Champions League-Kwartfinale e.v.

Gestart door razzle_dazzle, 05 april 2005 - 10:36:08

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER



Hatem Ben Arfa is een 18 (of inmiddels 19) jarige Fransman. Hij speelt bij Lyon en wordt gezien als dé opvolger van Zinedine Zidane.
Moet wel nog bevestigen maar heeft een grote toekomst.

Zelfde voor Robinho, Maxwell, Van Der Vaart, Maduro (wat een speler  :o) Scott Parker, Podolski, Cavenaghi, Essien en ga zo maar voort ;)

Raikkonen MASTER


Scuderia Ferrari

Van der Vaart is over zijn hoogtepunt heen. ::)

Raikkonen MASTER


Jasper

Mijn prono voor vanavond: 2-1. Chelsea dus door. Het wordt een close match. Ik hoop dat PSV eruit gekikkerd wordt.

Jonas

Volgens mij gaat PSV morgen voor de verrassing zorgen en doorstoten naar de halve finale. Voor vanavond zie ik Chelsea en AC winnen. Bij Liverpool - Juve gaat wellicht liverpool door.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Mijn prono voor vanavond: Bayeren - Chelsea 1-1 en Inter - AC Milaan 0-0
Chelsea en AC Milaan gaan dus naar de halve finales.

Raikkonen MASTER

Chelsea en AC inderdaad door. Kon moeilijk anders ;)

Morgen wint Juve met 4-1 tegen Liverpool en PSV wint met 3-1 van Lyon ;)

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 april 2005 - 23:21:09
Chelsea en AC inderdaad door. Kon moeilijk anders ;)

Morgen wint Juve met 4-1 tegen Liverpool en PSV wint met 3-1 van Lyon ;)
Hopelijk.

Voetbal kan mooi zijn  ;D

Jasper

Superfoto! En het moet niet altijd vijandig zijn tussen twee ploegen op het veld. :)

Bjorn

Na het einde van 'Blade II' te hebben gezien zag ik plots Carl Huybrechts commentaar geven over die match. Wat blijven hangen. Amai, wat een spektakel. En dan zo'n vuurpijl pardoef op die zijn schouder... Toch allemaal beetje zielig... dat voetbal, of ik zou beter zeggen... die voetbalsupporters!  ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

Dat heeft alles te maken met de controle voor de match.
Ze spreken van meer dan 70 vuurpijlen. Hoe zijn deze het stadion in geraakt? In belgië worden voorpijlen tegengehouden. Als je 70 pijlen meehebt kan je ze al moeilijker wegmoffelen...

Supermariobros

Mijn prono voor vanavond: PSV - Lyon 1-1 (en Lyon plaatst zich na verlengingen) en Juve - Liverpool 2-0

FerrariMan

Ik snap ook niet welke idioot het nodig acht pijlen op het veld te schieten.

Roel

Juventus eruit, en terecht, oooooooooooooh wat was dit een slechte match en oooooooooh wat ben ik woedend...
90 minuten wachten op nix! Wat een afknapper, en wat een sisser voor de 'nieuwe generatie' van juve en een belachelijk afscheid (want zo zie ikhet) voor de Iconen van La vecchia Signora

Triest, dieptriest
God save Mclaren