GP van USA

Gestart door Supermariobros, 12 juni 2007 - 10:04:44

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: McChouffe op 18 juni 2007 - 21:31:41
Citaat van: 0634 op 18 juni 2007 - 21:25:32
Alonso feliciteerd Hamilton, maar kijkt verder niet echt vrolijk. Logisch toch, als je net (weer) bent verslagen. Wie zou er dan lachen, gieren brullen?

Alonso moet toch niet per sé winnen volgen zijn eigen verklaringen. Dus eigenlijk zou hij een gat in de lucht moeten springen  ;)

Nee, dat geld alleen als je ondanks dat je een wedstrijd niet wint toch uit- of inloopt in het WK. Niet als je weer 2 punten verliest op de koploper ;).

Jasper

Citaat van: Tim C op 18 juni 2007 - 14:14:03
Een gevecht is een verzameling aanvallen, een aanval is geen gevecht ;)

Eén mus maakt nog geen getijde ding en zo ;)

Erover... ::)

Citaat van: Schumi till infinity op 18 juni 2007 - 18:31:00
Citaat van: Jasper op 17 juni 2007 - 21:53:09
En STI, de pitlane bestaat niet alleen uit de pitstop maar ook uit het in- en uitrijden ervan, waar Hamilton de tweede keer ongetwijfeld veel verloor omdat hij plots alles dicht moest gooien om niet te snel te rijden.
Het was niet 1 keer, het was 2 keer. Dus dat excuus geld maar voor 1 van de stops. En dan nog, ben je trager in de pits als je alles moet dichtgooien? Lijkt me niet echt hoor, toch zeker geen seconde...

Ah, het was twee keer, shocking. :o Als je alles moet dichtgooien, ja, dan verlies je tijd, omdat je sowieso overcorrigeert (d.w.z. je gaat zeker onder de snelheidslimiet, want je ziet ineens dat je moet afremmen en in paniek blokkeer je en vertraag je ineens veel te veel). En die eerste pitstop, dat zal dan inderdaad wel een teamorder zijn geweest.

Trouwens...
Massa Total Pit Time: 53.510
Raikkonen Total Pit Time: 51.985
Teamorders!

scho0634

Citaat van: Jasper op 18 juni 2007 - 21:47:35
Trouwens...
Massa Total Pit Time: 53.510
Raikkonen Total Pit Time: 51.985
Teamorders!



Inderdaad, dit riekt wel heel erg naar teamorders! 1,5 seconde!

Ik zeg; diskwalificeren die hap. Voortaan moeten pitstops van teamgenoten exact even lang duren. Anders houden ze er eentje maar langer tegen ;D

Maar ff serieus: dit gaat echt nergens over....geen enkele aanleiding om over teamorders te beginnen...maar toch zijn er weer een paar die denken van wel...

McChouffe

Citaat van: Jasper op 18 juni 2007 - 21:47:35
Trouwens...
Massa Total Pit Time: 53.510
Raikkonen Total Pit Time: 51.985
Teamorders!

Nicolas Todt zal niet content zijn!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

robbert

Citaat van: Jasper op 18 juni 2007 - 21:47:35
Citaat van: Tim C op 18 juni 2007 - 14:14:03
Een gevecht is een verzameling aanvallen, een aanval is geen gevecht ;)

Eén mus maakt nog geen getijde ding en zo ;)

Erover... ::)

Citaat van: Schumi till infinity op 18 juni 2007 - 18:31:00
Citaat van: Jasper op 17 juni 2007 - 21:53:09
En STI, de pitlane bestaat niet alleen uit de pitstop maar ook uit het in- en uitrijden ervan, waar Hamilton de tweede keer ongetwijfeld veel verloor omdat hij plots alles dicht moest gooien om niet te snel te rijden.
Het was niet 1 keer, het was 2 keer. Dus dat excuus geld maar voor 1 van de stops. En dan nog, ben je trager in de pits als je alles moet dichtgooien? Lijkt me niet echt hoor, toch zeker geen seconde...

Ah, het was twee keer, shocking. :o Als je alles moet dichtgooien, ja, dan verlies je tijd, omdat je sowieso overcorrigeert (d.w.z. je gaat zeker onder de snelheidslimiet, want je ziet ineens dat je moet afremmen en in paniek blokkeer je en vertraag je ineens veel te veel). En die eerste pitstop, dat zal dan inderdaad wel een teamorder zijn geweest.

Trouwens...
Massa Total Pit Time: 53.510
Raikkonen Total Pit Time: 51.985
Teamorders!

dat is raar, volgens u hebben ze teamorders, dus raikkonen minder lang in de pit en toch staat raikkonen achter massa. Als het teamorders zijn, moet raikkonen dan niet voor massa staan????

Roel

Citaat van: robbert op 19 juni 2007 - 12:12:47

dat is raar, volgens u hebben ze teamorders, dus raikkonen minder lang in de pit en toch staat raikkonen achter massa. Als het teamorders zijn, moet raikkonen dan niet voor massa staan????

Even de moeite nemen om de topic heeeelemaal te lezen. Er zijn er hier die beweren dat Alonso achter Hamilton MOEST blijven (teamorders) en aldus wordt er dan ook verwezen naar dezelfde situatie waarin Raikkonen achter Massa bleef, ook al had hij dezelfde snelheid en misschien iets meer.
Nogmaals: volgens mij allemaal grote BS, geen sprake van teamorders.gewoon twee teammaats die net niet snel genoeg waren om de ander in te halen.
God save Mclaren

Jasper

Citaat van: robbert op 19 juni 2007 - 12:12:47
Citaat van: Jasper op 18 juni 2007 - 21:47:35
Citaat van: Tim C op 18 juni 2007 - 14:14:03
Een gevecht is een verzameling aanvallen, een aanval is geen gevecht ;)

Eén mus maakt nog geen getijde ding en zo ;)

Erover... ::)

Citaat van: Schumi till infinity op 18 juni 2007 - 18:31:00
Citaat van: Jasper op 17 juni 2007 - 21:53:09
En STI, de pitlane bestaat niet alleen uit de pitstop maar ook uit het in- en uitrijden ervan, waar Hamilton de tweede keer ongetwijfeld veel verloor omdat hij plots alles dicht moest gooien om niet te snel te rijden.
Het was niet 1 keer, het was 2 keer. Dus dat excuus geld maar voor 1 van de stops. En dan nog, ben je trager in de pits als je alles moet dichtgooien? Lijkt me niet echt hoor, toch zeker geen seconde...

