Man van de race: Japan

Gestart door Jasper, 09 oktober 2005 - 09:17:03

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Kimi Räikkönen
30 (88.2%)
Giancarlo Fisichella
0 (0%)
Fernando Alonso
2 (5.9%)
Mark Webber
0 (0%)
Jenson Button
0 (0%)
David Coulthard
0 (0%)
Michael Schumacher
2 (5.9%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Christian Klien
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

razzle_dazzle

Citaat van: Daan op 09 oktober 2005 - 16:03:52
Raikkonen, logisch. 8)

Hoe kan je op Schumacher stemmen? ???

Google-Monza 2004-inhaalrace Duitser-forum-frustraties-kernwoorden

mike

Citaat van: Mikacouli op 09 oktober 2005 - 15:17:52
Citaat van: Razzle_dazzle op 09 oktober 2005 - 15:14:44
Schumacher, omdat nog niemand op hem gestemd had  ;). Prachtige race van hem, Raikkonen en Alonso...ze verdienen het alledrie eigenlijk.
Hij heeft wel zeer mooi gereden maar ik vind dat je niet man van de race mag genoemd worden als je 7de bent geëindigd. Heeft wel heel mooi een verdedigende lijn gereden. Hij is een sleutel geweest in de race.

Ik ben het eens met Jasper. De eerste 2/3 van de race was MS met voorsprong mijn man van de race. Maar uiteindelijk was wat KR neergezet heeft toch nog een klasse beter.

MS staat bij mij wel op 2. Want hij heeft heel sterk verdedigend gereden. Hij heeft zowel FA als KR heel lang achter zich gehouden, ondanks zeer grote druk van beide, en dan bleek nog eens hij daarbij niet geholpen werd door lichter onderweg te zijn. In tegendeel, hij stond zwaarder dan FA, en met net hetzelfde (grote) gewicht als KR.

Wat jammer dat de combinatie F2005/Bridgestone een maat te klein is, want als die van hetzelfde kaliber was geweest als de Renault en de McLaren, dan hadden we pas een spannend kampioenschap gezien. En dan zou de rijderstitel nu nog niet toegekend zijn geweest.


razzle_dazzle

Juist de video herbekeken en kmoet mijn mening herzien, indrukwekkende race van Raikkonen, maar ook Alonso en Schumacher deden het meer dan behoorlijk. ;)

IVY440

Raikkonen, bewijst nog maar eens dat er maar 1 persoon de titel echt verdient en dat die in een McLaren rijdt (en het is niet JPM)

FerrariMan

Raikkonen.

Zelfde als Jasper, Schumacher op twee. Knap hoe hij ze toch maar achter zich kan houden zo lang terwijl een Fisico de winst laat wegglippen door zich zo gemakkelijk op te geven...

Moest Schumi Fisico zijn, Raikkonen had het niet gehaald :)

Ferrari 2010

Citaat van: Benny Dict op 09 oktober 2005 - 19:04:07
Raikkonen.

Zelfde als Jasper, Schumacher op twee. Knap hoe hij ze toch maar achter zich kan houden zo lang terwijl een Fisico de winst laat wegglippen door zich zo gemakkelijk op te geven...

Moest Schumi Fisico zijn, Raikkonen had het niet gehaald :)
Is het niet eerder andersom? Moest Fisico Schumi zijn (en dus even sterk verdedigen) zou Kimi de overwinning niet hebben gehaald? Want als Schumi had gerden als Fisico, had Kimi niet zo lang achter Schumi blijven hangen. Maar als je het dan dzo beziet dat Alonso er dan ook sneller voorbij had geweest, jah, dan had hij het idd niet gehaald. Moeilijke situatie :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rippie

Citaat van: IVY440 op 09 oktober 2005 - 18:37:28
Raikkonen, bewijst nog maar eens dat er maar 1 persoon de titel echt verdient en dat die in een McLaren rijdt (en het is niet JPM)
Degene met de meeste punten verdient de titel. En die coureur zat niet in een McLaren dit jaar.  ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Bruno

Citaat van: Rippie op 09 oktober 2005 - 21:20:09
Citaat van: IVY440 op 09 oktober 2005 - 18:37:28
Raikkonen, bewijst nog maar eens dat er maar 1 persoon de titel echt verdient en dat die in een McLaren rijdt (en het is niet JPM)
Degene met de meeste punten verdient de titel. En die coureur zat niet in een McLaren dit jaar.  ;)

Inderdaad!

Maar ook voor mij de man van deze race = Raikko!!!

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alfonsinneke

Alonso heeft een sterke race gereden.  Heeft bewezen dat hij een waardig wereldkampioen is!!!!! Vooral inhaalmanoeuvre van Alonso op Schumacher was super!!!!! Raikkönen heeft ook goede race gereden!!!  Allebei sterke rijders.
If everything seems under control, you're not going fast enough...

Hamilton MASTER

Raikkonen is de beste piloot dit jaar, Alonso is kampioen van de regelmaat.
McLaren heeft een super-wagen maar boet hier af en toe voor. Renault speelt op safe en het wint nu. Ieder zijn manier om een wereldtitel binnen te halen.

Boeiende race, Kimi was voor mij beste in deze wedstrijd.
MS en Alonso deden het ook goed, maar Kimi net iets beter. Elke stem had dus naar Kimi moeten gaan...



Roel

Kimi rijdt al gans het seizoen met het temperament van een zuiderling rond, Alonso rijdt koud en berekend rond. Ironisch...

Het is hier al vaker gezegd: Kimi de pilotentitel, Renault constructeurs: DàT is de enige juiste voorstelling van dit seizoen.
God save Mclaren

The Iceman

Ongetwijfeld Kimi Raikkönen. Had wel verwacht dat hij op het podium zou eindigen, maar winnen ???? Bewijst weeral eens dat HIJ wereldkampioen had moeten worden en niet zijn Spaanse rivaal. Gedurfd inhaalmaneuver op Fisichella, deed me sterk denken aan het gevecht tussen Mansell en Senna op het rechte stuk in Barcelona in 1991.  :)

Bjorn

Ik koos voor Kimi... Hij won nipt voor Alonso en MS die ook een perfecte race reed met een veel mindere wagen... Maar Kimi was top!  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

phil69

raikkonen, ook Alonso reed een sterke race
mooie inhaalakties
de rest vond ik niet goed
of niet goed genoeg :)