F1 Magazine

Gestart door FerrariMan, 10 februari 2006 - 14:56:43

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Schitterend initiatief!

Alan Blues

Heel knap gemaakt.
Keep up the good work!! Ook leuk dat er enkele beroemdheden aan meewerken.

Enkel hopen dat Bernie geen stokken in de wielen komt steken...  :-\

Bruno

Citaat van: Alan Blues op 13 februari 2006 - 14:46:42
Heel knap gemaakt.
Keep up the good work!! Ook leuk dat er enkele beroemdheden aan meewerken.

Enkel hopen dat Bernie geen stokken in de wielen komt steken...  :-\

ach, gewoon volle velgen monteren daar krijg je geen stok door.  ;D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Ramses

#18
De nieuwe editie van het magazine is er: te downloaden via http://www.f1pits.net/magazine/maart.pdf

We hebben proberen rekening te houden met enkele opmerkingen hier (o.a. de donkere achterkleur en het hoge photoshop gehalte). Hopelijk is het beter zo ;)

In het magazine ligt de focus op de wijzigingen voor 2006.

Max Mosley: "Het gat in de portefeuille moet dicht"
Spa: deel 2
Voorbeschouwing Bahrein
Wat verandert er allemaal voor 2006
Column Bas Leinders
Cartoon Pitsmoezen

IVY440

Mooi. Ik vind het een verbetering tov de 1e. De kleuren zijn een pak lichter wat me veel gaat schelen in inkt als ik het afdruk.
Voor de rest heb ik nu in de rapte even gezien dat er ook een site is waar je het magazine in je mailbox kan krijgen. Eens snel inschrijven zodat ik geen enkel nummer moet missen.

Ferrari 2010

Inderdaad een hele vooruitgang, echt prachtig Ramses!!! Proficiat aan allen die daaraan hebben meegewerkt!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Bij de eerste editie hadden we niet gedacht dat er zoveel mensen het magazine wilden uitprinten. Daar hebben we nu rekening mee gehouden. Normaal zal er altijd een stijgende lij te zien zijn qua presentatie. Alles staat nog een beetje in zijn kinderschoenen en er is ook énorm veel werk aan. Sommige dingen moeten we weglaten wegens tijdgebrek.
We hebben ook geprobeerd om het wat minder photoshop-achtig te maken. Dat is voor een deel wel gelukt denk ik. De volgende edities zal nog beterschap brengen. Dan begint het seizoen. Er zullen vele dingen bijkomen dus het magazine zal ook wat aandikken.
We blijven ons best doen om een zo optimaal mogelijk magazine te brengen. that's our aim.
Voor de rest, lukt het bij iedereen goed om de  goede resolutie te vinden? Ik gebruik automatisch 81%. Zo is alles goed leesbaar.

Ferrari 2010

Resoloutie stond bij mij ineens goed, alleen worden de letters soms wel wat dun maar zolang het leesbaar is kan mij dat niets schelen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 02 maart 2006 - 17:51:05
Resoloutie stond bij mij ineens goed, alleen worden de letters soms wel wat dun maar zolang het leesbaar is kan mij dat niets schelen.

Ja, eig is het gemaakt om te lezen in 100% maar dat is een beetje groot eh. Maar uitgeprint is alles goed leesbaar denk ik.

IVY440

Een vraagje. Hoe en waar kan ik me aanmelden om het magazine in mijn mail aan te krijgen. Op de site kan je enkel het nummer downloaden.

schumi4ever

Ik vind het helemaal fantastisch!!!
Het is overzichtelijk, duidelijk en leuk om te lezen ( er zijn zo van die magazines waar je elke zin drie keer moet lezen voor je weet wat er staat )
Ik heb hier al stapels tijdschriften liggen in dozen voor de simpele reden dat je die niet makkelijk kan zetten. Nu print ik alles af en stop het in een map die ik wel in mn kast kan zetten... Veeeel beter dus!!!
Bij de eerste editie was mn zwarte inkt op maar nu was alles ok :)
Doe zo voort, het wordt gewaardeerd :)

Ramses

Citaat van: IVY440 op 02 maart 2006 - 23:52:01
Een vraagje. Hoe en waar kan ik me aanmelden om het magazine in mijn mail aan te krijgen. Op de site kan je enkel het nummer downloaden.

De e-mail service komt eraan! Nog even geduld... ;)

Doefie

#27
"Pagina kan niet worden weergegeven"  :'(

Hamilton MASTER

Staat ergens een fout in.
Bij het artikel over Max Mosley. De 2de kolom, de 3de alinea.
Ik citeer: " Sommige teams halen budgetten van 700 euro. Max Mosley wil dit graag plafonneren op 100 miljoen euro per jaar."

Ik meen dat die 700 euro moet zijn -> 700 miljoen euro. ;)



IVY440

Citaat van: Doefie op 03 maart 2006 - 12:25:02
"Pagina kan niet worden weergegeven" :'(

De link is dan ook beetje verkeerd, probeer dit eens
http://www.f1pits.net/magazine/maart.pdf