Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

Eric

Citaat van: alonsolover op 19 juli 2007 - 22:26:48
ja spijtig met die schulden dat mc claren krijgt

wie met vuur speelt....

scho0634

Poeh, ik weet het antwoord op deze vraag nu echt niet meer .....

Racerke007

Citaat van: meatball op 12 juli 2007 - 20:20:51
Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:46:48
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:15:57En de grijzen gaan écht niet elke keer drie of hoger finishen.

Maar je redenering begint wel met dat Ferrari dikwijls 1-2 gaat finishen om Hamilton in te halen, wat ze ook écht niet elke keer gaan doen.
Dat is net wat ik ook wou zeggen,als je bij elke overwinning maar max 4 punten terug pakt dan met dit al 5 keer op de volgende 8 race's gebeuren.
Ferrari is op dit moment wel iets beter maar er vanuitgaan dat ze de volgende 5 maal een 1 2 gaan rijden is wel optimistisch vrees ik

8) In één klap 8 punten dichter bij Lewis  ;)
Hoewel ik er nog steeds van uitga dat het tussen Kimi en Fernando zal gaan: 16 punten verschil is mogelijk! Zeker hoe Massa rondrijdt ... .
Benieuwd wat dat deze week in Jerez gaat geven.  8)

robbert

Ik weet het ook niet meer, ik hoop toch op 1 van de Ferrari piloten maar ik vrees toch dat het 1 van de Mclarens zal zijn

janke

Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 23:52:04
Citaat van: meatball op 12 juli 2007 - 20:20:51
Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:46:48
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:15:57En de grijzen gaan écht niet elke keer drie of hoger finishen.

Maar je redenering begint wel met dat Ferrari dikwijls 1-2 gaat finishen om Hamilton in te halen, wat ze ook écht niet elke keer gaan doen.
Dat is net wat ik ook wou zeggen,als je bij elke overwinning maar max 4 punten terug pakt dan met dit al 5 keer op de volgende 8 race's gebeuren.
Ferrari is op dit moment wel iets beter maar er vanuitgaan dat ze de volgende 5 maal een 1 2 gaan rijden is wel optimistisch vrees ik

8) In één klap 8 punten dichter bij Lewis  ;)
Hoewel ik er nog steeds van uitga dat het tussen Kimi en Fernando zal gaan: 16 punten verschil is mogelijk! Zeker hoe Massa rondrijdt ... .
Benieuwd wat dat deze week in Jerez gaat geven.  8)
Leg mij en (de mede forummers) dan maar eens uit hoe Massa rondrijdt. Als je hem niet mag oké, maar rijderskwaliteiten zijn er wel degelijk. Ferrari gaat toch niet zomaar met hem in zee. En fouten heeft hij dit seizoen gemaakt. Maar ook Alonso en Hamilton hebben dat gedaan. En pech hebben ze ook alle 3 gehad. Volgens mij is het WK nog redelijk open voor McLaren en Ferrari incl. de 4 coureurs. Ik ga dan ook geen voorspelling aan. Maar dat er nog vuurwerk komt ben ik van overtuigd.

.P.S.  Winkelhock prijs je na een paar ronden de hemel in, en Massa vind je maar niks. Komt bij mij niet echt helder over. Maar dat is mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

Citaat van: janke op 24 juli 2007 - 16:00:56
Citaat van: Racerke007 op 23 juli 2007 - 23:52:04
Citaat van: meatball op 12 juli 2007 - 20:20:51
Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:46:48
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:15:57En de grijzen gaan écht niet elke keer drie of hoger finishen.

Maar je redenering begint wel met dat Ferrari dikwijls 1-2 gaat finishen om Hamilton in te halen, wat ze ook écht niet elke keer gaan doen.
Dat is net wat ik ook wou zeggen,als je bij elke overwinning maar max 4 punten terug pakt dan met dit al 5 keer op de volgende 8 race's gebeuren.
Ferrari is op dit moment wel iets beter maar er vanuitgaan dat ze de volgende 5 maal een 1 2 gaan rijden is wel optimistisch vrees ik

8) In één klap 8 punten dichter bij Lewis  ;)
Hoewel ik er nog steeds van uitga dat het tussen Kimi en Fernando zal gaan: 16 punten verschil is mogelijk! Zeker hoe Massa rondrijdt ... .
Benieuwd wat dat deze week in Jerez gaat geven.  8)
Leg mij en (de mede forummers) dan maar eens uit hoe Massa rondrijdt. Als je hem niet mag oké, maar rijderskwaliteiten zijn er wel degelijk. Ferrari gaat toch niet zomaar met hem in zee. En fouten heeft hij dit seizoen gemaakt. Maar ook Alonso en Hamilton hebben dat gedaan. En pech hebben ze ook alle 3 gehad. Volgens mij is het WK nog redelijk open voor McLaren en Ferrari incl. de 4 coureurs. Ik ga dan ook geen voorspelling aan. Maar dat er nog vuurwerk komt ben ik van overtuigd.

.P.S.  Winkelhock prijs je na een paar ronden de hemel in, en Massa vind je maar niks. Komt bij mij niet echt helder over. Maar dat is mijn mening.

sub·jec·ti·vi·teit (de ~ (v.), ~en)
    1 het subjectief zijn, beschouwing vanuit persoonlijke opvatting

Racerke007

@Janke
Massa vind ik maar niks? Waar zeg ik dat??

Winkelhock verdient een schouderklopje: ik ben uiteraard, zoals ik eerder melde de vrijdag en zaterdag niet vergeten. Maar zo een prestatie neerzetten dat opent de ogen van mensen behalve die van sommigen blijkbaar.  :-\

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 24 juli 2007 - 17:06:16

sub·jec·ti·vi·teit (de ~ (v.), ~en)
    1 het subjectief zijn, beschouwing vanuit persoonlijke opvatting

Daar hebben we hier allemaal last van, FerrariMan ;)

janke

#83
Citaat van: Racerke007 op 24 juli 2007 - 17:26:23
@Janke
Massa vind ik maar niks? Waar zeg ik dat??

Winkelhock verdient een schouderklopje: ik ben uiteraard, zoals ik eerder melde de vrijdag en zaterdag niet vergeten. Maar zo een prestatie neerzetten dat opent de ogen van mensen behalve die van sommigen blijkbaar.  :-\

Dat haal ik uit je antwoorden. Wat Massa 3x deed bij Alonso deugde niet.En uit je laatste hier: zeker hoe Massa rijdt. Klinkt toch een ondertoontje in. Maar ik vroeg je om uit te leggen hoe Massa dan wel rond rijdt. En ik gun je de goede prestatie van Winkelhock. Bij de ene doet het wat en bij de ander minder. Ieder zijn kick en beleving.
Some things are too important to be left in the past.

alonsolover

Wat massa bij alonso deed is zeker niet verantwoordelijk,
Ik denk dat alonso terug de wk zal komen in 1 wedstrijd 10 punten terug winnen op hamilton is heel goed
als hamilton een goede rijder was was hij niet blijven plakken op de 9 de plaats

Tim C

Citaat van: alonsolover op 24 juli 2007 - 19:43:54
als hamilton een goede rijder was was hij niet blijven plakken op de 9 de plaats
Hij stond twee ronden lang aan de kant! ;D ;D

meatball

Citaat van: alonsolover op 24 juli 2007 - 19:43:54
Wat massa bij alonso deed is zeker niet verantwoordelijk,
Ik denk dat alonso terug de wk zal komen in 1 wedstrijd 10 punten terug winnen op hamilton is heel goed
als hamilton een goede rijder was was hij niet blijven plakken op de 9 de plaats
Als Alonso beter was stond hij er rond deze tijd van het seizoen echt wel voor, in plaaats van 2 punten achter.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kirabi

Ik denk zelf dat Hamilton ,  Alonso, Raikonnen en Massa nog kans hebben op het kampioenschap.... nu is et wel wat spannender geworden na de laatste race.


janke

Citaat van: 0634 op 24 juli 2007 - 18:23:37
Citaat van: FerrariMan op 24 juli 2007 - 17:06:16

sub·jec·ti·vi·teit (de ~ (v.), ~en)
    1 het subjectief zijn, beschouwing vanuit persoonlijke opvatting

Daar hebben we hier allemaal last van, FerrariMan ;)
Laten we het daar maar op houden. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Citaat van: meatball op 24 juli 2007 - 19:53:53
Citaat van: alonsolover op 24 juli 2007 - 19:43:54
Wat massa bij alonso deed is zeker niet verantwoordelijk,
Ik denk dat alonso terug de wk zal komen in 1 wedstrijd 10 punten terug winnen op hamilton is heel goed
als hamilton een goede rijder was was hij niet blijven plakken op de 9 de plaats
Als Alonso beter was stond hij er rond deze tijd van het seizoen echt wel voor, in plaaats van 2 punten achter.

Op papier wel ja, maar als je de afgelopen quali en races zou gezien hebben zou je kunnen inkomen dat hij achter staat.
Soit, ik hoop niet dat Alonso het WK wint zoals sommigen mij al in PB's beginnen te verwijten. Ik wil races zien en dat de beste mogen winnen!
En volgens mij hoort Massa daar niet bij  ;) :P
Als Massa in Hongarije kan scoren dan kan hij mij ongelijk doen krijgen, anders is het te laat.