De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Vulture op 04 maart 2005 - 09:45:22
Weet er iemand of er ergens beelden te vinden zijn van de trainingen?


Moet eens rondzien op internet he...alleszinds niet op televisie, tenzij je RTL Television (Duitsland) hebt, of ITV ofzo (waar ze een herhaling uitzenden.

Doefie

Ik twijfel eraan of je beelden zult vinden op internet, de FIA sluit toch elke site die videokes plaats met Formule 1-beelden :-\

Intussen heeft het gerechtshof Minardi gelijk gegeven en mogen ze dus meedoen aan het hele weekend: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P6153_0_1_0 .

IVY440

Video niet, maar foto's op www.f1-live.com en wss ook wel www.f1.com  ;)

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 26 februari 2005 - 17:35:18
twordt la une precies:
vrijdag zelfs (das dus zaterdagmorgen hé voor vergisingen te voorkomen):
03:00 Grand Pirx de F1 d'Australie
1ère séance d'essais

C'est reparti pour un tour ! Les moteurs vont à nouveau vrombir. Michaël Schumacher, 7 fois champion du monde remet son titre en jeu au cours de cette saison à 19 Grands Prix dont celui de Belgique au mois de septembre. Parmi les retouches au règlement sportif et technique qui pourraient influencer le classement final, l'apparition des essais qualificatifs en une double session. Pour chaque grand prix les écuries défendront leur qualification sur la grille de départ aux cours de deux séances complémentaires, l'une le samedi et l'autre le matin même de la course. Premier test à Melbourne sur un tracé urbain serpentant les allées de l'Albert Park où les grands champions devront s'adapter à ces modifications.



Présentation : Gaetan Vigneron

Prochaine diffusion le : samedi 5 mars





zaterdag (zondag dus):
23:50 Grand prix de F1 d'Australie
2ème séance d'essais

C'est reparti pour un tour ! Les moteurs vont à nouveau vrombir. Michaël Schumacher, 7 fois champion du monde remet son titre en jeu au cours de cette saison à 19 Grands Prix dont celui de Belgique au mois de septembre. Parmi les retouches au règlement sportif et technique qui pourraient influencer le classement final, l'apparition des essais qualificatifs en une double session. Pour chaque grand prix les écuries défendront leur qualification sur la grille de départ aux cours de deux séances complémentaires, l'une le samedi et l'autre le matin même de la course. Premier test à Melbourne sur un tracé urbain serpentant les allées de l'Albert Park où les grands champions devront s'adapter à ces modifications.



Commentaire: Gaetan Vigneron


Automobile

01:15 Météo / JT soir
 
01:45 Match 1

Précédente diffusion le : ce soir

Prochaine diffusion le : dimanche 6 mars


Football

03:40 JT soir / Météo (en boucle)
 
03:55 Grand Prix de F1 d'Australie
Warm Up

C'est reparti pour un tour ! Les moteurs vont à nouveau vrombir. Michaël Schumacher, 7 fois champion du monde remet son titre en jeu au cours de cette saison à 19 Grands Prix dont celui de Belgique au mois de septembre. Parmi les retouches au règlement sportif et technique qui pourraient influencer le classement final, l'apparition des essais qualificatifs en une double session. Pour chaque grand prix les écuries défendront leur qualification sur la grille de départ aux cours de deux séances complémentaires, l'une le samedi et l'autre le matin même de la course. Premier test à Melbourne sur un tracé urbain serpentant les allées de l'Albert Park où les grands champions devront s'adapter à ces modifications.



Prochaine diffusion le : ce dimanche 6 mars matin


Automobile

.....  :-\



O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

dj Peter

Citaat van: cookie op 04 maart 2005 - 02:11:52
... Karthekeeaenennrninie blaast een toyota op ....
....... en 7 seconden op dingeske...
  ;D ;D

IVY440

Citaat van: SaffierFM op 04 maart 2005 - 13:30:02
Citaat van: cookie op 04 maart 2005 - 02:11:52
... Karthekeeaenennrninie blaast een toyota op ....
....... en 7 seconden op dingeske...
;D ;D

Wordt vanaf nu "Den Indiër" of de Narain das een pak gemakkelijker.

Doefie

Narian Karthikeyan ... zo moeilijk toch niet?

Vulture

Voor de geïnteresseerden, een paar filmpjes te vinden op:
deze link
Zaterdagnacht/zondagochtend kan niet vlug genoeg daar zijn  :D
Close The World, Open The Next..

cookie

deze site heeft ook altijd filmkes: http://www.f1news.ru/f1files/

wel slechte kwaliteit maar ge ziet iets hé ;)

FerrariMan

Citaat van: Bjorn op 04 maart 2005 - 06:54:13
Maar waarom zou Ferrari plots zo traag zijn?
Omdat ze met de oude wagen rijden?  :)

Zoals MS zegt, verwacht geen overwinning van Ferrari dit weekend, ik gok op een derde en vijfde plek voor MS en RB.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 04 maart 2005 - 17:46:07
Citaat van: Bjorn op 04 maart 2005 - 06:54:13
Maar waarom zou Ferrari plots zo traag zijn?
Omdat ze met de oude wagen rijden?  :)

Zoals MS zegt, verwacht geen overwinning van Ferrari dit weekend, ik gok op een derde en vijfde plek voor MS en RB.
merci om mijn voorspelling te verpesten vanaf de eerste dag van het weekend hé!!  >:( >:( >:( >:(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Citaat van: Vulture op 04 maart 2005 - 16:43:22
Voor de geïnteresseerden, een paar filmpjes te vinden op:
deze link
Zaterdagnacht/zondagochtend kan niet vlug genoeg daar zijn  :D
k'Weet niet of het bij anderen ook zo is maar het duurt een eeuwigheid voor de filmpjes te voorschijn komen  :o

FerrariMan

Nu begin ik me toch vragen te stellen bij het merchandising team van McLaren:



Een paar jaar geleden die space-pakjes en nu dit  :)

dj Peter

#73
Citaat van: FerrariMan op 04 maart 2005 - 18:44:14
Nu begin ik me toch vragen te stellen bij het merchandising team van McLaren:



Een paar jaar geleden die space-pakjes en nu dit  :)
Ik zag het van de week al op een site, waar JPM ook met zo'n shirt te zien is.
Op zich vind ik het niet lelijk, maar het deed me aan Ferrari denken toen ik het voor het eerst zag  ;) Misschien is het de bedoeling om op lange termijn de teamkleuren te veranderen i.v.m. nieuwe hoofdsponsors ? btw: Die space-pakjes vond ik wel goed :-)

Jasper

Die space-pakjes waren supercool, dit is wel lelijk... :-\