World Series by Renault

Gestart door kevin, 27 maart 2005 - 23:10:05

« vorige - volgende »

Michel

Ter informatie:

De tickets gelden enkel voor zondag. Vrijdag en zaterdag kan je gratis binnen. Omdat ik zondag toch in Zolder moet zijn voor mijn website en ik nog enkele tickets over heb, zou ik zeggen: kom ze maar halen...

kevin

Tijdens de GP van Imola werd er nog melding gemaakt van de World Series.

Mijns inziens zal het goed druk worden volgend weekend (tenzij het weer roet in het eten gooit).

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

IVY440

Ik vrees er ook voor. En zeker met de f1 demo erbij :\
Zal maar om 7u vertrekken om nog iets te kunnen zien

kevin

Citaat van: IVY440 op 24 april 2005 - 22:16:14
Zal maar om 7u vertrekken om nog iets te kunnen zien

Ook niet overdrijven hé  ;)

Tenzij je natuurlijk van ver moet komen.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

IVY440

Turnhout, toch goed uur rijden als er niks te doen is. Anders sta ik nog uur in de file aan de afrit.
Ik wil dus wel op tijd komen zodat ik alles kan zien.
10u15 begint de dag dus toch rond 8u-8u30 ten laatste vertrekken

cookie

Ik moet ook een uur rijden, dus om 8 uur vertrekken en dan iets na 9 uur er zijn hoop ik. Zou het echt zo druk gaan zijn als sommigen hier denken? Het is immers een serie die hier in Belgie niet op TV is en geen enkele media aandacht krijgt. FIA GT is er ook eens op zolder geweest, vele malen bekender en prachtig weer toen en dat viel reuze mee met de drukte.

kevin

Vorig jaar bij de World Series by Nissan, was het m.i. een ware overrompeling. Geen doorkomen aan tussen de pits en de OTO-bar. Van ellende via de tribune en de zij-uitgang naar mijn wagen gewandeld.

Neem daar ook nog de demo's van de Formule 1-wagens bij (waar mijn inziens toch veel mensen naar gaan komen kijken). Daarnaaast de gratis inkom, de reclame in de plaatselijke (Limburgse) krant en de vermelding tijdens de Grand Prix van Imola op Eén.

Ik zou toch rekening houden met wat meer volk dan bij een Belcar-race / Truck-race.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

bogief1

Ik kom net van zolder, wat een snelheid die f1 en hij stopte nog eens voor me om een burn out te tonen, het was gewoon mega!

Verder was er ook een zware crash waarbij iemand met de ambulance afgevoerd werd met doeken rond hem, voorspelt niet veel goeds, weet er iemand van meer?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Juan

Ben ook net terug, demo Renault was idd wreed goed, wat een snelheid in vergelijking met de overige wagens, verschoot toen ik mijn de eerste foto trok, ie was al een heel stuk verder :)
Montagny heeft toch heel wat ronden afgelegd en enkele burn outs, op start/finish, waar ik stond, 2 burn-outs.
Juan

bogief1

Heeft er iemand dat gefilmd? kan je het anders doorsturen? je kan m'n e-mail krijgen via een persoonlijk bericht
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Bruno

Citaat van: kevin op 26 april 2005 - 20:18:16
Vorig jaar bij de World Series by Nissan, was het m.i. een ware overrompeling. Geen doorkomen aan tussen de pits en de OTO-bar. Van ellende via de tribune en de zij-uitgang naar mijn wagen gewandeld.

Neem daar ook nog de demo's van de Formule 1-wagens bij (waar mijn inziens toch veel mensen naar gaan komen kijken). Daarnaaast de gratis inkom, de reclame in de plaatselijke (Limburgse) krant en de vermelding tijdens de Grand Prix van Imola op Eén.

Ik zou toch rekening houden met wat meer volk dan bij een Belcar-race / Truck-race.

Greetz
Kevin

Yep, vorig jaar was er echt geen doorkomen aan, dit jaar gaan ze me niet meer beet hebben,als ik ga dan zal het met de motorfiets zijn. Lekker door de file en als het net als vorig jaar is -> bewaakte parking dichtbij de paddock.  ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Lord_Skul

zaterdag was toppie
ik zat daar samen met Hans
en het was vree plezant

die F1 demo was wel de climax
op zen eentje steelde die daar de show

:p

Sinister -D-

Vond vandaag wel een geslaagde dag. Lekker goedkoop Renault spulletjes kunnen kopen, vies veel foto's gemaakt. Mar jammer genoeg net geen handtekening kunnen krijgen. Het stond 3 rijen dik voor me aan de stand, tegen de tijd dat ik aan de beurt was liep Montagny de andere kant van de stand op :(

Maar ja, sta wel op de foto met de wagen.



En nog wat rondgeflitst met de camera





Spinnie, spinnie :P

kevin

#43
Gister waren er al zo een 20.000 aanwezigen (volgens officiele website: http://www.renault-sport.com/en/world_series/formulaV6 ).

Ik vrees voor vandaag  :o

Die F1-demo was echt top. Mocht voor mijn part nog wat meer rondjes rijden.
Die sound en snelheid (van rechte stuk naar eerste linkse - sterrewacht - kanaalbocht - Bianci-bocht): ongelofelijk  :o.

Wel spijtig dat ze de helft van het dak van het Media center hebben afgezet  :(. Dit was voor de Gold-members (VIP-genodigden). Gisteren ongeveer 10 mensen.

P.S. 1: de eerste Belgische zege is reeds binnen. Jan Heylen won de eerste reeks van de European Megane Trophy.
P.S. 2: neem zonnecrème mee als je ergens (onoverdekt) gaat staan. De zon brandde gisteren al. Vandaag met een graadje of 4 - 5 meer, zal het dus niet anders zijn.

Misschien tot ergens op de piste.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

kevin

Wat een volk!!!

Via de offficiële wedstrijd zou er 52.000 man geweest zijn.

Een topweekend voor Circuit Zolder (eet- en drankkraampjes en terrasjes). Zo zullen ze er dit jaar nog maar weinig gaan meemaken.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!