Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

meatball

Citaat van: alonsolover op 29 juni 2007 - 13:56:54
we zitten nog niet aan de helft van het seizoen en we zitten hier al over de wereldkampioen te praten het kan ook zijn in de volgende GP dat hamilton uitvalt en plots op de 2 de plaats komt en massa op de eerste maar ik blijf hopen op alonso hij is een heel goede rijder ik denk dat hij gewoon meer gas moet geven dan zullen we het ng zien ;)
Dus hij is gewoon vergeten gas te geven? Dat kan natuurlijk alles verklaren :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Het IS een mooi seizoen en dat kan niet meer stuk: niet door copies van Red Bull's of copies van Honda's en ook niet door copietjes van Ferrari-documenten... .

Wel gok ik dat Massa vanaf nu afgeschreven is: het gaat tussen Kimi en Fernando. Als Lewis volgend race-weekend nog eens beter doet dan deze twee dan kan hij ze bijhouden tot de eindspurt. Als hij dan nog wat steekjes laat vallen dan staat hij in september op plaats 3. Toch nog altijd een mooie plaats voor een rookie.

Voor de curieuzen: ik ben geen fan van een piloot, ook niet van een team .... het gaat mij om het pure racen.

meatball

Citaat van: Racerke007 op 10 juli 2007 - 20:51:10
Het IS een mooi seizoen en dat kan niet meer stuk: niet door copies van Red Bull's of copies van Honda's en ook niet door copietjes van Ferrari-documenten... .

Wel gok ik dat Massa vanaf nu afgeschreven is: het gaat tussen Kimi en Fernando. Als Lewis volgend race-weekend nog eens beter doet dan deze twee dan kan hij ze bijhouden tot de eindspurt. Als hij dan nog wat steekjes laat vallen dan staat hij in september op plaats 3. Toch nog altijd een mooie plaats voor een rookie.

Voor de curieuzen: ik ben geen fan van een piloot, ook niet van een team .... het gaat mij om het pure racen.
Massa afschrijven is redelijk dom,hij is gewoon een klasse beter dan Kimi,kijk maar de volgende race :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Hmmm nee, wie het kampioenschap wint daarop kan ik niet beantwoorden maar ik ben er wel van overtuigd dat dat zeker niet Massa is.

Schumitje Weddenschapje dat Massa achter Kimi eindigt in de eindstand? Voor een pint?!

Eric

Citaat van: meatball op 10 juli 2007 - 21:24:08
Citaat van: Racerke007 op 10 juli 2007 - 20:51:10
Het IS een mooi seizoen en dat kan niet meer stuk: niet door copies van Red Bull's of copies van Honda's en ook niet door copietjes van Ferrari-documenten... .

Wel gok ik dat Massa vanaf nu afgeschreven is: het gaat tussen Kimi en Fernando. Als Lewis volgend race-weekend nog eens beter doet dan deze twee dan kan hij ze bijhouden tot de eindspurt. Als hij dan nog wat steekjes laat vallen dan staat hij in september op plaats 3. Toch nog altijd een mooie plaats voor een rookie.

Voor de curieuzen: ik ben geen fan van een piloot, ook niet van een team .... het gaat mij om het pure racen.
Massa afschrijven is redelijk dom,hij is gewoon een klasse beter dan Kimi,kijk maar de volgende race :-\

en sinterklaas en de kerstman bestaan ook... ::)

Massa heeft ervaring met Ferrari, kimi niet maar deze is nu zijn schade aan het inhalen...massa is en blijft in mijn ogen een middenmoot, alhoewel hij al veel verbeterd is tov van een 2 tal jaar terug.

Maar ja, je bent nu eenmaal een Kimi hater hé.  ::)  ???

Racerke007

 ;D ROFL  ;D

Wat ik wel vreemd vond was dat Kimi na de race anders deed dan anders.
Anders neemt hij twee grote teugen van de fles en dan spuit hij even...
zondag spoot hij, nam hij een slokje en gooide de fles weg
hmmm of zou de chametter warm geweest zijn ... :D

alonsolover

Er zijn nog races genoeg om de wereldkampioen te worden dus ja... :-X

scho0634

Citaat van: meatball op 10 juli 2007 - 21:24:08
Citaat van: Racerke007 op 10 juli 2007 - 20:51:10
Het IS een mooi seizoen en dat kan niet meer stuk: niet door copies van Red Bull's of copies van Honda's en ook niet door copietjes van Ferrari-documenten... .

Wel gok ik dat Massa vanaf nu afgeschreven is: het gaat tussen Kimi en Fernando. Als Lewis volgend race-weekend nog eens beter doet dan deze twee dan kan hij ze bijhouden tot de eindspurt. Als hij dan nog wat steekjes laat vallen dan staat hij in september op plaats 3. Toch nog altijd een mooie plaats voor een rookie.

Voor de curieuzen: ik ben geen fan van een piloot, ook niet van een team .... het gaat mij om het pure racen.
Massa afschrijven is redelijk dom,hij is gewoon een klasse beter dan Kimi,kijk maar de volgende race :-\

Massa moet je idd nog niet afschrijven. MAar hij is echt geen twee klassen beter dan Kimi, hoor. Integendeel, als Kimi een jaartje verder is bij Ferrari is hij structureel sneller. Hij moet zich nog ontwikkelen binnen het team, maar zal op de langere termijn Massa de baas zijn. Hij is simpelweg een betere piloot.

meatball

Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:13:09
Citaat van: meatball op 10 juli 2007 - 21:24:08
Citaat van: Racerke007 op 10 juli 2007 - 20:51:10
Het IS een mooi seizoen en dat kan niet meer stuk: niet door copies van Red Bull's of copies van Honda's en ook niet door copietjes van Ferrari-documenten... .

