F1 Magazine

Gestart door FerrariMan, 10 februari 2006 - 14:56:43

« vorige - volgende »

DJK

Lijkt me wel leuk maar waarom in pdf :( Ik hou niet van pdf (omslachtig), ik weet dat jullie porberen er een "magzin" look van willen maken maar geef mij maar winword :p easy, fast en iedereen heeft het

McChouffe

Citaat van: DJK op 14 april 2006 - 15:09:50
Lijkt me wel leuk maar waarom in pdf :( Ik hou niet van pdf (omslachtig), ik weet dat jullie porberen er een "magzin" look van willen maken maar geef mij maar winword :p easy, fast en iedereen heeft het

Kan je eens uitleggen wat er omslachtig is aan PDF? En waarom een gesloten formaat als Word beter zou zijn?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

PDF duurt misschien wel wat langer om te laden, maar ik vind het toch beter dan als het in Word zou zijn hoor. Het is tenslotte een magazine.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 14 april 2006 - 16:44:30
PDF duurt misschien wel wat langer om te laden

Bij mij staat zo'n magazine toch echt binnen de seconde open. Ik geloof nooit dat Word sneller is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: Schumi 2006 op 14 april 2006 - 16:44:30
PDF duurt misschien wel wat langer om te laden, maar ik vind het toch beter dan als het in Word zou zijn hoor. Het is tenslotte een magazine.
PDF is vrij verkrijgbaar en Word kost veel €€€ op Mac...

Verder is PDF gemaakt om gedruk te worden en is het simpelweg een veel betere kwaliteit dan Word. ook de inhoud is zo goed als mogelijk beschermd..

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 14 april 2006 - 17:22:07
Citaat van: Schumi 2006 op 14 april 2006 - 16:44:30
PDF duurt misschien wel wat langer om te laden, maar ik vind het toch beter dan als het in Word zou zijn hoor. Het is tenslotte een magazine.
PDF is vrij verkrijgbaar en Word kost veel €€€ op Mac...

Verder is PDF gemaakt om gedruk te worden en is het simpelweg een veel betere kwaliteit dan Word. ook de inhoud is zo goed als mogelijk beschermd..

Voila, that's it. PDF bestanden kan je niet uiteen halen, wat wel zeer belangrijk is qua copyright. PDF lijkt me het eenvoudigst voor allemaal. Iedereen heeft wel acrobat reader en het is tevens gratis te downloaden volgens mij.
Bij mij laad het tevens ook redelijk snel hoor, ik heb er geen enkel probleem mee.
Nu, wat die witte band is kan ik niet uitleggen. Ik heb dat probleem niet. Mss even je printerinstellingen controleren.

Het is onze bedoeling dat jullie bij elk magazine een verbetering kunnen vaststellen. Ik denk wel dat dat te zien is als je het eerste met het laatste magazine vergelijkt. Hopelijk kunnen we die stijgende lijn blijven brengen, dat is alvast onze bedoeling.

Na de GP van Imola komt het 5de magazine al uit. In de tussentijd kunnen jullie nog even de voorgaande magazines bekijken.

Jonas

ik vind het een heel goed initiatief
en zou zeggen: gewoon doorgaan  ;)
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

DJK

ik heb met pdf gwerkt voordien, vondt het altijd omslachtig werken .. laden stoort me niet, is idd iets trager (en wees gerust ik heb een snel genoeg pc met een dual core cpu and sli gpu en 1024mem...

En ja acrobat reader is gratis, maar ik installer niet graag 3rd paty stuff voor zaken dat ik anders kan doen :) Ik gebruik windows, office, media player, msn, hotmail en internet explorer.. ik ken veel van photoshop maar als het kan gebruik ik mspaint :) etc etc :) 

De reden voor dit is vooral in het verleden te zoeken, toen de hele "use anyting but ms products" hype veel groter was.. ik reageer zeer slecht tegen hype en "masses politics" dus ik ben trouwe ms aanhanger geworden en voor het grootste gedeel zijn de ms producten gewoon veel beter dan hun tegenganger... wat office betreft dat kost idd geld ... nu ik zou willen weten hoeveel mensen hier legale copieen van office of windows heben terwijl ze zeer makkelijk gewoon kan downloaden ... in elk geval... zelfs als je het koopt kost office nog niet zo heel veel (als je niet de duurste edities wil)..

Mikacouli

Citaat van: DJK op 14 april 2006 - 20:26:21
ik heb met pdf gwerkt voordien, vondt het altijd omslachtig werken .. laden stoort me niet, is idd iets trager (en wees gerust ik heb een snel genoeg pc met een dual core cpu and sli gpu en 1024mem...

En ja acrobat reader is gratis, maar ik installer niet graag 3rd paty stuff voor zaken dat ik anders kan doen :) Ik gebruik windows, office, media player, msn, hotmail en internet explorer.. ik ken veel van photoshop maar als het kan gebruik ik mspaint :) etc etc :) 

De reden voor dit is vooral in het verleden te zoeken, toen de hele "use anyting but ms products" hype veel groter was.. ik reageer zeer slecht tegen hype en "masses politics" dus ik ben trouwe ms aanhanger geworden en voor het grootste gedeel zijn de ms producten gewoon veel beter dan hun tegenganger... wat office betreft dat kost idd geld ... nu ik zou willen weten hoeveel mensen hier legale copieen van office of windows heben terwijl ze zeer makkelijk gewoon kan downloaden ... in elk geval... zelfs als je het koopt kost office nog niet zo heel veel (als je niet de duurste edities wil)..

We kunnen niet enkel naar één persoon kijken. Je bent bij de grote minderheid dus kunnen we niet anders dan acrobat reader te gebruiken.
Het grotendeel van alle online magazines zijn trouwens opgesteld in pdf dus waarom zouden wij het anders moeten doen.;)

McChouffe

Citaat van: DJK op 14 april 2006 - 20:26:21en voor het grootste gedeel zijn de ms producten gewoon veel beter dan hun tegenganger...

Daar kan ik nog wel een heel uitgebreide discussie over beginnen, want ik ben eerder de tegengestelde mening toegedaan  :)

Citaat van: DJK op 14 april 2006 - 20:26:21nu ik zou willen weten hoeveel mensen hier legale copieen van office of windows heben

Ik, maar tzal veel zijn als ik 1x per week nog in Windows boot.

Citaat van: DJK op 14 april 2006 - 20:26:21zelfs als je het koopt kost office nog niet zo heel veel

De goedkoopste licentie voor Office 2003 (niet-student) is rond de €200, wilt ge Access kost het al € 340. Goedkoop is het alleszins niet.
PDF-reader kost ... € 0

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: DJK op 14 april 2006 - 20:26:21voor het grootste gedeel zijn de ms producten gewoon veel beter dan hun tegenganger
Apple 4 Ever

Tim C


McChouffe

Wanneer komt de volgende versie? Het is alweer van eind mei geleden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C


alpinestar

Citaat van: Tim C op 05 augustus 2006 - 01:20:38
Na de zomervakantie

Pas na de zomervakantie? In september dan? Da's vreemd, er stond bij de lancering toch dat er na elke GP een magazine zou komen. Gaan juni, juli en augustus dan gewoon overgeslagen worden? Wat gaat ge in september dan nog brengen over races die 3 maanden eerder zijn gereden? Ik denk dat dit weer een gemiste kans is. Met volle moed aan iets nieuws beginnen en dan niet kunnen volhouden ... De F1 ligt geen 3 maanden stil hé. Ik hoop het beste voor de toekomst, al vrees ik er een beetje voor.