kan Alonso renault weer laten winnen ???

Gestart door profile300, 31 januari 2008 - 17:32:57

« vorige - volgende »

profile300

Vandaag op de Team Presentatie van Renault deed Fernando Alonso de belofte dat hij Renault weer zou laten winnen.
Maar Heeft hij gelijk.
Maar Briatore zei hetzelfde.
Zou hij gelijk hebben ???
Een Mclaren fan zijn is een kunst,tja wie is er nu ook een Mclaren fan hé ;)

TheIceman

#1
Aan het einde van het seizoen misschien, maar nu nog niet. Eerst moet Renault een nog competitievere wagen bouwen zodat ze Ferrari en McLaren en ook BMW kunnen bijhouden.

meatball

Ik denk van wel,McLaren was immers ook maar een zwalpend schip toe hij er toe kwam,net als Renault bij zijn eerste keer.
Beide zijn toen naar de top doorgestoten ,dus waarom nu niet ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Citaat van: TheIceman op 31 januari 2008 - 17:51:26
Aan het einde van het seizoen misschien, maar nu nog niet. Eerst moet Renault een nog snellere (ik kom even niet op het woord, iets van 'competetief') wagen bouwen zodat ze Ferrari en McLaren en ook BMW kunnen bijhouden.

competitief  ;)

TheIceman

Citaat van: Supermariobros op 31 januari 2008 - 19:45:48
Citaat van: TheIceman op 31 januari 2008 - 17:51:26
Aan het einde van het seizoen misschien, maar nu nog niet. Eerst moet Renault een nog competitievere wagen bouwen zodat ze Ferrari en McLaren en ook BMW kunnen bijhouden.

competitief  ;)
ah... ok bedankt

Jasper

Citaat van: meatball op 31 januari 2008 - 19:02:51
Ik denk van wel,McLaren was immers ook maar een zwalpend schip toe hij er toe kwam,net als Renault bij zijn eerste keer.
Beide zijn toen naar de top doorgestoten ,dus waarom nu niet ?
Driemaal is scheepsrecht, één keer MOET het gewoon mislukken. :P

scho0634

Citaat van: Jasper op 31 januari 2008 - 23:24:56
Citaat van: meatball op 31 januari 2008 - 19:02:51
Ik denk van wel,McLaren was immers ook maar een zwalpend schip toe hij er toe kwam,net als Renault bij zijn eerste keer.
Beide zijn toen naar de top doorgestoten ,dus waarom nu niet ?
Driemaal is scheepsrecht, één keer MOET het gewoon mislukken. :P
Bij Minardi is het hem niet gelukt, he ;)

alonsolover


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

het feit dat hij met een ongeteste wagen met een heel oude motort op het grid kwam zegt iets

o wacht tarso marques en alex yoong hebben diezelfde wagen ook aan de start gebracht ;)
let the sunshine shine in your heart

alonsolover


Jasper

Citaat van: 0634 op 01 februari 2008 - 17:44:10
Citaat van: Jasper op 31 januari 2008 - 23:24:56
Citaat van: meatball op 31 januari 2008 - 19:02:51
Ik denk van wel,McLaren was immers ook maar een zwalpend schip toe hij er toe kwam,net als Renault bij zijn eerste keer.
Beide zijn toen naar de top doorgestoten ,dus waarom nu niet ?
Driemaal is scheepsrecht, één keer MOET het gewoon mislukken. :P
Bij Minardi is het hem niet gelukt, he ;)
Ah, damn, dat wil dus zeggen dat Alonso weer vooraan rijdt volgend seizoen. :(

:P

SgtPepper

Volgens mij zal Alonso wel willen, maar de wagen te ver drijven of domme fouten maken.
Zeker in een duel met Hamilton.

Alan Blues

Ik denk dat Alonso wel 2de zal worden in het WK, maar Lewis gaat WINNEN!!!!! Hahahahahahaha!!!! *Evil Laughter*

;)

Ferrari 2010

En ik denk dat ze met die renault niet veel verder dan een 5de plek gaan geraken, als ze daar zelfs al geraken. Ferrari zal oppermachtig zijn, McLaren pikt af en toe een overwinning mee. Enfin, dat laatste is vooral gehoopt, het zal een heftig gevecht worden tussen Ferrari en McLaren, dat lijkt me realistischer, Renault zal strijden met BMW, en met wat geluk/pech (hangt er vanaf voor welke partij je het bekijkt) zit ook Williams daar bij.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.