Ah, het was twee keer, shocking. :o Als je alles moet dichtgooien, ja, dan verlies je tijd, omdat je sowieso overcorrigeert (d.w.z. je gaat zeker onder de snelheidslimiet, want je ziet ineens dat je moet afremmen en in paniek blokkeer je en vertraag je ineens veel te veel). En die eerste pitstop, dat zal dan inderdaad wel een teamorder zijn geweest.

Trouwens...
Massa Total Pit Time: 53.510
Raikkonen Total Pit Time: 51.985
Teamorders!

dat is raar, volgens u hebben ze teamorders, dus raikkonen minder lang in de pit en toch staat raikkonen achter massa. Als het teamorders zijn, moet raikkonen dan niet voor massa staan????

Wat ook raar is, is dat Schumi Till Whatever zegt dat ze bij McLaren teamorders hadden, en Alonso dus kortere pitstops had, terwijl hij toch achter Hamilton bleef. Beide situaties zijn pure bullshit, en ik dacht dan ook dat het sarcasme in mijn post wel genoeg doorklonk. :)

scho0634

Dat deed het ook, Japser,Jasper ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Roel op 17 juni 2007 - 21:13:18
Citaat van: Tim C op 17 juni 2007 - 20:56:08
Het woord poginkje komt meer in de buurt en daarna kan hij magischerwijs niet meer aanvallen, yeah right. ::)


De man op het podium was

En Raikkonen moest ook van Ferrari achter Massa blijven, yeah right  ::)
Er waren ook duidelijk teamorders bij Mclaren want Hamilton's pitstop duurde een seconde langer, kan het nog duidelijker zijn? Bij de start was het trouwens ook enkel voor de schijn dat Alonso langs links én rechts probeerde, om uitdrukkelijk aan te tonen dat hij niet voorbij Hamilton mocht.
De snodaards, zo een uitslag manipuleren!

::)  ::)  ::)

Ben ik zo slim of jij ... ?

Eerst zeg je: "Team orders want Hamilton verliest elke pitstop 1 seconde op Alonso." (--> Alonso moet winnen ??)
Dan zeg je: "Alonso toonde uitdrukkelijk dat hij niet voorbij Hamilton mocht." (--> Hamilton moet winnen ??)

Het is makkelijk commentaar geven op een team in die luxe-positie.



Hamilton MASTER

Citaat van: Schumi till infinity op 17 juni 2007 - 20:17:06
maar ik wil hier toch insinueren dat McLaren misschien een poging deed om Alonso voorbij Hamilton te krijgen.

Waaom heeft Alonso dan niet meer aangevallen ?



Hamilton MASTER

Zolang ze het niet op deze manier doen, kan je niets bewijzen.





Maar hier worden de Ferrari-fans niet echt graag aan herinnerd heb ik me laten vertellen  :D


@Tim C; wat ik in je uitleg belachelijk vind is het feit dat het bij jou niet om die team-orders gaat.
Als McLaren nu nooit iets had gezegd over gelijke wapens enzo dan had het perfect gemogen, maar omdat ze dit wel hebben gezegd maakt het hen een schijnheilig team dat volgens jou belachelijke team-orders inzet..
Hmmz, dus mocht iemand zeggen ik pleeg een moord en hij doet het, is dat minder erg dan iemand die zegt nooit een moord te zullen plegen en het dan toch doet ?
Compleet belachelijke redenering als je het mij vraagt... de uitkomst is toch 100% hetzelfde ?



McChouffe

Citaat van: Hamilton MASTER op 20 juni 2007 - 09:10:05
Zolang ze het niet op deze manier doen, kan je niets bewijzen.





Maar hier worden de Ferrari-fans niet echt graag aan herinnerd heb ik me laten vertellen  :D

Dat waren mooie tijden. Michael Schumacher kwam toen met 5 titels op gelijke hoogte van Fangio (die trouwens ook bevoordeeld werd door zijn team  ;)).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

#102
Citaat van: Hamilton MASTER op 20 juni 2007 - 09:10:05
Zolang ze het niet op deze manier doen, kan je niets bewijzen.



Zo had ik ook nog ééntje liggen  :)


In elk geval, heel dat teamorder verhaal blijft dikke bullshit. Een team moet nu éénmaal soms, in het belang van het WK, wat forceren. Het is en blijft een teamsport. Ik stond er in 2002 achter en dat doe ik nog steeds, of het nu bij Ferrari is of iemand anders. En dat Ron graag af en toe de hypocrisie zelve is, dat is algemeen geweten.

Tim C

@ Pick one that works Master,

Leuk om dat filmpje van 2002 te geven, maar ik heb hier nooit beweerd dat teamorders niet kunnen. Alleen dat het showtje er rond wel een pak minder mag zijn. ;)

McChouffe

Ik wil er graag nog even op wijzen dat in dat filmpje eigenlijk niets gebeurt wat niet reglementair was  ;)

Olie op het vuur: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/06/20/montoya_hamilton_wel_degelijk_eerste_rijder_/  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.