F1 seizoen afgelopen voor onze beste

Gestart door Racerke007, 24 juli 2007 - 20:58:04

« vorige - volgende »

Wie vindt jij dat er moet buitengegooid worden uit de F1?

Speed
Liuzzi
Sutl

Racerke007

EN wie vindt je dat in zijn plaats moet komen?

Mogelijke vervangers:
Vettel (als hij onder zijn contract uit geraakt)
Buemi (als hij zijn licentie krijgt)
Klien
... (vul maar aan)

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

#2
Speed en Liuzzi prima en RS mag ook mee. Totaal niet gemotiveerd meer. Trulli vliegen de vonken ook niet meer van af, en met Button weet ik niet wat er aan de hand is. Vind ik jammer. Wie moeten komen? Uhh, Montoya mag wel terug komen :). Lekker stevig racen met Alonso, Massa.Wel een rijder met ballen. Als dat geintje met Alonso en Massa, Alonso en Montoya was geweest, was dat heel anders gelopen ;D. Die bracht tenminste leven in de brouwerij. Vind ik. Vettel lijkt me ook wel wat en dat is niet zo moeilijk allemaal, die is uitgehuurd aan BMW door Red Bull. Die Nico Hulkenberg, ja alweer een Duitser schijnt ook goed gas te kunnen geven. Maar waar die nu uithangt weet ik ook niet. Piquet jr.? Premat ? Ik zou er verder niet veel weten. Bourdais en Doornbos ? Laten die eerst maar de Champcar afmaken. Ik denk ook niet dat Doornbos interesse heeft in STR. En natuurlijk Verstappen naar Spyker. Kan Montoya wraak nemen op hem voor het geintje wat hij flikte om bij Montoya er op te vliegen.. ;D Maar dit is een geintje natuurlijk. ;)



Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

RS inderdaad! Die was ik nog helemaal vergeten ... maja die heeft een waterdicht contract hé ... die Weber  :-\

Jarno en Jenson zou ik nog even het voordeel van de twijfel willen geven.

Racerke007

Iemand enig idee ....

vorige week, op de testbaan in Lommel is een team met één wagen komen testen.
het zou een F1 zijn geweest, de kleuren wit-rood, geen belettering
het team zou Engels gesproken hebben.

;D Vooral dat laatste toen ik dat hoorde lag ik in een deuk.
Aangezien dat foto's maken strikt verboden is heb ik mijn bronnen opgedragen om 'in t vervolg de naam van de rijder te weten proberen te komen en/of de nummerplaten van de camion(s) te noteren.

Doefie

Volgens u blijft dan dus alleen maar Alonso rijden, hoewel met het draaien en keren weet ge uiteindelijk niet voor wie ge supportert...

Liuzzi en Speed zullen morgen niet buitenliggen. Sutil doet het mééér dan behoorlijk in de Spyker. Hij doet wat hij moet doen; sneller zijn dan zijn teamgenoten. Ralf Schumacher ligt nog lang niet buiten bij Toyota, en keuzes genoeg voor de Duitser. Jenson Button en Rubens Barrichello doen wat ze kunnen in de Honda. Trulli zie ik totaal geen reden in om te twijfelen, zelfde voor Webber en Coulthard.

janke

Nou, dat valt allemaal nog wel mee. Ik noem 3 namen die van mij wel weg mogen. Dat is mijn mening. En er rijden er 22 rond. Honda kan inderdaad op dit moment niet beter dan met de 2 coureurs rond de 10 á 11 plek  te rijden. Dat motiveerd ook niet echt. En dat geldt  voor Toyota ook. Maar ik zeg niet dat Trulli en Button weg moeten. Maar die kunnen alle 2 stukken beter. Maar met al die miljoenen lukt dat nou niet erg goed. Eigenlijk kun je dat de rijders niet kwalijk nemen. Sutil doet ontzettend z'n best om een boerenkar op snelheid te krijgen. Die jonge kun je ook niks verwijten. Enkel dat hij af en toe eens naast de baan staat. Maar dat er wat staat te gebeuren bij STR staat voor mij vast. Ik weet heel goed wie ik support. En dat is niet elk jaar een andere coureur of team. Maar al jaren dezelfde. En zo heeft iedereen zijn favoriet en mening.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

