F1 seizoen afgelopen voor onze beste

Gestart door Racerke007, 24 juli 2007 - 20:58:04

« vorige - volgende »

Wie vindt jij dat er moet buitengegooid worden uit de F1?

Speed
Liuzzi
Sutl

Doefie

Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 13:51:57
Citaat van: Schumi till infinity op 25 juli 2007 - 13:31:40
Coul
Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 12:12:06
Deze bejaarde mogen van mij vertrekken:

Coulthard
Barrichello
Schumacher
Wurz

De twee hieronder zie ik ook weinig tot niks in:

Davidson
Button


Coulthard, Barrichello en Wurz zijn 3 goede rijders, oude rotten in het vak. Kzie echt geen reden om die buiten te gooien. Ralf, sja, hij is nu eenmaal zen broer niet hé. Davidson heeft geen goede wagen onder zen gat, idem voor Button.

Coulthard en Barrichello zijn prima 2e rijders geen toppers en dus niks voor de F1, Wurz moet in de race altijd zijn slecht kwalificatie goed maken.
Davidson is een prima testrijder, Butten is met een hoop boombarie binnengehaald en heeft nog steeds niks laten zien op een uitzondering na.

Dus, als ik het goed snap, moeten nu ook al de 'prima' rijders uit de Formule 1, en blijven we uiteindelijk met...hoeveel? Twee? Hoogstens drie man rondrijden?

Man man man wat een redenering :o We gaan er hier goed op vooruit op het forum ???

Kirabi

Liuzzi & Speed mogen van mij wel weg...

Liuzzi vooral van zijn domme actie in de Nurburgring, waar hij terwijl er al geel hing en de SC al uit was nog zo hard reed...
En Speed vind ik gewoon geen goede rijder, geef me maar Doornbos, die zie ik waarschijnlijk wel wat leuks doen in een Torro Rosso


red76

Citaat van: Doefie op 26 juli 2007 - 02:25:38
Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 13:51:57
Citaat van: Schumi till infinity op 25 juli 2007 - 13:31:40
Coul
Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 12:12:06
Deze bejaarde mogen van mij vertrekken:

Coulthard
Barrichello
Schumacher
Wurz

De twee hieronder zie ik ook weinig tot niks in:

Davidson
Button


Coulthard, Barrichello en Wurz zijn 3 goede rijders, oude rotten in het vak. Kzie echt geen reden om die buiten te gooien. Ralf, sja, hij is nu eenmaal zen broer niet hé. Davidson heeft geen goede wagen onder zen gat, idem voor Button.

Coulthard en Barrichello zijn prima 2e rijders geen toppers en dus niks voor de F1, Wurz moet in de race altijd zijn slecht kwalificatie goed maken.
Davidson is een prima testrijder, Butten is met een hoop boombarie binnengehaald en heeft nog steeds niks laten zien op een uitzondering na.

Dus, als ik het goed snap, moeten nu ook al de 'prima' rijders uit de Formule 1, en blijven we uiteindelijk met...hoeveel? Twee? Hoogstens drie man rondrijden?

Man man man wat een redenering :o We gaan er hier goed op vooruit op het forum ???

Wat een onzin antwoord!

Ze rijden met 22 man, 6 daarvan hebben hun beste tijd gehad of hebben nog nooit iets laten zien.
We hebben idd geen prima rijders nodig, we moeten toppers in de f1 hebben.... (de 6 die ik opnoem zijn in mijn ogen geen toppers.)

janke

Citaat van: red76 op 26 juli 2007 - 09:19:52
Citaat van: Doefie op 26 juli 2007 - 02:25:38
Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 13:51:57
Citaat van: Schumi till infinity op 25 juli 2007 - 13:31:40
Coul
Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 12:12:06
Deze bejaarde mogen van mij vertrekken:

Coulthard
Barrichello
Schumacher
Wurz

De twee hieronder zie ik ook weinig tot niks in:

Davidson
Button


Coulthard, Barrichello en Wurz zijn 3 goede rijders, oude rotten in het vak. Kzie echt geen reden om die buiten te gooien. Ralf, sja, hij is nu eenmaal zen broer niet hé. Davidson heeft geen goede wagen onder zen gat, idem voor Button.

