar da get weet.  :)
Radio Saffier verdwenen?
Dat was nogthans een monument in de streek,ik moet er wel bij vertellen dat ik er nooit naar luisterde
Mij verbaast het ook, het was dacht ik toch een radio die iedereen wel kende, maar ook ik heb er nooit naar geluisterd :)
Dat was waarschijnlijk het probleem,bij idereen bekent maar niemand die luisterd
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Zijn er geen nieuwe kandidaten meer ?
Er zijn er toch nog een heel deel niet aan bod geweest.
Ik vond het in elk geval een tof topic :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Het was toch een topic om de winter door te komen, en die zijn we door ;) Overigens denk ik dat bijna alle vaste posters wel aan bod zijn geweest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Damn, laatste tijd wat druk gehad. Ik heb wel een nieuwe naam klaar staan, zal maandag online komen ;)

Trouwens, was niet specifiek op de winter bedoeld, van mij mag het lang blijven doorgaan. Alleen moet de mogelijkheid zich daar toe dienen :)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 20 maart 2008 - 00:35:08
Damn, laatste tijd wat druk gehad. Ik heb wel een nieuwe naam klaar staan, zal maandag online komen ;)

Trouwens, was niet specifiek op de winter bedoeld, van mij mag het lang blijven doorgaan. Alleen moet de mogelijkheid zich daar toe dienen :)
azo, nice to know :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.