CitaatVolgens u blijft dan dus alleen maar Alonso rijden
Waar lees je dat? :-\

Citaathoewel met het draaien en keren weet ge uiteindelijk niet voor wie ge supportert...
Is ook moeilijk uit te vissen als ik écht voor niemand supporter  ::)

red76

Deze bejaarde mogen van mij vertrekken:

Coulthard
Barrichello
Schumacher
Wurz

De twee hieronder zie ik ook weinig tot niks in:

Davidson
Button


Ferrari 2010

Coul
Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 12:12:06
Deze bejaarde mogen van mij vertrekken:

Coulthard
Barrichello
Schumacher
Wurz

De twee hieronder zie ik ook weinig tot niks in:

Davidson
Button


Coulthard, Barrichello en Wurz zijn 3 goede rijders, oude rotten in het vak. Kzie echt geen reden om die buiten te gooien. Ralf, sja, hij is nu eenmaal zen broer niet hé. Davidson heeft geen goede wagen onder zen gat, idem voor Button.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

red76

Citaat van: Schumi till infinity op 25 juli 2007 - 13:31:40
Coul
Citaat van: red76 op 25 juli 2007 - 12:12:06
Deze bejaarde mogen van mij vertrekken:

Coulthard
Barrichello
Schumacher
Wurz

De twee hieronder zie ik ook weinig tot niks in:

Davidson
Button


Coulthard, Barrichello en Wurz zijn 3 goede rijders, oude rotten in het vak. Kzie echt geen reden om die buiten te gooien. Ralf, sja, hij is nu eenmaal zen broer niet hé. Davidson heeft geen goede wagen onder zen gat, idem voor Button.

Coulthard en Barrichello zijn prima 2e rijders geen toppers en dus niks voor de F1, Wurz moet in de race altijd zijn slecht kwalificatie goed maken.
Davidson is een prima testrijder, Butten is met een hoop boombarie binnengehaald en heeft nog steeds niks laten zien op een uitzondering na.

janke

Zoals de redactie op de hoofdpagina zegt, en dat via de  redelijk betrouwbare site van Autosport.com heeft vernomen gaat misschien Yamamoto voor Spyker rijden. Een topper, nou nou. Paar wedstrijden voor SA gereden vorig jaar. Hij zal wel een zak met poen meebrengen denk ik. Want dat kunnen ze goed gebruiken daaro bij Spyker.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

CitaatEen topper

Waar lees je dat? Of is het artikel al aangepast  ;D


Tja op zich zat hij in een slechte auto in de GP2 en overtrof hij de allom geprezen Tung maar in de F1 heeft ie toch bitter weinig laten zien.
Soit, geld voor Spyker = goed  ;)



janke

Citaat van: Racerke007 op 25 juli 2007 - 17:41:16
CitaatEen topper

Waar lees je dat? Of is het artikel al aangepast  ;D


Tja op zich zat hij in een slechte auto in de GP2 en overtrof hij de allom geprezen Tung maar in de F1 heeft ie toch bitter weinig laten zien.
Soit, geld voor Spyker = goed  ;)


Iik las dit op de hoofdpagina door Tim er neer gezet. En op autosport.com. Achter het woord topper staat nog meer. Kun je toch wel uit afleiden wat ik van hem vind, toch. Niks dus net als Tung. Ook niks. Laat hem lekker rijden in de A1GP voor China. En niet de F1 komen lastig vallen. Met zulke gasten wordt de F1 alleen maar ongeloofwaardig van.
Some things are too important to be left in the past.