kan Alonso renault weer laten winnen ???

Gestart door profile300, 31 januari 2008 - 17:32:57

« vorige - volgende »

meatball

Winnen is mischien wat veel gevraagd maar hij heeft toch wat mooi's laten zien vandaag.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: 0634 op 05 maart 2008 - 18:57:39
Het is maar hoe je het bekijkt.

Ik vond en vind er weinig zielig aan. Overigens ben ik geen speicfieke alonso fanaat. Ik zie net zo lief Raikkonen of Hamilton winnen. Ik vind alleen dat hij van tijd tot tijd ongemeen hard wordt aangepakt op dit netwerk. Hij wordt op facetten veroordeeld waar andere grote kampioenen als Senna, Lauda, Mansell of Schumi ook niet bepaald laag op scoorden. Wat dat betreft vind ik dat hij soms wat teveel op zijn persoon wordt beoordeeld ipv op zijn toch aanzienlijke rijderskwaliteiten. :)
Inderdaad, ben ik het helemaal mee eens. Schumi had bijvoorbeeld de slechte eigenschap om de concurent de baan uit te rammen als hij het WK niet kon winnen.
Prost was ook Arrogant en slecht verliezer volgens mij(heb hem eigenlijk nooit zien rijden en praten, dus weet het eigenlijk niet.) Senna was een heet hoofd, maar zei wel altijd alles direct en eerlijk. Niet er om heen draaien. Senna weet ik eigenlijk ook vrijweinig van, alleen dat hij dus wel altijd zei wat hij dacht.  En ja ALonso is behoorlijk irritant met zijn wapperende handjes(hoop keer dat ze er afwaaien :P) En Villeneueve was ook rare kerel met rare uitspraken. Maar wat ze wel allemaal kunnnen is goed potje sturen. En ik denk echt wel dat Alonso Renault er weer boven op krijgt. Moet hij ze wel de tijd geven natuurlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)