God, laat het niet waar zijn!

Gestart door Tim C, 20 september 2007 - 14:53:08

« vorige - volgende »

Tim C

http://www.grandprix.com/ns/ns19670.html
CitaatWe also hear that a group of Ferrari owners recently visited the factory in Italy and were told by a senior Ferrari man that there was a possibility that Alonso would drive for Ferrari next season and that the team was working on a deal.

All this would involve Massa moving on to become number one at Toyota, which would be a lucrative move but might not help his career as a Grand Prix winner. It would also create some interesting dynamics in the Todt Family.

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo *adem* oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Doefie

Om ook even te citeren:

Nu ja, de wagen kent hij toch al  ;D

Karre

Ideaal, Alonso en Raikkonen in 1 team! kan die Raikonnen eindelijk eens bewijzen dat hij veel meer ballen en veel minder allures heeft dan Alonso.
Dat Massa naar Toyota zou gaan, zou ik ook niet slecht vinden, Toyota en Massa lijken mij een ideale combinatie. Ze kunnen er alleen maar beide beter van worden. Dan nog de kwestie Ralf. Zoals ik al zei hoop ik dat hij minstens nog 1 jaartje mag doorgaan en dat liefst vanal nog bij Williams naast Rosberg, kegel Wurz er dus maar uit!

Karre

Dan is de vraag nog wie Alonso's plekje dan krijgt?

Ferrari 2010

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Als dit gebeurt zal ik mijn belofte verbreken en toch voor 1 rijder binnen het Ferrari kamp gaan supporteren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Doefie op 20 september 2007 - 14:57:25
Nu ja, de wagen kent hij toch al  ;D
Enkel een wijs man kan zoiets gezegd hebben ;)

Doefie

Hehe, het is één van de vele geruchten he ;)

Als Alonso ooit naast Räikkönen zou terecht komen zou dat betekenen dat Massa weg moet. Massa is de protege van Nicolas Todt -> Massa weg = Todt niet blij. Dat kan misschien betekenen waarom Luca Filippi (eveneens een protege van Todt) gelinkt wordt aan Ferrari.

Citaat van: Tim C op 20 september 2007 - 17:07:15
Citaat van: Doefie op 20 september 2007 - 14:57:25
Nu ja, de wagen kent hij toch al  ;D
Enkel een wijs man kan zoiets gezegd hebben ;)

Stoefer ;D

bogief1

Daar geloof ik niks van.
Alonso wil een nummer 1 statuut, daardoor komt het dat hij in ruzie ligt met Dennis.

Alonso - Raikkonen, de 2 snelste coureurs (na hamilton) van het pak voorlopig. Alonso zal gaan nr 1-statuut krijgen daar zu, dus zal hij wel niet gaan.

Heeft hij ooit eens niet gezegd nooit voor Ferrari te zullen rijden?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Alonso naar Ferrari lijkt mij eerder onwaarschijnlijk (als hij echt bij McLaren weg wil, zie ik hem eerder terug naar Renault gaan), maar Massa naar Toyota zie ik wil al een mogelijkheid. Toen het nieuws naar buiten kwam dat McLaren twee seizoenen geschorst was, was dat het eerste dat in me opkwam.

alonsolover

Ik zie alonso nooit zien koffer pakken en afstappen aan ferarri,
Eerder renault ;)

red76

Citaat van: alonsolover op 20 september 2007 - 19:49:12
Ik zie Alonso nooit zijn koffer pakken en opstappen aan Ferrari,
eerder Renault ;)

damo

Citaat van: bogief1 op 20 september 2007 - 18:03:54
Daar geloof ik niks van.
Alonso wil een nummer 1 statuut, daardoor komt het dat hij in ruzie ligt met Dennis.

Alonso - Raikkonen, de 2 snelste coureurs (na hamilton) van het pak voorlopig. Alonso zal gaan nr 1-statuut krijgen daar zu, dus zal hij wel niet gaan.

Heeft hij ooit eens niet gezegd nooit voor Ferrari te zullen rijden?

"Nooit" heeft hij volgens mij niet gezegd maar 't kwam wel heel dicht in de buurt.

Jean Todt heeft echter wel vorig jaar gezegd dat Alonso aantrekken nooit een echte optie voor Ferrari was geweest omdat hij het profiel niet heeft om voor Ferrari te rijden. 

Hopelijk gaat het om een schrijffout en was die "senior Ferrari man" in feite een "seniel Ferrari man"

janke

Och, F1 hè. Geruchtten en roddels. We zullen het wel zien. En Massa verdiend die Toyota niet. Is hij veels te goed voor. Een ruil lijkt me wel wat. Massa-Hamilton bij McLaren. En Alonso bij Ferrari de 1 status. Ik denk niet dat Kimi zich daar druk over maakt. Hij schut een keer met z'n hoofd en gaat weer verder met waar ie mee bezig is, racen en proberen wereldkampioen te worden.
Some things are too important to be left in the past.

alonsolover

Massa Hamilton zou een mooi team zijn maar dit zie ik niet meteen gebeuren ;)

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 20 september 2007 - 20:42:42
Och, F1 hè. Geruchtten en roddels. We zullen het wel zien. En Massa verdiend die Toyota niet. Is hij veels te goed voor. Een ruil lijkt me wel wat. Massa-Hamilton bij McLaren. En Alonso bij Ferrari de 1 status. Ik denk niet dat Kimi zich daar druk over maakt. Hij schut een keer met z'n hoofd en gaat weer verder met waar ie mee bezig is, racen en proberen wereldkampioen te worden.
Een nr. 1 status is wel iets anders dan gewoon het nummertje op de wagen hé, het is een totaal andere behandeling, een voorkeursbehandeling. Daar gaat Kimi niet mee akkoord hoor ;) Overigens, waarom Massa wegsturen? Die man is goed, hij is de perfecte om de 2de man binnen Ferrari te spelen na Kimi.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.