De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: KVDracer op 28 februari 2005 - 20:56:00
Citaat van: FerrariMan op 28 februari 2005 - 20:42:42
Het lijkt er sterk op dat RTBf de beide kwali sessies gaat uitzenden dit seizoen, niet?

Off topic, die nieuwe kwali is wederom een grap van jewelste.

Ik dacht dat men tot 1995 ook twee kwalificaties reden en beide tijden bij elkaar opgeteld werden.

Tot 1995 was het op vrijdag de eerste kwalificatiesessie, op zaterdag de tweede. Maar werd gereden alsof het één sessie was. Dus de beste tijd van zowel vrijdag als zaterdag telde voor de startplaats.

dj Peter

Citaat van: Schumi nr1 op 26 februari 2005 - 18:48:42
Citaat van: Mikacouli op 26 februari 2005 - 18:18:28
Citaat van: JVA op 26 februari 2005 - 18:16:14
Ik zal blij zijn als eind dit jaar de digitale TV werkelijkheid wordt. Hopelijk zitten er behoorlijk wat sportzenders in het aanbod, of zenders die auto en motorsport uitzenden...

Ik hoop echt op canal digitaal. Ik kan het echt niet missen maarja.

Bij MixTics gaan er allezins een aantal sportzenders bijzitten, een stuk of 4 dacht ik. Deze informatie stond in een brochure die ik van hen in de bus gekregen heb een aantal weken geleden.
Die brochure kreeg ik vandaag in de bus.Vanaf 12 maart worden een aantal frequenties veranderd en er komen zenders bij. Ik hoop dat Eurosport eindelijk weer op onze kabel zit.

KVDracer

Citaat van: SaffierFM op 28 februari 2005 - 21:32:54
Citaat van: Schumi nr1 op 26 februari 2005 - 18:48:42
Citaat van: Mikacouli op 26 februari 2005 - 18:18:28
Citaat van: JVA op 26 februari 2005 - 18:16:14
Ik zal blij zijn als eind dit jaar de digitale TV werkelijkheid wordt. Hopelijk zitten er behoorlijk wat sportzenders in het aanbod, of zenders die auto en motorsport uitzenden...

Ik hoop echt op canal digitaal. Ik kan het echt niet missen maarja.

Bij MixTics gaan er allezins een aantal sportzenders bijzitten, een stuk of 4 dacht ik. Deze informatie stond in een brochure die ik van hen in de bus gekregen heb een aantal weken geleden.
Die brochure kreeg ik vandaag in de bus.Vanaf 12 maart worden een aantal frequenties veranderd en er komen zenders bij. Ik hoop dat Eurosport eindelijk weer op onze kabel zit.

Wij hebbe Eusosport, maar zoveel autosport geven ze daar niet meer op zelle. Teleurstellend eigelijk  :'(

Eric

Dit weekend heeft Kanaal2 een voorbeschouwing gegeven van het 2005 seizoen...dank u Peter Baert  ;)
De VRT heeft de uitzendrechten van de F1 en zijn te tam om eens een reportage te maken van de teams in 2005.

Ik heb het geluk dat ik ITV kan ontvangen, spijtig genoeg zenden ze de tweede kwalificatie niet uit... :'( :'( :'(

Vulture

Voel die spanning sssssssssssssstijgen!  ;D
Close The World, Open The Next..

phil69

Nieuw Frequentielijst op www.zenders.be (Mixt-ics)
en uw postcode ingeven.
Geen nieuwe zenders voor (Regio)Waregem.
enkel nieuwe frequentie's.

dj Peter

Citaat van: Eric op 28 februari 2005 - 23:02:08
Dit weekend heeft Kanaal2 een voorbeschouwing gegeven van het 2005 seizoen...dank u Peter Baert  ;)
De VRT heeft de uitzendrechten van de F1 en zijn te tam om eens een reportage te maken van de teams in 2005.
k'Heb het ook gezien, zij het dan wel toevallig  :)
Ik begrijp nog steed niet waarom de VRT persé de uitzendrechten moet hebben, ze worden amper benut, maar die discussie is al gevoerd hé...

En we tellen af naar zondag....

