Fernando Alonso wereldkampioen!

Gestart door Ferrari 2010, 25 september 2005 - 20:40:38

« vorige - volgende »

Jasper

Tocaccello? :D

Uit Zuid-Amerika denk ik dat hij vooral verwijst naar Barrichello. Misschien ook een steekje naar Ferrari i.v.m. het tekenen van Massa. En over Italië zal hij het wel vooral over Fisico hebben zeker?

razzle_dazzle

Dennis heeft niet met de vinger te wijzen, zijn team doet het zelf niet naar behoren. Misschien kan hij die eens een lesje in discipiline geven?

Bruno

Citaat van: Razzle_dazzle op 28 september 2005 - 19:15:17
Dennis heeft niet met de vinger te wijzen, zijn team doet het zelf niet naar behoren. Misschien kan hij die eens een lesje in discipiline geven?

Dat is gewoon de tactiek die ze in de politieke middens ook altijd gebruiken -> wijzen op een ander zijn problemen of fouten en zo de aandacht van je eigen situatie afleiden.  :(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Ik dacht te zeggen: "Ja, net wat de partij ..." altijd doet maar dan gaan we er weer een polititke discussie van maken en dat is niet de bedoeling. ;)

Voor jullie in de toekomst weer gaan zeggen dat "alle McLarenfans in dit topic niet reageerden op de uitspraken van Ron Dennis, maar nu wel op die van Jean Todt, het moest eens McLaren geweest zijn en niemand had er iets over gezegd": ik ben het dus helemaal niet eens met Ron Dennis, hij bewijst dat hij een slechte verliezer is want ten eerste gaan zijn uitspraken nergens over en ten tweede is het vooral zijn fout dat Kimi de titel niet heeft gepakt.

viperke82

Citaat van: DerMika op 28 september 2005 - 10:52:39
Heeft er al iemand uitgerekend hoe de WK stand zou geweest zijn met de oude puntentelling? Zou Raikkonen dan nog kans gemaakt hebben?

kijk op de 2de pagina van deze topic

dj Peter

t'Is een vrij late reactie vanwege verbindingsproblemen... t'is leuk dar er voor één keer eens geen Michael Schumacher kampioen wordt . Alonso mag dat op dezelfde dag als ik jarig zijn,ik had toch liever Kimi  de titel zien veroveren... met alle respect voor Fernando hoor: t'is verdiend.

Alfonsinneke

Verdiend wereldkampioen geworden!!!!!  Vanaf de eerste race sterk gereden en maar 1 foutje gemaakt (Canada).  El Mejor del Mundo!!!!!
If everything seems under control, you're not going fast enough...

Roel

Citaat van: Alfonsinneke op 09 oktober 2005 - 22:04:46
Verdiend wereldkampioen geworden!!!!!  Vanaf de eerste race sterk gereden en maar 1 foutje gemaakt (Canada).  El Mejor del Mundo!!!!!

Hij maakte ook een foutje in Luxemburg, maar bij hém brak er niets af...
El Mejor del Mundo, fanpostje  ::) maar ja ieder zijn ding ;) Geniet ervan nu het nog duurt!
God save Mclaren

Ferrari 2010

Citaat van: Roel op 09 oktober 2005 - 23:25:42
Citaat van: Alfonsinneke op 09 oktober 2005 - 22:04:46
Verdiend wereldkampioen geworden!!!!!  Vanaf de eerste race sterk gereden en maar 1 foutje gemaakt (Canada).  El Mejor del Mundo!!!!!

Hij maakte ook een foutje in Luxemburg, maar bij hém brak er niets af...
El Mejor del Mundo, fanpostje ::) maar ja ieder zijn ding ;) Geniet ervan nu het nog duurt!

Steekt da maar goed in uw kopke, volgend jaar is het aan een rode wagen, hopelijk het jaar daarop op ook, maar dan met Kimi daarin :P :P (Hoewel dat misschien weinig realistisch is tenzij Kimi de titel weer mag vergeten door Mercedes ;D ;D)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.