Voorspellingen 2024

Gestart door Breaktest, 22 december 2023 - 11:08:42

« vorige - volgende »

Mickey

Volgens de Telegraaf zou de situatie onhoudbaar zijn en is de het vrij zeker dat Horner het veld moet ruimen. Ze zullen hun bronnen hebben, maar uit de inhoud van hun betoog blijkt nog helemaal niets anders dan wat al rond gaat.

"De beschuldigingen over grensoverschrijdend gedrag richting op z'n minst één werkneemster, die volgens verschillende bronnen gestaafd gaan met flink wat bewijs, dirigeren hem nu richting de uitgang."

Pun intended?

Breaktest

#46
Laten we even het onderzoek afwachten. Naar buiten toe lijkt Horner een vriendelijke verstandige kerel, maar je weet nooit wat zich achter de coulissen afspeelt. Dat er heel wat baasjes rondlopen die zich van alles denken te kunnen permitteren is inmiddels wel duidelijk. Intussen kan het beslist geen kwaad even kennis te nemen van de gisteren uitgezonden (NPO) documentaire Buiten Beeld van Coen Verbraak (zie NPO start).

Afgezien van het spreekwoordelijk 'kwal'optreden van Smeets, zat daar 1 opmerking in (van een vermeend slachtoffer) die me is bijgebleven: Het argument is doorgaans 'je moet niet zeuren; dit is wel eredivsie'. Maar mijn loonstrookje zag er helemaal niet uit als eredivisie, maar als van de Keukenkampioen.
Met andere woorden, eredivisie - met alle bijbehorende rondvliegende spaanders - geldt slechts voor een zeer select gezelschap. En uitgerekend dat gezelschap hoeft niet voor spaanders schuilen maar doet ze juist rondvliegen. Eigenlijk zie je hieraan hoe vals en doortrapt taalgebruik kan zijn.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Citaat van: Sabai op 05 februari 2024 - 19:37:59Nou het volgende relletje staat alweer voor de deur. Horner word ervan beschuldigd een Overmasje te hebben gedaan ::) . Hij zal waarschijnlijk het veld moeten gaan ruimen. Vaak is bij zoiets "waar rook is vuur" . Ben benieuwd hoe dit gaat afgelopen en als dit waar blijkt te zijn ben ik benieuwd hoe het verder moet met RBR. Hij is nogal een belangrijk persoon in het team.


Ik weet het nog niet. Sinds 18 jaar is hij de de teammanager van RBR. En ik denk dat hem niet zomaar willen ontslaan. Het blijft dus afwachten.

Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

Waarschijnlijk wilde hij z'n dick pick naar de dokter sturen. Maar ja, dat zul je altijd zien, 1 nummer verkeerd ingetoetst en 't  komt bij het koffiemeisje met de strakke blouse terecht.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Citaat van: C.G. de Beaufort op 06 februari 2024 - 12:09:33
Citaat van: Sabai op 05 februari 2024 - 19:37:59Nou het volgende relletje staat alweer voor de deur. Horner word ervan beschuldigd een Overmasje te hebben gedaan ::) . Hij zal waarschijnlijk het veld moeten gaan ruimen. Vaak is bij zoiets "waar rook is vuur" . Ben benieuwd hoe dit gaat afgelopen en als dit waar blijkt te zijn ben ik benieuwd hoe het verder moet met RBR. Hij is nogal een belangrijk persoon in het team.


Ik weet het nog niet. Sinds 18 jaar is hij de de teammanager van RBR. En ik denk dat hem niet zomaar willen ontslaan. Het blijft dus afwachten.

Groet,

C.G. de Beaufort



Dat ben ik ook met je eens. Maar met al dat woke gedoe van tegenwoordig ben je eigenlijk al veroordeeld op het moment dat zoiets in de media komt. Tenzij je bij de publieke omroep werkt/werkte 😅

BMW.WilliamsF1

Inderdaad, als je de reacties onder sommige posts op social media leest dan is ie al schuldig en moet ie vertrekken, voordat uberhaupt duidelijk is wat er aan de hand is.

Zo kun je iedereen wel lekker makkelijk aan de schandpaal nagelen tegenwoordig.

Vrijdag zal er wel meer duidelijkheid komen, dan moet ie op gesprek bij een advocaat komen. En ze willen het sowieso voor de team launch op 15 februari opgelost hebben.

Mickey

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 06 februari 2024 - 22:44:53En ze willen het sowieso voor de team launch op 15 februari opgelost hebben.

Dat klinkt alsof het ook iets is wat kennelijk snel op te lossen is. Ofwel de lucht wordt geklaard, ofwel hij mag het veld ruimen. Maar dat laatste komt natuurlijk niet op een lekker moment voor dat team.

Mickey


C.G. de Beaufort

Een anonieme tipgever : "Christian had concerns about her conduct and made it clear he was unhappy. She went on to make a complaint about his 'controlling' behaviour, which detonated this crisis for the team."

Een 50 jarige vrouw. Tja.

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Vandaag is de verhoring van Horner geweest door een onderzoeksbureau in opdracht van Red Bull, volgens de Telegraaf op een anonieme locatie in Londen. Het zou uren hebben geduurd.

Er gaan ook geruchten dat het bericht is gelekt door Jos Verstappen naar de Telegraaf, zij hadden nl. de primeur. De relatie van Jos met Christian Horner zou slecht zijn. Waarom, dat staat er niet bij.

Daarnaast zou het ook intern rommelen bij Red Bull. O.a. met de Thaise aandeelhouder.

Heel veel geruchten dus, maar weinig concreets. Een onderzoek schijnt lang te kunnen duren. Kan grote impact hebben op Red Bull. Ben benieuwd wat er nu gebeurd, Red Bull zit natuurlijk met die teamlaunch in haar maag...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Aannemende dat dit nogal een shitstorm gaat veroorzaken,  zullen ze het wel over de presentatie heen tillen.


gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 10 februari 2024 - 16:00:03Aannemende dat dit nogal een shitstorm gaat veroorzaken,  zullen ze het wel over de presentatie heen tillen.



Reken er maar op dat de Red Bull marketing afdeling er flink mee in de maag zit.

Maar we weten weinig. Is er echt bewijs? Heeft Horner alleen in woord uit zijn dak gegaan? Of heeft hij daadwerkelijk, ongevraagd dick pics gestuurd, en is hiervan bewijs? Maakt nogal een verschil...

Lijkt me in ieder geval beter om Horner op de teamlaunch even op de achtergrond te houden  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Toch bekruipt mij het gevoel dat het toch vooral de media is die er een hetze van probeert te maken. Enkel met het doel RBR zwak te maken en af te leiden zodat we  niet weer zo'n dominant seizoen gaan krijgen. Van dat Jos Verstappen verhaal geloof ik eigenlijk ook bar weinig.

Breaktest

My best guess: hier horen we nooit meer wat van. Onheus bejegend persoon wordt afgekocht inclusief zwijgplicht, misschien nog een interne reprimande, and that's it.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond