Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

Ferrari 2010

Alonso naar Ferrari? Nooit aub, Alonso is niet de persoon die bij Ferrari past, integendeel. Overigens zie ik Kimi zijn carrière bij Ferrari afmaken, dus ik verwacht dat hij daar voor het eerst nog niet weg is. En 2 toprijders past niet in de 2de rijder strategie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Alonso komt niet meer bij Ferrari binnen. In 2002 of 2003 (denk ik) was de deal om testrijder bij de Italianen te worden zo goed als rond. Helaas kwam Alonso zijn woorden niet na en dat moet je natuurlijk niet bij Jean Todt proberen.

meatball

Alonso heeft zolang gewacht met beslissen dat hij nu nog maar een optie heeft,met hangende pootjes terug naar van waar hij kwam.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Ik vind het erg heel spijtig dat hij mclaren verlaten heeft

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 17 oktober 2007 - 12:29:21
Laat hem maar mooi naar renault gaan ;)
Citaat van: alonsolover op 22 november 2007 - 20:44:31
Ik vind het erg heel spijtig dat hij mclaren verlaten heeft
En dit is slechts 1 van de vele keren dat ge van mening verandert bent.

Ik heb even je posts van de laatste maanden bekeken, en in de ene post wil je hem bij renault, en de andere keer bij McLaren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2007 op 22 november 2007 - 21:04:29
Citaat van: alonsolover op 17 oktober 2007 - 12:29:21
Laat hem maar mooi naar renault gaan ;)
Citaat van: alonsolover op 22 november 2007 - 20:44:31
Ik vind het erg heel spijtig dat hij mclaren verlaten heeft
En dit is slechts 1 van de vele keren dat ge van mening verandert bent.

Ik heb even je posts van de laatste maanden bekeken, en in de ene post wil je hem bij renault, en de andere keer bij McLaren.
Hij wil hem gewoon bij een goed team denk ik,en als hij niet snel beslist om naar Renault te gaan,is die kans verkeken.
Dus zo onlogisch vindt ik het niet dat een Alonsosupporter ,nadat hij McLaren verliet,hoopt dat hij bij Renault terecht komt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Zo onlogisch vind ik het ook niet. Het spijt alonsolover dat zijn idool weg is bij McLaren want daar had hij een winnende auto. Nu dat eenmaal toch gebeurd is hoopt hij op Renault, want daar zijn de kansen op overwinningen toch het grootst, van de overgebleven kandidaat werkgevers dan.

Lijkt me niks veemds aan voor een Alonso supporter.

janke

Citaat van: 0634 op 22 november 2007 - 21:30:01
Zo onlogisch vind ik het ook niet. Het spijt alonsolover dat zijn idool weg is bij McLaren want daar had hij een winnende auto. Nu dat eenmaal toch gebeurd is hoopt hij op Renault, want daar zijn de kansen op overwinningen toch het grootst, van de overgebleven kandidaat werkgevers dan.

Lijkt me niks veemds aan voor een Alonso supporter.
Alonso moet hopen. Dat meen je niet.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: 0634 op 22 november 2007 - 21:30:01
Zo onlogisch vind ik het ook niet. Het spijt alonsolover dat zijn idool weg is bij McLaren want daar had hij een winnende auto. Nu dat eenmaal toch gebeurd is hoopt hij op Renault, want daar zijn de kansen op overwinningen toch het grootst, van de overgebleven kandidaat werkgevers dan.

Lijkt me niks veemds aan voor een Alonso supporter.
Zijn wij het nu weer eens ? ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Ik vind het gewoon onlogisch dat je als fan op enkele weken tijd 10 keer van gedachte verandert. Telkens er weer iets slechts over Renault in het nieuws is, wil Alonsolover McLaren, en vica versa... Je door pers laten lijden is een vreemde manier van supporteren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

#235
En als Alonso bekend maakt , ik rij 2008 niet?  Het is maar een vraag.!!
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Dan is zijn carrière om zeep ... (Immers, weinig teams zullen geloven dat hij na een seizoen rust nog prestaties als Schumacher maakt...)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

waarom nog stemmen voor mclaren??? wel dwaas als je weet dat hij daar weg is .... :)

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2007 op 22 november 2007 - 21:39:51
Ik vind het gewoon onlogisch dat je als fan op enkele weken tijd 10 keer van gedachte verandert. Telkens er weer iets slechts over Renault in het nieuws is, wil Alonsolover McLaren, en vica versa... Je door pers laten lijden is een vreemde manier van supporteren.
Volgens mij lees je er teveel in. Er staat alleen dat het spijtig is dat hij weg is bij Mac. Hopen op 'the next best' beschikbare team is niet hetzelfde als 'van mening veranderen'... :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 23 november 2007 - 12:02:09
Citaat van: Ferrari 2007 op 22 november 2007 - 21:39:51
Ik vind het gewoon onlogisch dat je als fan op enkele weken tijd 10 keer van gedachte verandert. Telkens er weer iets slechts over Renault in het nieuws is, wil Alonsolover McLaren, en vica versa... Je door pers laten lijden is een vreemde manier van supporteren.
Volgens mij lees je er teveel in. Er staat alleen dat het spijtig is dat hij weg is bij Mac. Hopen op 'the next best' beschikbare team is niet hetzelfde als 'van mening veranderen'... :)
Neen, dat is niet hetzelfde als van mening veranderen. Maar in zijn ogen vearndert 'the next best' team constant, dus verandert hij wel constant van mening ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.