Rosberg stopt!!!

Gestart door Robbert65, 02 december 2016 - 14:46:06

« vorige - volgende »

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

lieven


Robbert65

Citaat van: Robbert65 op 02 december 2016 - 15:29:27
Citaat van: Mickey op 02 december 2016 - 15:22:12
Gaan we hier speculeren of in het Rosbergtopic? :)

Wehrlein lijkt me te onervaren. Doe eens gek; Vettel??



Er is iets misgegaan met het samenvoegen van de posts in "Silly Season" en die van het nieuwe topic Rosberg stopt.
Er wordt aan gewerkt, dit topic hoort "Rosberg Stopt!!!" te heten :D

Geregeld!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: lieven op 02 december 2016 - 15:32:19
Toto zijn gsm nu wss:



Whehehe, hoe snel dat gaat, op de internets.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

sjakie

Citaat van: lieven op 02 december 2016 - 15:32:19
Toto zijn gsm nu wss:



Alleen Alonso? Ik mis Vettel, Raikkonen, Perez, Hulkenberg, Magnussen, Palmer, Sainz, Kvyat, Wehrlein, Ocon, Guterriez, Grosjean, Nasr, Ericcson en zo'n beetje het hele GP2, GP3 en Indycarveld.  ;D

lieven

Raikkonen?
Denk dat die zich wel goed voelt bij Ferrari op dit moment?

Jozef

Mijn lijstje van meest waarschijnlijk naar minst waarschijnlijk

1. Wehrlein
2. Ocon
3. Pérez
4. Alonso
5. Bottas
6. Giovinazzi
7. Hülkenberg
8. Vettel

Een contract losweken bij een ander team dan Force India lijkt me eigenlijk niet mogelijk. Als ze Ocon of Pérez weghalen, gaat Wehrlein in hun plaats naar FI.

Wings

Ineens wordt duidelijk waarom Ocon in plaats van Wehrlein vertrekt naar Force India. Wehrlein naar Mercedes is kristalhelder als je het mij vraagt.

Tessa

Ja, eens....er zijn voldoende voortekenen om er van uit te gaan dat het Pascal gaat worden.

gloudiesaurus

Ik gok ook Wehrlein. Al is dat in mijn ogen geen supertalent.

Al zou Alonso wel een super move zijn. Krijgen we opnieuw Hamilton vs. Alonso  ;) Bernie zou dat wel willen! Maar Mercedes zit daar denk ik niet op te wachten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Ik ga er vanuit dat er maar een shortlist is van drie coureurs: Wehrlein, Ocon en Alonso. En volgens mij heeft Alonso een clausule in zijn contract staan specifiek voor Mercedes. Wehrlein lijkt mij voorlopig het meest logisch, maar tegelijkertijd ook het meest onlogisch. Hij is immers 'gepasseerd' voor promotie door Ocon en dan zou hij het nu wel te grazen nemen? Vergeet niet dat dit ook bij Mercedes als een verrassing komt en ze niet zo maar iemand klaar hebben staan. Ocon -> Mercedes, Wehrlein -> Force India zie ik ook nog wel gebeuren.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock


Wings

Citaat van: Pancake Shield op 02 december 2016 - 16:44:48
En volgens mij heeft Alonso een clausule in zijn contract staan specifiek voor Mercedes.

Dan zullen ze bij McLaren nu wel de billen bijeen knijpen. Het zou wel wat zijn: Alonso naar Mercedes en dan geen wereldkampioen worden...

Sabai

Ik kan Rosberg zijn keuze wel begrijpen. Ik dacht zondag nog dat hij er maar goed van moest genieten omdat het waarschijnlijk zijn enigste titel zou zijn. Ik denk dat hij de gezellige sfeer gewoon zat was in het team zo met Hamilton. En nu heeft hij de eerste aan zichzelf gehouden en voor zijn gezin gekozen. Slimme man die Rosberg.  Ik zal hem trouwens niet gaan missen. Vond het geen smaakmaker en een echte net niet coureur.