Coulthard en Barrichello zijn prima 2e rijders geen toppers en dus niks voor de F1, Wurz moet in de race altijd zijn slecht kwalificatie goed maken.
Davidson is een prima testrijder, Butten is met een hoop boombarie binnengehaald en heeft nog steeds niks laten zien op een uitzondering na.

Dus, als ik het goed snap, moeten nu ook al de 'prima' rijders uit de Formule 1, en blijven we uiteindelijk met...hoeveel? Twee? Hoogstens drie man rondrijden?

Man man man wat een redenering :o We gaan er hier goed op vooruit op het forum ???

Wat een onzin antwoord!

Ze rijden met 22 man, 6 daarvan hebben hun beste tijd gehad of hebben nog nooit iets laten zien.
We hebben idd geen prima rijders nodig, we moeten toppers in de f1 hebben.... (de 6 die ik opnoem zijn in mijn ogen geen toppers.)
Ik denk dat Doefie het tellen is verleerd. ;) Met het forum is niks mis trouwens.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

CitaatLiuzzi & Speed mogen van mij wel weg...
Voor veel mensen maar toch blijven ze in het zadel zitten voorlopig.
Toch een speciaal wereldje dat F1 circus hé ...  8)

Racerke007

CitaatIk zou voor geen goud meer voor de twee willen rijden. Mocht ik bij een ander team onderdak vinden, dan zou dat fantastisch zijn.
Deze quote van Speed op de nieuwspagina bedoelde hij op volgend jaar trouwens. Komt een beetje dubbelzinnig over zo.

janke

Citaat van: Racerke007 op 26 juli 2007 - 20:34:52
CitaatIk zou voor geen goud meer voor de twee willen rijden. Mocht ik bij een ander team onderdak vinden, dan zou dat fantastisch zijn.
Deze quote van Speed op de nieuwspagina bedoelde hij op volgend jaar trouwens. Komt een beetje dubbelzinnig over zo.
Je gelooft toch niet dat die 2 het seizoen uitzitten. Of ze hebben echt wel veel centen mee gebracht.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Of een goed contract. In Hongarije rijden ze alvast. Of er moet iets héél straf gebeuren... .
Algemeen krijgt Speed binnen in zijn team steun trouwens = ook belangrijk.
Wie weet gooien ze Tost, Berger, Liuzzi én Speed op het einde van t seizoen wel buiten.  ;D

janke

Voorlopig hoeft Berger bij BMW niet weer aan te kloppen. Want die hebben ze daar ff  niet meer nodig.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Citaat van: janke op 26 juli 2007 - 21:34:55
Voorlopig hoeft Berger bij BMW niet weer aan te kloppen. Want die hebben ze daar ff  niet meer nodig.
Tja daar liep het met hem eigenlijk maar begon het te lopen toen ie er weg was ...  ;) ;D 8)

janke

Citaat van: Racerke007 op 26 juli 2007 - 21:39:42
Citaat van: janke op 26 juli 2007 - 21:34:55
Voorlopig hoeft Berger bij BMW niet weer aan te kloppen. Want die hebben ze daar ff  niet meer nodig.
Tja daar liep het met hem eigenlijk maar begon het te lopen toen ie er weg was ...  ;) ;D 8)
8)
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Gerhard rijdt in Hongarije samen met Liuzzi ... !!

Lachen geblazen ...  ;D ;D

janke

Naja, je kunt het natuurlijk ook overdrijven. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Neenee, persbericht is uit van Toro Rosso sinds gisterenmiddag!!

janke

Dat meen je toch niet, Berger terug als coureur? Heeft ie zijn F1 superlicentie nog dan. Lijkt me sterk na zoveel jaar. Maar het moet allemaal niet veel gekker worden in de F1. (als het waar is)
Some things are too important to be left in the past.