GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Doefie

Alonso met een nieuwe helm ?


Tim C

Nog maar sinds januari hoor ;)

KVDracer

Zenden ze de kwalificatie rechtstreeks uit of is het enkel maar zaterdagmiddag te zien op ladeux, hier in vlaanderen?

Ike Racing

ik gok op Raikkonen, ik denk dat ondanks Massa op training sneller was, onze Fin in de race iets meer kan presteren

Ike Racing

Citaat van: KVDracer op 14 maart 2007 - 08:53:14
Zenden ze de kwalificatie rechtstreeks uit of is het enkel maar zaterdagmiddag te zien op ladeux, hier in vlaanderen?
van 11.20 tot 12.30 op zatermiddag op ladeux.
Sporza heeft nog niet begrepen dat de qualificaties net zo spannend zijn als de race zelf

Supermariobros

Citaat van: Ike Racing op 14 maart 2007 - 09:29:36
Citaat van: KVDracer op 14 maart 2007 - 08:53:14
Zenden ze de kwalificatie rechtstreeks uit of is het enkel maar zaterdagmiddag te zien op ladeux, hier in vlaanderen?
van 11.20 tot 12.30 op zatermiddag op ladeux.
Sporza heeft nog niet begrepen dat de qualificaties net zo spannend zijn als de race zelf

Als ze de kwalificaties ook uitzenden, moeten ze meer geld neertellen en daar wringt het schoentje. Op Sporza zijn enkel de races te zien.

McChouffe

RTBF zendt op La Une de kwalificaties uit:

17/03/07 03:55 Sport
Grand prix de Formule 1 d'Australie (Direct)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Citaat van: McChouffe op 14 maart 2007 - 09:55:39
RTBF zendt op La Une de kwalificaties uit:

17/03/07 03:55 Sport
Grand prix de Formule 1 d'Australie (Direct)

Nu zie ik het ook staan. Gisteren nochtans ook opgezocht en toen niet gevon den. Thx.

Doefie

Pff digitaal hebt ge zoveel zenders en geen dervan zend Formule 1 uit :'( Eurosport, Eurosport 2, Motors TV, Prime Sport (twee zenders), ... Motors TV zond vorig seizoen nog een kleine voorbeschouwing uit, was kanp gemaakt. En nu niets meer :(

Doefie



De zogenaamde rode band van Bridgestone. Alleen zijn het hier de velgen en niet de banden die rood zijn...

KVDracer

Ik las hierjuist dat ze het onderscheid door middel van een witte stip op de banden gingen maken. Die stip vormt dan een cirkel bij het rijden. Maar zijn de rijders nu, zoals in ChampCar, verplicht om beide bandensoorten te gebruiken of niet ? En het zou ook maar om een probeersel gaan, dat na deze GP wordt geevalueerde.

Tim C

Mij lijkt die velg ook veel logischer dan zo'n witte stip die er na drie ronden garanti af is...

Ferrari 2010

Rode velgen lijken me het beste idee. Zo'n witte stip zal nooit deftig duidelijk zijn, aangezien er nog Bridgestone Potenza opstaat ook is de band aan de zijkant sowieso al stek wit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: KVDracer op 14 maart 2007 - 12:21:04
Maar zijn de rijders nu, zoals in ChampCar, verplicht om beide bandensoorten te gebruiken of niet ?

Ja. En van mij mag het zo rap mogelijk terug afgevoerd worden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Oei, kdacht niet dat het al verplicht was. Maar hen kennende zal het wel vlug afgevoerd worden zeker.