GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

FerrariMan

Als Massa en Ferrari dezelfde vorm kunnen aanhouden als tijdens de laatste tests in Bahrein dan zijn winnen ze met groot gemak.
Beide Ferrari's leggen enorm veel rondes af en lijken bloedsnel.

Helaas is de betrouwbaarheid er precies nog niet helemaal. Al maakt deze foto alles goed.  :)


Bjorn

Ik gok ook op Massa. Ik ben niet zeker of Kimi de wagen al helemaal naar zijn hand kon zetten... McLaren? Ik weet het niet... En Renault doet niet mee :)
De Mens: In Het Gras![/color]

fawlty

ik waag te gokken op Hamilton, hij kent de wagen goed, helaas nog geen race-ervaring 
Ja sluw is die Hamilton

FerrariMan

Massa dook als enige onder de 1'30" vandaag en dat in race-simulatie...

Hij heeft er precies zin in...

Mikacouli

.. met nieuwe banden.
Ongelofelijk toch dat degene die elk jaar zeggen dat wintertest niks voorstellen nu plots wel veel geloven in wintertests. ahja, wachten tot in Melbourne dan maar...

Tim C

Om de tijd van Massa te verklaren moet je inderdaad gaan zoeken naar de kwalificatiesimulatie die hij vandaag heeft gereden, dat gezegd zijnde, McLaren reed de hele week met de Melbourne spec, net als Ferrari en de meeste andere teams. Uit deze laatste drie dagen zou je normaal gezien een beetje moeten zien wie welke kaarten in handen heeft...

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 01 maart 2007 - 18:42:33
Om de tijd van Massa te verklaren moet je inderdaad gaan zoeken naar de kwalificatiesimulatie die hij vandaag heeft gereden, dat gezegd zijnde, McLaren reed de hele week met de Melbourne spec, net als Ferrari en de meeste andere teams. Uit deze laatste drie dagen zou je normaal gezien een beetje moeten zien wie welke kaarten in handen heeft...
Mja, volgens mij is Ferrari wel het sterkste team momenteel maar ook andere teams kunnen zand in de ogen strooien en verassend uitpakken in Melbourne. Het gebeurde al eerder. Om nu al te zeggen dat Ferrari zal domineren in Melbourne vind ik wat overdreven eig.

Tim C

Zeg ik dat dan?

In ieder geval, ze staan sterk genoeg om Alonso twee dagen extra in Bahrein te houden en de rest dat zien we wel...

meatball

ik verwacht een overwinning van massa hij heeft de ervaring met ferrari en heeft vorig jaar bewezen snel te zijn 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 01 maart 2007 - 17:48:05
.. met nieuwe banden.
Ongelofelijk toch dat degene die elk jaar zeggen dat wintertest niks voorstellen nu plots wel veel geloven in wintertests. ahja, wachten tot in Melbourne dan maar...
Dat wintertests opblazen heb ik geleerd van de beste.

scho0634

Wat duurt die winterstop toch lang zeg...

Het leukste aan de komende race op Melbourne is dat we nog maar 2 weekjes hoeven te wachten :D.

Kirabi

hmmm ik verwacht Massa, omdat hhij zelf wel wat meer gewend is aan de Ferrari dan Raikonnen


meatball

ik denk ook dat kimi het hele seizoen nog niet klaar is met massa,en of alonso er iets van gaat maken is ook maar de vraag
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

ivan_

volgens mij gaat massa op zijn kousevoeten de gp van australie winnen raikonen op 15sec tweede

Doefke

Gp Australië:

1. Massa
2. Alonso
3. Raikkonen
4. Nick heidfeld
5. Kovaleinen
6. Hamilton
7. Kubica
8. Button

Nog even aan toevoegen: er is volgens mij wel een kans dat de ferrari van kimi niet aan de finish komt, of wel aan de finish komt, maar niet in de top 8.
Met die kerel weet je maar nooit.

en de pole is voor Massa

(en de race wordt gewonnen door een bridgestone-coureur  ;))
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com