Doefie

Citaat van: SaffierFM op 01 maart 2005 - 13:46:00
Citaat van: Eric op 28 februari 2005 - 23:02:08
Dit weekend heeft Kanaal2 een voorbeschouwing gegeven van het 2005 seizoen...dank u Peter Baert  ;)
De VRT heeft de uitzendrechten van de F1 en zijn te tam om eens een reportage te maken van de teams in 2005.
  k'Heb het ook gezien, zij het dan wel toevallig  :)

En niemand zegt hier iets van  :'( :'(

Doefie

Sporza zend uit:

zo 06/03  03.45 Sporza
Live Formule 1. Gp van Australië.
 
zo 06/03  14.00 Sporza op zondag
Uitzending van het gevarieerde zondagmiddagprogramma met Formule 1 Gp van Australië, voorstelling van de topteams in het F1-circus dit jaar, het Europese kampioenschap indooratletiek in Madrid en het Champions League Magazine. In het zaalsportenmagazine Hands Up krijgt u de toppers in het basket-,volley- en handbal. En we volgen de proloog van de koers naar de zon, Parijs-Nice.
Presentatie: Tom Coninx

Einde: 18.00

Jasper

Dus eigenlijk gaan ze na de eerste race van het seizoen een voorbeschouwing geven? :-\

Doefie

Citaat van: Jasper op 01 maart 2005 - 17:17:50
Dus eigenlijk gaan ze na de eerste race van het seizoen een voorbeschouwing geven? :-\

In praktijk wel, in theorie ... mja, ook.

The Iceman

#41
Citaat van: SaffierFM op 28 februari 2005 - 21:32:54
Ik hoop dat Eurosport eindelijk weer op onze kabel zit.
Bij ons in Essen zit Eurosport toch alweer een tijdje op de kabel. Maar F1 zenden ze daar alleszins niet op uit. Enkel interessant voor het WK Rally en de Moto GP.

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 01 maart 2005 - 19:15:48
Citaat van: SaffierFM op 28 februari 2005 - 21:32:54
Ik hoop dat Eurosport eindelijk weer op onze kabel zit.
Bij ons in Essen zit Eurosport toch alweer een tijdje op de kabel. Maar F1 zenden ze daar alleszins niet op uit. Enkel interessant voor het WK Rally en de Moto GP.
Citaat
In Essen zefs??? Amai, (Gooreind) Wuustwezel is daar nu toch niet zo ver vandaan. Khoop dat ze het hier binnenkort ook weer geven, ookal zit der niet zoveel autosport op.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

cookie

Citaat van: Snekuem op 01 maart 2005 - 19:15:48
Citaat van: SaffierFM op 28 februari 2005 - 21:32:54
Ik hoop dat Eurosport eindelijk weer op onze kabel zit.
Bij ons in Essen zit Eurosport toch alweer een tijdje op de kabel. Maar F1 zenden ze daar alleszins niet op uit. Enkel interessant voor het WK Rally en de Moto GP.

En GP2 en WTCC, naar het schijnt alle races live dit jaar. En een paar live champcar races. Eurosport is hier een jaartje van de kabel geweest maar blijkbaar kregen ze te veel reclamaties en hebben ze hem er maar terug opgezet. Maar hier in Essen zie ik toch steeds meer schotelantennes opduiken aan de gevels, kan ook zijn dat dat juist allemaal hollanders zijn die hun zenderkes willen blijven ontvangen hier.

Ferrari 2010

Citaat van: cookie op 01 maart 2005 - 19:27:00
Citaat van: Snekuem op 01 maart 2005 - 19:15:48
Citaat van: SaffierFM op 28 februari 2005 - 21:32:54
Ik hoop dat Eurosport eindelijk weer op onze kabel zit.
Bij ons in Essen zit Eurosport toch alweer een tijdje op de kabel. Maar F1 zenden ze daar alleszins niet op uit. Enkel interessant voor het WK Rally en de Moto GP.

En GP2 en WTCC, naar het schijnt alle races live dit jaar. En een paar live champcar races. Eurosport is hier een jaartje van de kabel geweest maar blijkbaar kregen ze te veel reclamaties en hebben ze hem er maar terug opgezet. Maar hier in Essen zie ik toch steeds meer schotelantennes opduiken aan de gevels, kan ook zijn dat dat juist allemaal hollanders zijn die hun zenderkes willen blijven ontvangen hier.
het begint hier inderdaad nogal te verhollanderen. Maar hier nog gene schotels, kdenk dat dat niet past bij ons boerenimago  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.