World Series by Renault

Gestart door kevin, 27 maart 2005 - 23:10:05

« vorige - volgende »

kevin

Wie gaat er eind maart naar de World Series by Renault op Circuit Zolder?

Als iemand weet waar men vrijkaarten kan bemachtigen, laat je het dan weten? Er zouden er weer veel uitgedeeld worden.

P.S.: Zou ook een ideale manier zijn om eens een samenkomst te organiseren (van F1pits.net - forummers) op Circuit Zolder (Oto-bar, Wheels,...)

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

IVY440

Eind maart, das te laat  :( zal wel eind april zijn. Als het niet samenvalt met een GP ga ik zeker kijken, anders wordt het weer op zaterdag naar de trainingen gaan kijken.  ;)

cookie

het is op 1 mei en niet eind maart. Ik ga er naartoe, het Renault F1 team geeft een demonstratie dan. Maar weet iemand of dat op zaterdag of zondag is die demo?

kevin

Sorry mensen,

mij een beetje mis-typt. World Series by Nissan beginnen vanaf vrijdag 29 april tot zondag 1 mei. De juist timing is nog niet bekend, maar zou weldra op de website van Circuit Zolder komen te staan (dat is toch hetgene ze mij gemeld hebben).

P.S.: er zou tevens een Renault F1 wat demonstratie-rondjes komen geven.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

IVY440

Ik hoop echt dat ze vrijkaarten uitdelen. Wat zou het anders gaan kosten? €7.5 of 10?

MS Fan

's Zaterdags is het sowieso gratis, zondag normaal 10€. Maar er worden inderderdaad weer veel kaarten uitgedeeld. Mensen die met een Renault rijden moeten maar es binnenspringen (of gaan :)) bij hun dealer, in de (gratis) programma boekjes van het NRF vorig weekend zat telkens één ticket, op de race administratie lagen de tickets vorige zondag ook voor het oprapen ...

Wat de F1 demo betreft, die zou volgens het renault magazine 'Azimut' op zondag doorgaan.

Ik zal in ieder geval het hele weekend van de partij zijn! Gratis :D
A sick mind is a true delight ...

Ramses

Citaat van: MS Fan op 29 maart 2005 - 10:03:26

Wat de F1 demo betreft, die zou volgens het renault magazine 'Azimut' op zondag doorgaan.

Ik zal in ieder geval het hele weekend van de partij zijn! Gratis :D

Je rijdt ook Renault? ;)

Ik spring in ieder geval even mijn garage binnen om 2 tickets op te halen :)

MS Fan

Citaat van: Ramses op 29 maart 2005 - 10:08:09
Citaat van: MS Fan op 29 maart 2005 - 10:03:26

Wat de F1 demo betreft, die zou volgens het renault magazine 'Azimut' op zondag doorgaan.

Ik zal in ieder geval het hele weekend van de partij zijn! Gratis :D

Je rijdt ook Renault? ;)

Ik spring in ieder geval even mijn garage binnen om 2 tickets op te halen :)
Ik? In een Renault rijden? Dan moet er nog veel gebeuren ;) Maar mijn vader heeft een Scénic :)
A sick mind is a true delight ...

Doefie

Ik ga, vooral voor de World Series en de F1-demo.

Zal waarschijnlijk wel enorm veel volk rondlopen, als men weet wat de F1 komt.

Juan

Vorig jaar kon ik niet komen (hoorde wel het geluid van de wagens tot mijn thuis, de wind zat goed ;))

Ik wil dit jaar wel wat meer dan alleen geluid, dus ik ga ook proberen te komen, de week erna toch maar 2 daagjes school, dus niet zo'n ramp om eens een weekendje niks te doen ::) ;D En zo ver ist niet van de deur (slechts 15 km).

Ook interessant dat Renault zelf komt

Juan

Ferrari 2010

Kan F1pits geen gratis tickets fixen zoals vorig jaar voor een of ander evenement op zolder? En deze dan weggeven bij de webstijd voor degenen met de meeste punten?  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Dat was vorig jaar n.a.v. de World Series ;)

kevin

Moest het al op donderdag beginnen, dan ga ik voor de volle 4 dagen  ;)

Aangezien Circuit Zolder maar op een goede 12 km van mijn thuis ligt, is dat dus geen probleem. Op het werk moeten ze mij dan maar een paar dagen missen  8)

Vond het afgelopen weekend vrij druk op Zolder, niettegenstaande er maar 15.000 via de scanners gepasseerd waren.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

MS Fan

Er is sprake dat ze voor de WS 150.000 tot 200.000 man verwachten. Vorig weekend was dus peanuts ;)
A sick mind is a true delight ...

kevin

150.000 à 200.000 man  :o , waar gaan ze die kwijtgeraken?

Ik weet nog, vorig jaar bij de World Series by Nissan (waar er 40.000 man aanwezig was), was het een echte overrompeling (geen doorkomen aan tussen de pits en OTO-bar).

Moest dat waar zijn, chapeau voor Circuit Zolder. Dat het volk dan maar goed verteert, zodat er wat meer geld in het laatje komt. Volgende winter is trouwens de vernieuwing van de asfaltlaag (helaas met het verdwijnen van de Villeneuve-chicane en een verandering het stuk aan de Q8-brug) aan de orde. Gelukkiglijk met wat overheidssteun.

Het belastinggeld moet niet altijd naar het Circuit van Spa-Francorchamps gaan  ;) .

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!