Wel gok ik dat Massa vanaf nu afgeschreven is: het gaat tussen Kimi en Fernando. Als Lewis volgend race-weekend nog eens beter doet dan deze twee dan kan hij ze bijhouden tot de eindspurt. Als hij dan nog wat steekjes laat vallen dan staat hij in september op plaats 3. Toch nog altijd een mooie plaats voor een rookie.

Voor de curieuzen: ik ben geen fan van een piloot, ook niet van een team .... het gaat mij om het pure racen.
Massa afschrijven is redelijk dom,hij is gewoon een klasse beter dan Kimi,kijk maar de volgende race :-\

Massa moet je idd nog niet afschrijven. MAar hij is echt geen twee klassen beter dan Kimi, hoor. Integendeel, als Kimi een jaartje verder is bij Ferrari is hij structureel sneller. Hij moet zich nog ontwikkelen binnen het team, maar zal op de langere termijn Massa de baas zijn. Hij is simpelweg een betere piloot.
Ik zij niet twee maar een klasse beter,Kimi is gewoon niet slim genoeg om wereldkampioen te worden.
Massa daar suporter ik voor bij gebrek aan iets beters bij Ferrari,maar eerlijk gezegt twijfel ik ook aan zijn kansen om het w.k. te winnen.
Mijn vrees is dat het kalf verzopen is,als je het nuchter bekijkt zijn er maar 4 personen die op het podium kunnen staan dit seizoen,het verschil met de rest is te groot.
Dus hoe moet Ferrari ,in normale omstandigheden,de kloof nog dichten ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Hmmm ik zou nog niet zomaar zeggen dat Mclaren het binnen heeft hoor.
Ferrari heeft op dit moment de betere auto. Als het hun lukt om één en twee te finishen dan winnen ze per keer vier punten op Hamilton.
En de grijzen gaan écht niet elke keer drie of hoger finishen. Aangezien ik ook niet verwacht dat Hamilton het haalt moet je de stand van Alonso in het oog houden en dan komen we erop uit dat het Kimi 'kan' worden.

Allesinds heb ik van de beloofde veranderingen, vooral dan aan de buitenkant, nog niet veel gezien: of het was gewoon bluf.

Jasper

Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:15:57En de grijzen gaan écht niet elke keer drie of hoger finishen.

Maar je redenering begint wel met dat Ferrari dikwijls 1-2 gaat finishen om Hamilton in te halen, wat ze ook écht niet elke keer gaan doen.

scho0634

Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:42:43
Ik zij niet twee maar een klasse beter,Kimi is gewoon niet slim genoeg om wereldkampioen te worden.
Massa daar suporter ik voor bij gebrek aan iets beters bij Ferrari,maar eerlijk gezegt twijfel ik ook aan zijn kansen om het w.k. te winnen.
Mijn vrees is dat het kalf verzopen is,als je het nuchter bekijkt zijn er maar 4 personen die op het podium kunnen staan dit seizoen,het verschil met de rest is te groot.
Dus hoe moet Ferrari ,in normale omstandigheden,de kloof nog dichten ???

Je zei idd maar een klasse beter, geen twee.  ;) Foutje, ik lijk Albers wel.

Ferrari kan heel goed de kloof dichten want er zitten nog 80 punten in het WK en ze hebben de snellere auto. Ik zeg niet dat je de titel wel ff pakken, maar ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Er is nu nog niks van te zeggen.

Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:15:57
Hmmm ik zou nog niet zomaar zeggen dat Mclaren het binnen heeft hoor.
Ferrari heeft op dit moment de betere auto. Als het hun lukt om één en twee te finishen dan winnen ze per keer vier punten op Hamilton.
En de grijzen gaan écht niet elke keer drie of hoger finishen. Aangezien ik ook niet verwacht dat Hamilton het haalt moet je de stand van Alonso in het oog houden en dan komen we erop uit dat het Kimi 'kan' worden.


Alhoewel ik het met je eens bent dat Ferrari zeker niet moet worden afgeschreven vraag ik me af waarom ze alleen Alonso in de gaten moeten houden. Waarom schrijf jij Hamilton af voor de titel?


meatball

Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:46:48
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:15:57En de grijzen gaan écht niet elke keer drie of hoger finishen.

Maar je redenering begint wel met dat Ferrari dikwijls 1-2 gaat finishen om Hamilton in te halen, wat ze ook écht niet elke keer gaan doen.
Dat is net wat ik ook wou zeggen,als je bij elke overwinning maar max 4 punten terug pakt dan met dit al 5 keer op de volgende 8 race's gebeuren.
Ferrari is op dit moment wel iets beter maar er vanuitgaan dat ze de volgende 5 maal een 1 2 gaan rijden is wel optimistisch vrees ik
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

CitaatWaarom schrijf jij Hamilton af voor de titel?
De tijd zal het uitwijzen.
Ik heb geen glazen bol maar wel een donkerblauw vermoeden, en dat liet mij de afgelope jaren niet in de steek dus ...  ;)

Als de roden twee races één en twee kunnen rijden, het is nog niet gezegd dat de Mclarens drie en vier blijven hé. Als je auto minder goed is ga je meer de limiet opzoeken om bij te geraken: meer kans op fouten. En als Alonso drie wordt dan win je ineens al vijf punten in één race op Hamilton!

Het is alvast een razend spannend seizoen maar het zal beslist worden op 26 juli ...  :-\

alonsolover

ja spijtig met die schulden dat mc claren krijgt